Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Kráľovský romantický pobyt ako z rozprávky v luxusnom hradnom hoteli Chateau GrandCastle**** s vynikajúcou gastronómiou a možnosťou využitia wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Upozornenie:
- Ak je okres v zelenej farbe – Chateu GrandCastle**** funguje v režime „ZÁKLAD“
- Ak je okres v oranžovej farbe – Chateu GrandCastle**** funguje v režime „OTP“
- Ak je okres v červenej farbe – Chateu GrandCastle**** funguje v režime „OTP“
- Ak je okres v bordovej farbe – Chateu GrandCastle**** funguje v režime „Len OČKOVANÍ“
- Ak je okres v čiernej farbe – Chateu GrandCastle**** bude prevádzka ZATVORENÁ
- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 445 207 711 alebo e‑mailom na reservations@grandcastle.sk.
- Je nutné zaslať vopred objednávku pobytu na vami zvolený termín so zadaním čísla voucheru priamo cez webový formulár TU, na základe ktorej vám recepcia hotela zašle potvrdenie rezervácie.
- Do POZNÁMKY je potrebné uviesť číslo voucheru.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Wellness sa denne otvára od 15:00 hod. a sauna od 17:00 hod.
- V deň príchodu vám bude izba k dispozícii od 15:00 h a v deň odchodu do 10:00 h.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Cena za deti Vám bude vypočítaná v košíku pri vytváraní objednávky / rezervácie.
- dieťa do 3 rokov (2,99 r.) bez nároku na lôžko a služby zdarma
- možnosť poskytnutia postieľky na požiadanie
- Domáci maznáčikovia: 25€ / pobyt
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo (parkovanie vo dvore na nestráženom parkovisku)
Platné pre vouchery zakúpené od 21.4.2022 - Zmena rezervácie zdarma: Rezerváciu môžete bezplatne zmeniť 10 dní pred začiatkom pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 10 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 10 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
---
Platné pre voucher zakúpené do 20.4.2022 - Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň!
Budúci týždeň máme u vás zakúpený pobyt, aj so psíkom, zaujímalo by
ma, či sú izby vybavené aj chladničkou, aby som vedela, akú stravu môžem
zabaliť pre psíka. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, pani Fussiová,
štandardne sú minichladničky len v komnatách APARTMENT, ale na požiadanie
Vám radi zapožičiame mimi prenosnú chladničku na Vašu izbu. Prosím,
vyžiadajte si ju pri príchode na recepcii. Prajeme príjemný deň.
Dobrý deň, Chcel by som si rezervovať u Vás pobyt cez zľavomat. Mohli
by ste mi prosím potvrdiť že v cene takéhoto voucheru je neobmedzený vstup
do wellness?
Ďakujem
Dobrý deň, v rámci každého ponúkaného pobytu je wellness neobmedzený v čase jeho prevádzky. Prevádzka wellness je každý deň medzi 15:00 – 21:00, pre všetkých ubytovaných hostí. Prajeme príjemný deň.
Dobry den,da sa u Vas objednat pobyt este koncom aprila-25.4–28.4,dakujem
Dobrý deň, pobyt je možné objednať v komnate typu PREMIUM od 26.-29. 4. 2022. V prípade, že máte záujem o ubytovanie od 25. 4. 2022 sú k dispozícii už len vyššie kategórie komnát, tj. SUPERIOR DELUXE s doplatkom 20 €/osoba/noc alebo APARTMENT s doplatkom 25 €/osoba/noc k pobytovému poukazu zakúpenému na Zľavomate. Ďakujeme za porozumenie a prajeme Vám príjemný deň.
Dobrý deň,chcem sa spýtať či je u vás možné pripraviť aj bezlepkovú stravu. Ďakujem.
Dobrý deň,
pri rezervácii pobytu, prosíme o nahlásenie bezlepkovej stravy a naši
šéfkuchári pripravia bezlepkovú verziu polpenzie, alebo upravia menu a la
carte na bezlepkovú verziu.
Prajeme príjemný deň.
Dobrý deň prajem,
chcela by som sa informovať či pre danú ponuku pobytu , máte voľný termín
od 4.3.2022 do 6.3.2022 pre dvoch , a či je potrebné sa preukázať
negatívnym testom , alebo očkovaním ešte . Pekný deň prajem
Dobrý deň,
v termíne 4. – 6. 3. 2022 máme ešte komnaty PREMIUM k dispozícii na
rezerváciu a cez Zľavomat ponúkame špeciálne balíčky, ktoré sa dajú
uplatniť práve v tomto termíne. Od dnešného dňa sa rušia všetky
režimy, to znamená, že nie je potrebné žiadne potvrdenie o očkovaní,
testovaní, ani prekonaní. Odporúča sa nosenie respirátora v interiéry,
mimo času konzumácie v reštaurácii. Prajeme príjemný deň. Tím Chateau
GrandCastle
Dobrý deň, chcela by som prísť s priateľom ku vám na pobyt, ale
priateľ je fajčiar, máte tam prosím nejaký kútik pre fajčiarov?
Ďakujem pekne za odpoveď.
Vážená pani Jana,
Ďakujeme za Vašu správu. Všetky interiérové priestory Chateau GrandCastle
a Reštaurácie Magdaleny Zai sú nefajčiarske. Fajčiť je možné
v exteriéri na vyznačených miestach (napr. nádvorie, terasa, reštauračná
terasa).
Ďakujeme za porozumenie a budeme sa tešiť na Vašu návštevu!
S pozdravom,
Tím Chateau GrandCastle
Dobrý deň,
ak si kúpim polpenziu,, čo znamená, že večere sú formou
„degustačného“ menu?
ďakujem
Dobrý deň,
3 chodové degustačné servírované menu pozostáva z polievky, hlavného
jedla – výber vždy z dvoch možností a dezert. Porcie sú plnohodnotné a
menu je pripravované každý deň čerstvé. Prajeme príjemný deň.
Dobrý deň, dostali sme s manželom darček od detí na Vianoce pobyt vo vašom hoteli. Chceli by sme ho využiť v januári. Je potrebné prísť s testom, aj keď sme už obidvaja očkovaní 3 dávkami? Ďakujeme
Dobrý deň,
podľa najnovších nariadení, je potrebné predložiť aj negatívny test pri
príchode hostí na pobyt v režime OP. Samotesty ponúkame aj priamo na
recepcii. Prajeme príjemný deň.
Dobry den,
Da sa prist aj so psikom?
Dakujem
Dobrý deň, áno, dobre vychované psíky sú u nás vítané za jednorázový poplatok 25€/psíka. Pobyt s domácim miláčikom je potrebné nahlásiť vopred. Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak je to s večeří pro dítě do tří let, které jak píšete je zdarma. Máte nějaké dětské menu?
Děkuji
Dobrý deň, pobyt pre dieťa do 3 rokov bez nároku na lôžko, je zdarma (ubytovanie, raňajky, wellness). V prípade záujmu o večeru, je možné si objednať z nášho detského menu a platí sa priamo na mieste. Prajeme príjemný deň. Zuzana recepcia CGC