Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 911 854 304 alebo e‑mailom na recepcia@amresort.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo izbu vyššieho štandardu (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den,
radi by sme si u vas zajednali pobyt na februar/marec, avsak sme iba prekonani,
nie ockovani…je to momentalne mozne?
poskytujete aj bezlepkovu stravu?
Dakujem vopred za info.
Eliska
ARIETES MARMONT Resort****
Dobrý deň,
bezlepkovú stravu poskytujeme. Čo sa týka aktuálnych opatrení nestačí
byť prekonaný. Hostia musia byť aj plne zaočkovaní. Pravidlá sa však do
februára prípadne marca môžu zmeniť.
Prajeme pekný deň
Recepcia ARIETES MARMONT Resort ****
Liliana
Dobrý deň, chcem sa spýtať či fungujete alebo máte zatvorené.( mali by
sme záujem o ubytovanie budúci týždeň,sme zaočkovaní)
ARIETES MARMONT Resort****
Dobrý deň,
náš rezort funguje aj počas čiernej farby covid automatu podľa stanovených
pravidiel. Budeme radi, keď nás prídete navštíviť.
Pekný deň prajeme, Recepcia, ARIETES MARMONT Resort
Oli
Dobrý deň,ako som postrehla tak od budúceho týždna asi patríte do
čierneho okresu.
My máme u vás zaplatený pobyt od 12.11,chcem sa spýtať ak sa dovtedy
situácia nezlepší bude sa dať pobyt nejak vyriešiť aby sme neprišli
o peniažky?
Ďakujem
ARIETES MARMONT Resort****
Dobrý deň,
pobyt bude určite možné vyčerpať v niektorom náhradnom termíne.
Pekný deň prajeme
Recepcia, ARIETES MARMONT Resort ****
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
radi by sme si u vas zajednali pobyt na februar/marec, avsak sme iba prekonani, nie ockovani…je to momentalne mozne?
poskytujete aj bezlepkovu stravu?
Dakujem vopred za info.
Eliska
Dobrý deň,
bezlepkovú stravu poskytujeme. Čo sa týka aktuálnych opatrení nestačí byť prekonaný. Hostia musia byť aj plne zaočkovaní. Pravidlá sa však do februára prípadne marca môžu zmeniť.
Prajeme pekný deň
Recepcia ARIETES MARMONT Resort ****