Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Do 2 hodín od prijatia voucheru kontaktujte CK Zanzo na e‑maili info@zanzo.cz a uveďte:
mená a priezviská všetkých cestujúcich osôb
dátumy narodenia všetkých cestujúcich osôb
kódy všetkých voucherov
Dobré vedieť: Cestovné poistenie bude dohodnuté v základnej tarify Zanzo
prečítajte si tabuľku taríf a poistných súm od UNIQA poisťovne
odporúčame vám doobjednanie poistenia storna zájazdu pozri tabuľku taríf, v prípade záujmu uveďte do e‑mailu vybranú tarifu a CK Zanzo vám pošle pokyny na doplatenie poistenia storna
CK Zanzo vám potom obratom na e‑mail pošle asistenčné kartičky do zahraničia, tabuľku taríf, informačný list, všeobecné poistné podmienky UNIQA a informácie o spracovaní osobných údajov GDPR.
Pri nesplnení vyššie uvedených podmienok voucher aj cestovné poistenie prepadá.
Rezerváciu môžete 22 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 22 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.