Vyhlásenie poskytovateľa služby v súvislosti s mimoriadnou situáciou súvisiacou s pandémiou ochorenia COVID-19 a vyhlásenými opatreniami:V prípade, ak poskytovateľ služby (SLOVENSKÉ LIEČEBNÉ KÚPELE PIEŠŤANY, a.s. skrátená forma: SLKP) nebude môcť spotrebiteľovi (klientovi) alebo skupine spotrebiteľov (skupine klientov) v plnom rozsahu poskytnúť svoje služby v dôsledku platných právnych predpisov alebo opatrení uložených príslušným orgánom Slovenskej republiky, najmä v dôsledku obmedzení a/alebo zákazov v súvislosti s pandémiou ochorenia COVID-19, má poskytovateľ právo zrušiť rezerváciu, posunúť rezerváciu na neskorší termín alebo zmeniť podmienky poskytovania služby tak, aby dbal na zachovanie práv spotrebiteľa. V prípade neposkytnutia služby v súvislosti s pandémiou ochorenia COVID-19 a v danej chvíli platnými opatreniami, poskytovateľ nezodpovedá za neposkytnutie služby riadne a načas.
V priestoroch SLKP, a.s. je povinné nosiť rúško.
AG testovanie bude k dispozícii na požiadanie za 20,– €
SLKP navrhuje všetkým hosťom prichádzajúcim z iných krajín, aby si skontrolovali platné pravidlá a predpisy pre hraničné prechody a postupovali podľa týchto pokynov na nasledujúcej webovej stránke. https://korona.gov.sk/cestovanie-do-sr/
SLKP nezodpovedá za zobrazené informácie na týchto prepojených webových stránkach.
Otvorený voucher: Po zakúpení voucheru je potrebné rezervovať si pobyt e‑mailom na: booking@spapiestany.sk s uvedením kódu voucheru, dátumom nástupu na pobyt a s kontaktnými údajmi (meno, priezvisko, tel. číslo).
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň, mám záujem o pobyt All Inclusive dá sa dokúpiť bahenný
zábal? poprosím cenník služieb.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 337 757 733 alebo
navštíviť ich internetovú stránku: www.ensanahotels.com/splendid/sk
.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Mária Bojnanská
Dobrý deň, aký animačný program pre deti je u vás k dispozícií? :)
Ďakujem
SPA Piešťany
Pekný deň pani Bojňanská,
potrebovali by sme vedieť termín, presne Vám bez toho nevieme podať
informáciu.
Alžbeta
Dobrý deň, 28.2.2022 nastupujem na relax pobyt a chcela by som vedieť,
o ktorej hodine sa môžeme ubytovať a následne, či začíname pobyt obedom.
Mala by som záujem aj o dokúpenie procedúr, preto vás prosím, o poslanie
cenníka procedúr. S pozdravom Horáková
SPA Piešťany
Dobrý deň pani Horáková,
na pobyt môžete nastúpiť od 14h, k dispozícii máte hneď po príchode
občerstvenie v lobby hotela v rámci All-inclusive, následne večera. Pobyt
končíte raňajkami, resp. občerstvením v lobby. Check out do 11h.
Cenník procedúr Vám bude zaslaný emailom.
S pozdravom
Eva Wollekova
Rezervačné oddelenie
Jarmila Hanáková
Dobrý deň, prosím vás, ako sa dá zrušiť rezervácia? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Jarmila,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak máte u nás kúpený voucher je potrebné sa riadiť storno podmienkami
uvedenými priamo vo voucheri. Pre viac informácií nás prosí kontaktujte na
tel.čísle: +421 232 117 321
Prajeme Vám pekný deň.
Mária Tarcalová
Masáž nie je v cene? Dá sa zakúpiť? Koľko stojí?
SPA Piešťany
Dobrý deň,
masáž nie je v cene pobytu, môžete si ju dokúpiť na mieste, cenník
procedúr Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu.
S pozdravom
Rezervačné oddelenie
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, mám záujem o pobyt All Inclusive dá sa dokúpiť bahenný zábal? poprosím cenník služieb.
Dobrý deň pán Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 337 757 733 alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.ensanahotels.com/splendid/sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.