Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 12 442 75 00 alebo e‑mailom na hotel@hotelmetropolitan.pl.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť doklad, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý večer prajem, chceme ísť dve dospelé osoby a dve deti 10,12, no
takúto ibu nemáte v ponuke. Viem zakúpiť 2ks voušer (1dospelý a jedno
dieťa ) tak aby boli izby vedľa seba? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Petra,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď. Je možné zakúpiť 2ks voucherov,
ohľadom umiestnenia izieb Vám však odporúčame vopred kontaktovať priamo
prevádzku na tel. čísle: +48 12 442 75 00 alebo emailom: hotel@hotelmetropolitan.pl.
Komunikácia s hotelom prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou
ťažkosti, radi Vám pomôžeme, neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Jaroslava Župová
Dobrý deň, stačí ak som klikla na rezerváciu, alebo treba vypísať
objednávku . Chcem sa ešte opýtať na parkovanie. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Jaroslava,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak ste si kúpili voucher s termínom, netreba robiť už nič viac. Ak
otvorený, treba sa na termíne dohodnúť priamo s prevádzkou. Za parkovanie
je možné si priplatiť, cena je 60PLN/noc.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer prajem, chceme ísť dve dospelé osoby a dve deti 10,12, no takúto ibu nemáte v ponuke. Viem zakúpiť 2ks voušer (1dospelý a jedno dieťa ) tak aby boli izby vedľa seba? Ďakujem
Dobrý deň pani Petra,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď. Je možné zakúpiť 2ks voucherov, ohľadom umiestnenia izieb Vám však odporúčame vopred kontaktovať priamo prevádzku na tel. čísle: +48 12 442 75 00 alebo emailom: hotel@hotelmetropolitan.pl. Komunikácia s hotelom prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi Vám pomôžeme, neváhajte nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.