Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Krásne horské prostredie Veľkej Fatry s privátnym wellness, chutnou polpenziou a športami na Malinô Brdo
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 911 720 598, +421 44 431 99 99.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom. - Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Domáci maznáčikovia: 15€/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity alebo stornovať v plnej výške.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, máme kúpený pobyt pre 2 osoby na 3 noci. Dalo by
sa prikúpiť ešte ten istý pobyt pre 1 dospelú osobu?? Aby sme boli spolu
na izbe.
Ďakujem!
Dobrý deň
Voucher pre 1 osobu nie je v ponuke. Za tretiu osobu je možné doplatiť na
recepcii.
recepcia Hotel Malina***
Dobrý deň,
je možné si rezervovať aj apartmán alebo sú v ponuke len dvojlôžkové
izby (príp. s prístelkou)? Chceli by sme ísť 3 dospelé osoby.
Ďakujem.
Dobrý večer
Je možné rezervovať si rodinnú izbu pre 3 dospelé osoby.
Rodinná izba : jedna izba s manželskou posteľou a druhá izba s dvomi
oddelenými posteľami so spoločným soc. zariadením.
recepcia
Dobry den.Mozem sa spytat ci mate aj foto detskeho kutiku?Pripadne ci je nan vidiet od restauracie? A fitko ake ma vybavenie? Nasiel som len hednu foto.Dakujem
Dobrý deň
Momentálne nemáme fitnesscentrum. Prerobili sme ho na detský kútik,
o ktorý bol väčší záujem.
Detský kútik je na prízemí. Reštaurácia je na 1. poschodí.
Keď mi napíšete na adresu : recepcia@hotelmalina.sk
pošlem Vám foto detského kútika.
recepcia
Dobry den, je mozny pobyt s dvomi detmi, 8 a 11 rokov?Dakujem
Dobrý deň
Samozrejme, aj deti sú u nás vítané.
recepcia
Dobry den ideme k vam cez vikend chcem sa spitat ci virivka je funkcna ?Dakujem
Dobrý deň pani Kandráčová
Bohužiaľ vírivka je stále mimo prevádzku.
recepcia
Ako adekvátnu náhradu miesto vírivky Vám ponúkneme čiastočnú masáž
( 2× 15 min.)
recepcia
Zdravím, ako to funguje u vás zo zvieratami? Nakoľko mi našlo váš hotel, že domáci miláčikovia sú vítaní, jedna sa o malú čivavu ktorá by išla s nami na pobyt. Ďakujem.
Dobrý deň pán Jozef,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Je to možné a príplatok za domáce zvieratko je 15€/noc.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý den.
Mame zaujem o víkendový pobyt na 3 noci a preto sa chcem spýtať ci je uz
plne funkcny privatny wellness pripadne ak je kolko by bol doplatok keby chceme
napr + hodinu este.
Pripadne ako je to z izbami keďže mate pisane izba dve postele 🤔
Keby chceme s balkónom pripadne ci je na izbe sprchový kut, alebo vana.
Dakujem
Dobrý deň pán Luk,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
S vašimi otázkami Vám odporúčame sa obrátiť na našu emailovú adresu:
podpora@zlavomat.sk
.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den, mame zaujem o pobyt na 3 noci pre 2 osoby. Mame dieta-v case pobytu 1,5 roka. Aky by bol doplatok za polpenziu pre dieta? Platime nieco navyse za dieta, ak ide do welnessu? Taktiez by som poprosila foto detskeho kutika. Dakujem. zuzka15551@azet.sk
Dobrý deň
Deti do 2 rokov majú u nás pobyt zdarma. Čo sa týka welnessu ,tak
momentálne máme k dispozícii iba saunu.
Fotky detského kútika Vám pošlem zajtra, v stredu 16.2. na e-mail.
recepcia Hotel Malina***
Dobrý deň!
Chcela by som opýtať, že v akej vzdialenosti sú od Vás zjazdovky, a
skipark? Ďakujem
Dobrý deň
Hotel sa nachádza hneď pod vlekmi. Pozrite si webkameru.
recepcia
Dobry
Chcel by som sa spytat kedze check in mate az 14 ci mate daku miestnost kde si
mozme odlozit veci aby sme sa mohli ist lyzovat
Dobrý deň
Samozrejme batožinu Vám vieme uschovať do doby kým sa ubytujete.
recepcia
Dobrý deň, je dostupné požičiavanie lyžiarskeho príslušenstva?
Dobrý deň
V hoteli lyžiarsku výstroj nepožičiavame.
Požičovňa je v Hrabove ( pri nástupnej stanici na lanovku ).
malinobrdorental@skiark.sk
+421 915 873 677
recepcia
Dobry den mate volny termin ešte od.10.12 do 12.12 s polpenziou na 2 osoby dakujem
V tomto termíne máme ešte voľnú izbu.
recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
v ponuke máte dve možnosti, jedna je od 129 eur, druhá je od 169 eur – celoročná), ale platnosť termínu pri oboch je do 19.12. 2022 . Je teda možné kúpiť s platnosťou na rok alebo nie ?
Ďakujem.
S pozdravom
Dobrý deň
Cena 129 € je cena pobytu na dve noci v období jar a jeseň.
Cena 169 € bola cena pobytu tiež na dve noci ale v hlavnej letnej sezóne t.j. v mesiacoch júl a august.
Celoročnú ponuku na zľavomate nemáme, vždy je to na určité obdobie.
recepcia Hotel Malina***