Otvorené vouchery: overenie dostupných kapacít vo vami vybranom termíne na tel. čísle +421 905 715 112.
Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na info@liptovskechaty.sk
Pri rezervácii je nutné nahlásiť číslo voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Predĺženie pobytu: Dobrá správa! Môžete si zakúpiť viac voucherov a pobyt si tak predĺžiť. V prípade sčítania voucherov je potrebné sa riadiť uvedeným počtom nocí (nie dní).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, prosim vas , chceme sa u vas ubytovat aj so psikom –
jazvecikom. vsetky drevenice su oplotene? dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Daniel.
Ďakujeme za otázku.
Prosím, obráťte sa na poskytovateľa služby s riešením vášho
dotazu.
Kontakt: info@liptovskechaty.sk
+421 905 715 112
Pekný deň
Jana Plachá
Dobrý deň, prosím vás aký je rozdiel medzi chatkou comfort a
comfort plus?
Liptovské chaty
Dobrý den prajeme vážená pani Janka,
ďakujeme za otázku .
Chata comfort plus je už konečná cena vrátane energií , kúpelňového
balíčka a welcome drink (fľaša tal.prosecca ) .
Krásny deň
Darina Kovacova
Dobrý deň. Ako je to so stravou?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Darina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V cene daného voucheru nie je strava. Avšak v chate sa nachádza kompletne
vybavená otvorená kuchyňa.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, prosim vas , chceme sa u vas ubytovat aj so psikom – jazvecikom. vsetky drevenice su oplotene? dakujem
Dobrý deň, pán Daniel.
Ďakujeme za otázku.
Prosím, obráťte sa na poskytovateľa služby s riešením vášho dotazu.
Kontakt:
info@liptovskechaty.sk
+421 905 715 112
Pekný deň