Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.
Vyhľadávaná romantika v luxusných kupolách s vírivkou a výhľadom na hory
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 794 775 977 alebo e‑mailom na glamproyal.rezerwacje@gmail.com.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
- Cena za deti sa vám vypočíta automaticky v košíku.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
- Zmeniť termín online rezervácie.
- Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
- Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
- Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, je možné ubytovanie aj s malým Yorkshir? Ďakujem veľmi pekne
Milá pani,
bohužiaľ to nie je možné. Neakceptujeme pobyty s domácimi zvieratami.
S Pozdravom
Dear Madam,
unfortunately it is not possible. We do not accept stays with pets.
Best Regards
Dobrý deň prosim vás v jednej kupole je jedna posteľ alebo dve? Chceli by sme tam ísť s 2detmi vdaka Lucia
Dobrý deň, pani Lucia,
ďakujeme za Váš záujem a otázku.
Na výber máte z dvoch možností variantov.
Jeden je pre dve osoby v Kráľovskej kupole, v ktorej sa nachádza jedna
manželská posteľ.
Druhý variant je pre dve až štyri osoby v luxusnej dizajnovej kupole podľa
vlastného výberu, v ktorej sa nachádzajú dve manželské postele.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
Zdravím , môže sa pri kupolách grilovať?
Dobrý deň, pani Sára,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku emailom na glamproyal.rezerwacje@gmail.com,
alebo telefonicky na
+48 794 775 977.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň.
Na zlavomate sme našli ponuku za 319€ pre 4 osoby.
Ktorú kupolu nám odporučíte, kde je najväčšia vírivka. Ďakujem za
odpoveď.
Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 794 775 977 alebo
emailovej adrese: glamproyal.rezerwacje@gmail.com
. V prípade jazykovej bariéry nám napíšte Vašu požiadavku na našu
emailovú adresu: podpora@zlavomat.sk a my
ju vyriešime za Vás.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň. Chceli by sme si kúpiť pobyt na 3 dní a dve noci cez
týždeň pre 4 osoby.
Viete mi povedať cenu pobytu?
Dobrý deň pán Peter,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Záleží od konkrétneho termínu, ale ceny sa pohybujú od 319€.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň.
Chcela by som sa opýtať, či tie vírivky sú pre 4 osoby. Mali by sme
záujem kúpiť si pobyt pre 4 osoby.
Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 794 775 977 alebo
emailovej adrese: glamproyal.rezerwacje@gmail.com
. V prípade jazykovej bariéry nám napíšte Vašu požiadavku na našu
emailovú adresu: podpora@zlavomat.sk a my
ju vyriešime za Vás.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň. Je povolený psík počas pobytu?
Dobrý deň pani Gabika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Domáce zvieratá nie sú povolené.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zdravím moja otázka znie či každá kupola má svoju vírivku alebo len izba kralowski
Dobrý deň pán Štefan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Vírivka je súčasťou každej kupoly.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, aký je rozdiel medzi izbami Glamour, Prowans a Krolewski, nikde som to nezistila
Dobrý deň, pani Zuzana,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Sú to štýly zariadenia izieb, ktoré nájdete na stránke partnera: https://www.glamproyal.pl/
V prípade bližších otázok sa obráťte priamo na partnera emailom na glamproyal.rezerwacje@gmail.com
Prajeme príjemný deň.
Nie je v zime v tých kupolách chladno? Vyzerá to ťažko vykúriteľné.
Dobrý deň pani Soňa ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Kupoly majú vyhrievanú podlahu.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, kedy dostanem informácie, ako sa dostanem do ubytovania, predpokladám, že vstup je na kód, pokiaľ sme vytvorili rezerváciu na konkrétny termín cez Zľavomat?
Dobrý deň, pani Barbora, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku emailom na glamproyal.rezerwacje@gmail.com, alebo telefonicky na +48 794 775 977.
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.