Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 948 037 976 alebo +421 917 431 600 alebo e‑mailom hotel.liptov@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
dobrý deň, zakúpili sme si pobyt pod Chopkom v Jasnej + deti v cene, kde
sa píše, že sa jedná o ubytovanie v dvojlôžkovej izbe s nárokom na
lôžko pre dieťa a raňajky v cene. Chcela by som sa spýtať, či lôžko
pre dieťa bude prichystané, alebo si ho treba samostatne dojednať? A aké
lôžko to bude? ďakujem.
Hotel Liptov**
Dobrý deň,
lôžko bude samozrejme pripravené a bude to formou prístelky.
S pozdravom,
Macková Alexandra
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň, zakúpili sme si pobyt pod Chopkom v Jasnej + deti v cene, kde sa píše, že sa jedná o ubytovanie v dvojlôžkovej izbe s nárokom na lôžko pre dieťa a raňajky v cene. Chcela by som sa spýtať, či lôžko pre dieťa bude prichystané, alebo si ho treba samostatne dojednať? A aké lôžko to bude? ďakujem.
Dobrý deň,
lôžko bude samozrejme pripravené a bude to formou prístelky.
S pozdravom,
Macková Alexandra