Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 440 58 00 alebo e‑mailom na recepcja@lemonresort.pl.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Online termíny a otvorené vouchery: Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
Zmeniť termín online rezervácie.
Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dzień dobry,
Sofa w pokojach Premium i Deluxe jest rozkładana i jest przeznaczona dla
jednej dorosłej osoby lub dwójki dzieci.
Patricua
Dobrý deň.
Môžu k vám prísť aj neočkovaný?
S testom ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Aktuálne v Poľsku hotely ubytovávajú 30% kapacity neočkovaných hostí,
zvyšní hostia musia predložiť doklad o očkovaní. Zároveň odporúčame
sledovať webovú stránku vlády https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe,
kde sa nachádzajú všetky potrebné aktuálne informácie.
Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, gauč na izbe je rozťahovací? Vyspí sa na ňom dieťa s jedným dospelým? Ďakujem za odpoveď
Dobré ráno,
Rozkladacia pohovka v izbách Premium a Deluxe je rozkladacia a je určená pre jednu dospelú osobu alebo dve deti.
Dzień dobry,
Sofa w pokojach Premium i Deluxe jest rozkładana i jest przeznaczona dla jednej dorosłej osoby lub dwójki dzieci.