Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 182 011 151 alebo e‑mailom recepcja@goldhotel.eu (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň pán Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Bohužiaľ, domáce zvieratá nie sú povolené.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Viktoria Valcuhova
dobrý deň prosím ako ďaleko je hotel vzdialený od centra ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Viktoria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Hotel sa nachádza približne 4 km od centra mesta.
Prajeme Vám pekný deň.
Erik Rašič
Dobrý deň, prosím vás do akého dátumu je otvorene lyžiarske stredisko
Ski Nosal, pretože na ich stránke v cenníku lístkov sú možnosti
zakúpenia lístkov do dátumu 26.2.2022. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Erik,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby.
Pekný deň.
Rebeka
Dobrý deň, kedy budú prosím vás dostupné termíny ubytovania na mesiac
Január 2022?
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Rebeka ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Termíny na ubytovanie na mesiac január 2022 sú už dostupné.
Prajem pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.
Je tam možnosť mať aj psíka.
Dobrý deň pán Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Bohužiaľ, domáce zvieratá nie sú povolené.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.