Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 905 833 069 alebo e‑mailom na info@penzionmotyl.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Upozornenie: Zľava Vitalpark LÚČKY a GINO Paradise Bešeňová: výška zliav sa môže meniť podľa ponuky aquaparkov.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobry den, mame zaujem 4osoby na ubytovanie od 17.2. na 3noci avsak 2osoby
nie su očkované ani prekonane…bude postačujúci antigen test ? Dakujem za
skoru odpoved..s pozdravom Šupková
Dobrý deň, ako je to, prosím, s možnosťou využitia vyhrievaného
bazénu v tomto obdobi? Je v prevádzke? Ďakujem za odpoved. Eva
Penzión Motýľ
Dobrý deň prajem, vyhrievaný bazén je v prevádzke od 01.05.2022 do
31.10.2022 , v období od 01.11,–01.05. je k dispozícii hosťom vonkajšia
vírivka. Jana
Ivan Majer
Prosím o rezerváciu pobytu vo Vašom penzióne s wellnes a polpenziou na
termín od 28.1.2022 do 30.1.2022 pre 2 osoby. Ak je možné budem platiť
priamo u Vás , alebo prevodným príkazom vopred. Prosím napíšte mi do
mailu podmienky a cenu.
Ďakujem
Majer Ivan
0902589092
Penzión Motýľ
áno máme voľné izby.
Biba Valašková
Dobrý večer, dá sa objednať aj teraz od 2.1.u vás pobyt?
Ďakujem
Dobry den, mame zaujem 4osoby na ubytovanie od 17.2. na 3noci avsak 2osoby nie su očkované ani prekonane…bude postačujúci antigen test ? Dakujem za skoru odpoved..s pozdravom Šupková
áno stačí, prosím zadajte si požiadavky na info@penzionmotyl.sk