Rezerváciu je možné stornovať najneskôr 48 hodín pred dohodnutým termínom.
V prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (dážď, sneh, atď.) si prevádzkovateľ vyhradzuje právo zmeny rezervovaného termínu na termín náhradný.
Dobrý deň ,chcela by som dva krát zakúpiť poukaz ako darčekový ale
chcela by som sa opýtať keď zakúpim nedá sa vybrať čas a deň ktorý by
som chcela ? A ak sa ani nedá ako si vyberiem ten čas a deň ,ktorý by nám
vyhovoval ?
a druhá vec pozerala som aj tak že tú druhú možnosť a darmo ja dám dva
krát do košíka keď si potom viem vybrať čas a deň len na jednu jazdu a
popritom chcem dve (toto myslím tak že nie ako darčekový poukaz ale priamo
cez zľavomat ,darčekový poukaz som chcela priamo u Vás na vašej stránke )
Ďakujem zatiaľ.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, spíšte nám vašu požiadavku na email: podpora@zlavomat.sk a my
vašu situáciu preveríme.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Eva Palečková
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať od kedy budete fungovať jazdami v Žiline. Kedy si
môžeme rezervovať čas na jazdy.
Ďakujem za info.
Eva
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Dostupné termíny je možné sledovať v sekcii Ako uplatniť, po rozklinutí
rezervačného formulára: https://rezervace.sportdrive.cz/.
Termíny sú postupne pridávané.
Prajeme Vám pekný deň.
Katarína Baculáková
Dobrý deň, mňa by zaujímalo, aký voucher kúpiť, aby mohol priateľ
šoférovať a jeho syn byť ako spolujazdec.
Ďakujem za tip
SportDrive.sk
Dobrý den, Kataríno,
do Ferrari a Lamborghini to bohužel není možné, jelikož vozy jsou
dvoumístné a vždy musí být ve voze náš instruktor.
V Mustangu je možné, aby Váš přítel řídil a vzal si za příplatek
/(400 Kč/osoba) syna jako spolujezdce.
S přáním pěkného dne
SportDrive.cz
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň ,chcela by som dva krát zakúpiť poukaz ako darčekový ale chcela by som sa opýtať keď zakúpim nedá sa vybrať čas a deň ktorý by som chcela ? A ak sa ani nedá ako si vyberiem ten čas a deň ,ktorý by nám vyhovoval ?
a druhá vec pozerala som aj tak že tú druhú možnosť a darmo ja dám dva krát do košíka keď si potom viem vybrať čas a deň len na jednu jazdu a popritom chcem dve (toto myslím tak že nie ako darčekový poukaz ale priamo cez zľavomat ,darčekový poukaz som chcela priamo u Vás na vašej stránke ) Ďakujem zatiaľ.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, spíšte nám vašu požiadavku na email: podpora@zlavomat.sk a my vašu situáciu preveríme.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.