Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 259 100 200 alebo e‑mailom na reservations.sulekova@mamaison.com.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Cena za deti a osoby na ďalšom lôžku Vám bude vypočítaná v košíku pri vytváraní objednávky.
V izbách Business a Executive nie je k dispozícii prístelka, je tu možné ubytovanie len dieťaťa do 3 rokov bez nároku na lôžko a stravu. Ďieťa je ubytované pri rodičoch.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň,
chcem sa opýtať či cena tu uvedená je cenou konečnou? či sú povolene
domáce zvieratka nakoľko máme malého psíka a chceme ho vziať so sebou…
účtujú sa za to nejaké poplatky? ak áno tak poprosím cenu. Je tam aj
parkovisko zdarma?
Ďakujem za odpoveď
S pozdravom
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Wiktoria.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Príplatok za zvieratá
je 15 eur/noc. Cena vo Vami zvolenom termíne je konečná (neráta sa tam
poplatok za miestnu daň, ktorú je potrebné uhradiť na mieste).
Prajeme pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
chcem sa opýtať či cena tu uvedená je cenou konečnou? či sú povolene domáce zvieratka nakoľko máme malého psíka a chceme ho vziať so sebou… účtujú sa za to nejaké poplatky? ak áno tak poprosím cenu. Je tam aj parkovisko zdarma?
Ďakujem za odpoveď
S pozdravom
Dobrý deň, pani Wiktoria.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Príplatok za zvieratá je 15 eur/noc. Cena vo Vami zvolenom termíne je konečná (neráta sa tam poplatok za miestnu daň, ktorú je potrebné uhradiť na mieste).
Prajeme pekný deň.