Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +385 23 317 111 alebo e‑mailom na info@hotel-laguna.net1.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Zmena typu izby (začiatok a koniec sezóny 330€) nedá sa mi navodiť pre
2 osoby s balkónom a výhľadom na more
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pokiaľ sa Vám nedá niečo zvoliť v objednávke, nie je to už
k dispozícii.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Lucia
Dobrý deň. Nejde mi navoliť pobyt pre 4 osoby (2 dospelí a 2 deti –
3 a 6 rokov). Ako mám postupovať.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Lucia.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Kontaktujte nás
prosím na zákaznícku podporu, kde Vám pomôžeme s navolením počtu osôb,
prípadne s celým postupom. Telefonický kontakt:+421 232 117 321.
Prajeme pekný deň.
Renata
Sme 5 dospelí a 4 deti (5,4,3,2) rokov) .Musím kúpiť 3 vouchery.
V košíku má nepustí nahodiť 3 ks.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Renáta,
ďakujeme za Váš záujem o využitie našich ponúk.
Prosím, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk, alebo
telefonicky +421 232 117 321, pomôžeme Vám s vytvorením objednávky.
Tešíme sa na spoluprácu.
Príjemný deň prajeme.
Ivana
Dá sa ubytovať dve dospelé osoby a dve deti (5,8r.)
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Ivana.
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku. Áno, pobyt sa dá
zakúpiť aj pre dve dospelé osoby a dve deti. Je potrebné si takýto počet
osôb navoliť priamo pri výbere variantu daného vouchera.
Prajem pekný deň.
Monika Černáková
Prosím Vás pri hotely je piesočnatá pláž?
Monika Černáková
Prosím Vás pri hotely je piesočnatá pláž?
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Monika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Priamo pri hoteli by sa malo nachádzať betónové mólo, v blízkosti je
všaj aj viacero piesočnatých pláží nakoľko oblasť Privlaka ja známa
svojimi dlhými, plytkými, piesočnatými plážami. Pre bližšie informácie
ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa navštíviť internetovú stránku
hotela: www.hotel-laguna.net.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zmena typu izby (začiatok a koniec sezóny 330€) nedá sa mi navodiť pre 2 osoby s balkónom a výhľadom na more
Dobrý deň pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Pokiaľ sa Vám nedá niečo zvoliť v objednávke, nie je to už k dispozícii.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.