Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.+48 887 131 333 alebo +48 887 130 333 alebo e‑mailom na recepcjasadelskidwor@onet.eu (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš podpora@zlavomat.sk.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Dieťa do 1,9 rokov má ubytovanie na lôžku s rodičmi zdarma (s nárokom na služby) Dieťa do 11,99 rokov: 130 PLN/osoba/noc s polpenziou Osoba nad 12 rokov: 180 PLN/osoba/noc s polpenziou
V jednej izbe je možnosť iba jednej prístelky. Je potrebné vopred sa informovať, či má hotel izbu s prístelkou k dispozícii.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň, je možné dať do izby detskú postieľku, alebo je potrebné
si priniesť prenosnú? Dieťa má 1 rok, ďakujem za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 887 131 333, emailom: recepcjasadelskidwor@onet.eu
alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.sadelskidwor.pl.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Michaela Petrovčiková
Dobrý deň aka je otváracia doba welness? ďakujem
Penzión Sądelski Dwór ****
9.00–21.00
Simona
Dobry večer, bolo by možné objednať pobyt v termíne 29.7.-1.8. 2022
(zajtra) ? Pobyt by bol s polpenziou. 2 dospeli a 1 dieťa (1rok).
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Simona.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Pokiaľ Vám systém
ponúkne termín je možné ho zakúpiť. Avšak, ak ide o termín zakúpený
v deň nástupu je potrebné overiť si dostupnosť priamo u ubytovacieho
zariadenia. Prajeme pekný deň.
Katarina Beckerova
Chcela by som rezervaciu
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Katarína.
Poprosíme Vás o bližšie informácie: počet osôb, prípadne vek detí a
termín, kedy by ste pobyt chceli absolvovať. Ďakujeme za pochopenie a prajeme
pekný deň.
Paula
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či vo vašom hoteli treba mať
antigenovy test? Keď si objednám polpenziu večera je od akej hodiny? Ďakujem
Paula Slovensko
Penzión Sądelski Dwór ****
Nie wymagamy testu. 16.00–19.00 obiad w formie bufetu
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, je možné dať do izby detskú postieľku, alebo je potrebné si priniesť prenosnú? Dieťa má 1 rok, ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň pani Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 887 131 333, emailom:
recepcjasadelskidwor@onet.eu alebo navštíviť ich internetovú stránku:
www.sadelskidwor.pl.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.