Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Pobyt v krásnom Hoteli Skalny*** v Zakopanom
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 2019 100 alebo e‑mailom na adrese skalny@skalny.com.pl:
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo máte záujem o izbu vyššieho štandardu, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: 25 PLN/deň
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň,
je v cene pobytu zahrnutý aj squash, alebo sa platí extra?
Dobré popoludnie,
squash je za príplatok.
Dzień dobry,
squash jest dodatkowo płatny.
Dobrý deň, aké sú otváracie hodiny welness centra ? Ďakujem
Wellness centrum je otvorené od 8:00 do 22:00.
Centrum Wellness jest czynne od 8,00 do 22,00
Dobrý deň, je na izbe rýchlovarná kanvica? Ďakujem
dzień dobry,
w każdym z pokoi jest czajnik
Dobry den chcela by som sa opytat o kolkej sa treba nahlasit dany den v hoteli aby Vam dali izbu? Dakujem za odpoved
Dobrý deň pani Dagmar,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ubytovanie sa v hoteli v deň príchodu je možné po 16-tej hodine.
Rezerváciu Vášho pobytu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom
predstihu.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, pred malou chvíľou sme si u Vás rezervovali pobyt v termíne 3.-6.7. Zaujíma ma, či sú na izbe oddelené lôžka alebo manželská posteľ a či sa prípadne dá dohodnúť na jednej z týchto možností, podľa našej preferencie. Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň pán Dominik,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Hotel disponuje izbami pre 2 osoby s možnosťou manželskej postele alebo
dvoch oddelených postelí. Niektoré izby majú balkón. Väčšina z izieb
má výhľad na Tatry. Prosím, ak na Vašom voucheri nie je uvedený druh izby,
odporúčame Vám kontaktovať priamo poskytovateľa a dohodnúť sa na druhu
izby a Vašich preferenciách. Hotel môžete kontaktovať na tel. čísle: +48
18 201 91 00 alebo emailom:
skalny@skalny.com.pl.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, prosím Vás, môžete mi potvrdiť termín rezervácie pobytu
od 28.-31.7. na meno Halgašová?
Ďakujem
S pozdravom, Halgašová
dzień dobry, rezerwacja jest potwierdzona.
Dobrý večer. Chcela by som si zakúpiť termín v hoteli Skalný pre svoju rodinu.Mozem si zvoliť termín a rovno platiť na zlavomat.sk?Ci musím ešte volať do Hotelu a zistiť ci je správne ten termín voľný?Ďakujem vopred.
Dzień dobry,
prosimy o zakupienie pobytu bezpośrednio na stronie Zlavomatu. W kalendarzu
dostępnosci znajdą Państwo wszystkie wolne terminy.
Dobrý deň ,chcem sa opytať na welnes. ak budem ubytovany v hotely welnes je v cene alebo mam zaplatene iba ubytovanie a welnes si musim doplatiť??
Dobrý deň pán Rado,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Momentálne máme na stránke ponuky variantov, v ktorých je wellness už
zahrnutý v cene.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcem si overiť platnosť mojej rezervácie na termín
31.03. – 03.04.2022. Zároveň ma zaujíma, či sú na izbe k dispozícii
uteráky, osušky a župány do wellnes?
Ďakujem.
S pozdravom Tatiana Krajňáková
Dobrý deň pani Tatiana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Termín máte potvrdený a na izbe sa nachádzajú uteráky, V prípade záujmu
o bližšie informácie Vám odporúčame obrátiť sa priamo na prevádzku,
buď na tel. čísle: +48 18 201 91 00 alebo na emailovej adrese: skalny@skalny.com.pl .
V prípade jazykovej bariéry nám môžete vašu požiadavku napísať na podpora@zlavomat.sk a my
sa pokúsime to vyriešiť za vás.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den, planujeme u vas stravit par dni. Ake su podmienky, ked nie sme ockovani. Staci AG test?
Dzień dobry,
nie wymagamy testów.
Przyjmujemy niezaszczepionych Gości.
Chcem sa spýtať ohľadne wellness, či je plne funkčný? Ďakujem. A aké sú podmienky pre vstup.
Dzień dobry,
wszystkie udogodnienia w hotelu są dla naszych Gości dostępne.
Mam záujem o pobyt, nejde mi rezervovať termín od 3.2 do 6.2., ako to mam urobiť?
Dobrý deň, pani Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ak Vám nejde zvoliť v kalendári želaný termín, bude to z dôvodu
nedostatku kapacít v tomto termíne. Skúste zvoliť iný termín, alebo
kontaktujte priamo ubytovacie zariadenie s požiadavkou informácií
o dostupných kapacitách.
Kontakt:
skalny@skalny.com.pl
+48 18 201 91 00
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,sme fajčiary,môže sa u vás fajčiť na balkóne.dakujem za odpoveď
Fajčiť sa môže vo vyhradených fajčiarskych priestoroch.
Palić można w miejscach do tego wyznaczonych..