Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Horský Hotel Kristína*** s neobmedzeným bazénom, wellness a aktivitami v krásnej oravskej prírode
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Hotel Kristína poskytuje svoje služby v nadväznosti na Covid automat len pre zaočkované osoby.
- Otvorené vouchery: je potrebné rezervovať si pobyt vopred. Rezerváciu treba urobiť mailom na hotel@skizabava.sk do poznámky uveďte číslo voucheru.
- Informácie na tel. č.: +421 43 238 86 82 od 9:00 do 16:00.
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, alebo budete potrebovať izbu s príplatkom pre domáceho miláčika, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- UPOZORNENIE: Kupón nie je možné zakúpiť podnikateľským subjektom – ubytovacie zariadenie nevystavuje faktúry pre podnikateľské subjekty.
- Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- 1 dieťa do 5,9 rokov bez nároku na lôžko a služby zdarma v dvojlôžkovej izbe
- Vstup do plaveckého bazéna pre malé deti povolený iba so špeciálnou plávacou plienkou.
- Domáci maznáčikovia: 10€/noc (malé a stredné plemená psov) (Potrebné dohodnúť sa s recepciou pred rezerváciou pobytu, platí sa pri príchode)
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň,
pri ponuke apartmánu s wellness je uvedená platnosť do konca novembra ale
keď si chcem vybrať termín, uvádza mi len október. Dal by sa vybrať aj
termín od 28.10 do 1.11? Aká by bola cena pre 3 dospelé osoby? ďakujem
Dobrý deň,
Ďakujeme za záujem o pobyt v našom stredisku. S takouto otázkou sa
obráťte na našu recepciu
mail: recepcia@skizabava.sk ,
tel.:0432388682, kde Vám poskytneme konkrétne info o voľných
termínoch.
Dobrý deň prajem.
Koľko km je vzdialený hotel od Ba?
Treba aj test ci očkovanie?
Dúfam že nie.
Ak chce e ísť traja dospelý a 1 dieťa kúpime si 2 vouchery? 2izby ?
Apartmán nám netreba.
Dik za odpoveď K.G.
Dobrý deň,
Vzdialenosť z Bratislavy je cca 290 km, pre Vašu zostavu budú potrebné dve
izby, teda dva vouchery.
Momentálne do 5.9. sme podľa covid automatu v.4 v zelenom pásme , takže
test sa vyžaduje len pre vstup do bazénu.
V neskoršom období sa to môže zmeniť, preto je potrebné sledovať údaje
na strán z MZ SR.
Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať, či sa dá dostať k hotelu nejakým autobusom,
keďže nemáme auto. Za odpoveď vopred ďakujem.
Dobrý deň,
Priamo do strediska nie je vedená žiadna hromadná doprava. Najbližšia
autobusové zastávka je Hruštín pri moste a je vzdialená 7 km.
Do strediska sa potom dá dostať taxíkom, ktorý Vám môže objednať naša
recepcia – treba to však objednať vopred.
Dobrý deň, je váš hotel celkovo bezbariérový? Hlavný vstup, vstup na
apartmán, vstup k bazénu a k wellness.
Ďakujem
Dobrý deň,
Nie náš hotel nie je bezbariérový, bezbariérovú máme len reštauráciu a
jednu izbu.
Dobrý deň. Chcela som rezérváciu na 4 dni(3 noci od štvrtku do nedele/ Nemôžem sa k tomu dopracovať. Poradíte mi?
Dobrý deň,
Pokiaľ nám je známe , tak rezervácie fungujú, takže keď si vyberiete
príslušný pobyt , počet osôb a dátum, a termín je voľný,
tak by tam nemal byť problém. Ak by naďalej pretrvával nejaký problém
v súvislosti s rezerváciou treba sa obrátiť na zľavomat,
ak sa chcete informovať na voľný termín, tak prosím zavolajte na recepciu
043 2388682 .
Dobry vecer.Chcem sa spytat.Ta cena,ktora je uvedena je pre 2 osoby na kolko dni?Do moznosti prichadza termin od2.7 do 5.7 Dakujem za odpoved
Dobrý deň,
Ďakujeme za záujem o pobyt vnašom stredisku.
Základný pobyt je s dvomi prenocovaniami, ak si zvolíte dlhší pobyt cena
sa automaticky prepočíta,
takže pred odoslaním rezervácie budete vidieť aktuálnu cenu pre pobyt a
podmienky, ktoré ste si vybrali.
Dobrý deň, ponúkate ubytovanie v dvojlôžkovej izbe. Rada by som vedela, či izby majú aj balkón. Ďakujem.
Dobrý deň,
Disponujeme viacerými ubytovacími objektmi.
Izby v Kolibe a rekreačných domoch nemajú balkóny,
niektoré izby v Horskom Hoteli majú balkón, nie však všetky.
Min. rok sme boli v chate na foto napravo. Kedy budú fungovať, akú
kapacitu má chata a koľko by bol prenájom celej chaty.
Ďakujem
Kolozsyová
Dobrý deň,
Rekreačné domy sú už v prevádzke, máme dva druhy týchto domčekov,
nevieme presne ktorý máte na mysli.
Kapacita celého domu typu A je 1 x APT 2+2 (s krbom a kuchynským kútom)
plus 2 x samostatná dvojlôžková izba (s možnosťou prístelky), takže
celkom 6 dospelých + dve,tri deti.
Rekreačný dom typ B má 4 x samostatnú dvojlôžkovú izbu., takže
8 dospelých + dve deti (nemá kuchynský kút).
Na dom typu A potrebujete 1 x voucher pre APT 2+2 a 2 x voucher pre dve
osoby, na dom typu B 4 x voucher pre dve osoby.
Ceny uvedené na stránke zľavomatu sú platné.
Podrobné info o voľných termínoch Vám poskytneme mailom : recepcia@skizabava.sk,
prípadne telefonicky 043 2388682.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. 22.10.2021 začíname u Vás pobyt až do Nedele 24.10.2021. Dostanem sa až k hotelu autom na letných pneumatikách ? A následne v Nedeľu pri odchode od Vás to bude podľa Vás zjazdné tiež ? Ďakujem Vám za cenné rady.
Dobrý deň,
Koncom týždňa majú byť zrážky a aj ochladenie, avšak nemyslím si, že by to
bolo až také aby sme nevedeli zabezpečiť zjazdnosť.
My zatiaľ tiež jazdíme na letných pneu.
Takže sa nemusíte obávať.