Spoznajte nový rozmer zábavy v Prešove! Množstvo hier, virtuálna realita a skvelé výhry už na vás čakajú v novootvorenom zábavnom centre TOP-FUN!
Top Fun je unikátne, rodinné, zábavné centrum
v Prešove. Sú v ňom zastúpené tie najlepšie novinky zo sveta
zábavného priemyslu. Zahrať si môžete air hockey, basketball, arkádové
automaty a omnoho viac!
Hrajte a vyhrávajte tikety, ktoré vymeníte za hodnotné výhry. Každý
hráč tu vyhráva! Žetóny vám budú zapísané na magnetickú kartu, takže
ich nemusíte minúť pri prvej návšteve. Viac informácii o systéme výhier
nájdete TU.
Každú hru je možné hrať za príslušný počet žetónov, zákazník
pri hraní vyhráva tickety, ktoré si môže premieňať za skvelé ceny.
Každá atrakcia vám pri výhre poskytne výherné lístky ako v zábavnom
parku, ktoré si môžete zozbierať a na konci ich vložíte do počítadla – za nazbierané lístky si vždy domov odnesiete nejakú výhru
od drobností až po vecnejšie ceny. Vyhrajte čo najviac ticketov a vyberte si
svoju skvelú cenu!
Okrem hier si môžete na vlastnej koži vyskúšať aj virtuálnu
realitu (10 min – 10 žetónov, 30 min – 30 žetónov,
60 min – 50 žetónov, 120 min – 100 žetónov). Zažite virtuálne
cestovanie po horách, prechádzku v podmorskom svete, naučte sa pracovať
s priestorom počas kreslenia v 3D priestore, zostavte si kuchyňu vo vlastnom
dizajne pred jej objednaním. Zahrajte si akčné, športové alebo logické
hry, tak ako ich nepoznáte. Ako to
funguje? Kliknite SEM.
Aby užívateľ videl virtuálny svet, potrebuje mať na hlave headset
s displejmi pred očami.
Headset tiež obsahuje pohybový senzor na zisťovanie polohy hlavy a smeru,
kam sa užívateľ pozerá.
Počítač využíva tieto informácie na prepočítanie obrazu virtuálneho
sveta – ktorý je rozdielny pre každé oko – do smeru pohľadu
užívateľa a jeho zobrazeniu v headsete.
Počítač musí vygenerovať nový obraz najmenej desaťkrát za sekundu,
aby obraz nebol trhaný a aby nebol oneskorený oproti pohybom hráča.
Scény virtuálneho sveta musia byť preto jednoduché, aby počítač mohol
obnovovať obraz rýchlo.
Hráč počuje cez sluchátka v headsete. Informácie z polohového
snímača hlavy sa tiež používajú na moduláciu priestorového zvuku. Keď
nie je zdroj priamo oproti hráčovi, počítač zmení zvuk tak, aby
prichádzal akoby zo strany.
Tak ako pri zobrazení obrazu aj pri zvuku stále pokračuje výskum na lepšie priblíženie sa ku skutočnej realite.