Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č. +421918 456 927 alebo na e‑maile: dodo.cikovsky@gmail.com . Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód Voucheru.
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň mali by sme záujem o ubytovanie vo vašom penzióne avšak
máme otázku či by sa nedalo u vás v penzióne aj večerať? Ďakujem
Penzión Čikovský
Dobry den, večere u nas v penzione zatial nerobime, cca 5 min chôdze od
penzionu su 4 reštauracie.
johanes
Prosím Vás, ako to je s bezlepkovou stravou? Ďakujem.
Penzión Čikovský
Dobry den, treba to nahlasit vopred a zabezpečime to.
Diana Vargova
Dobrý den, požadujete covid test?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Diana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt: dodo.cikovsky@gmail.com
+421 918 456 927
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dony
Zdravim. Je možné sa u vás ubytovať aj do psom?
Penzión Čikovský
Bohužial u nas nie je možne sa ubytovat so psom.
Mária
Dobrý deň potrebujete aj pcr test či nieje potrebný ?
Eva Ružičková
Dobrý večer, prosím vás, pri príchode k vám aj počas celého pobytu
požadujete nosenie ruska a covid test
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň mali by sme záujem o ubytovanie vo vašom penzióne avšak máme otázku či by sa nedalo u vás v penzióne aj večerať? Ďakujem
Dobry den, večere u nas v penzione zatial nerobime, cca 5 min chôdze od penzionu su 4 reštauracie.