Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 947 901 202 alebo e‑mailom na info@rezortprijazere.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Pri vytváraní rezervácie je potrebné do poznámky uviesť počet dospelých a počet detí aj s ich vekom
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, mame u vas rezervovanu chatku pre dve osoby v termine
12.-14.9.2022. Chcem sa spytat, ci chatka je rezervovana cela len pre nas?
Dakujem
Rezort Pri Jazere
Dobry den, ano v chatke ste uplne sami
Mária
Dobrý deň, chcem sa spýtať na polohu chatiek. Nachádzajú sa bližšie
k hotelu Pieris, alebo je to bližšie k dedine Podbanské.
ďakujem
Rezort Pri Jazere
Dobrý deň ,
Náš rezort sa nachadza bližšie k Podbanskému cca 400m. hotel Pieris je od
nás vzdialený cca 500m .
miro
Dobrý deň. Ako to je so zvieratami, konkrétne pes, stredne veľký,
poslušný, vždy chodí s nami.
Rezort Pri Jazere
Dobrý deň, máme vyhradený 1 apartmán pre klientov s domácim
miláčikom. Najlepšie do cca 15 kg a vychované, – nie šteniatka, ktoré
ešte môžu narobiť škody. V rezorte sa potom platí poplatok 40,00 € za
zviera na pobyt. Dostupnosť apartmánu prosím vopred preveriť. Ďakujeme za
pochopenie.
Tím Rezortu pri jazere Podbanské
Pavel
Dobry den, hladame ubytovanie na vianocny pobyt pre 6 osob, 3 izby
v termine 22. az 27.12. Mozete nam sprostredkovat cenovu kalkulaciu? Vopred
dakujeme.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Pavel,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Ponuku si viete pozrieť a navoliť vo filtroch, poprípade nás pokojne
kontaktujte na podpora@zlavomat.sk ,
alebo +421 232 117 321 so špecifikovanými požiadavkami.
Ďakujeme za pochopenie.
Príjemný deň prajeme.
Dana Hužvárová
Dobrý deň, tie chatky sa skladajú z 2 samostatných apartmánov? Keby
som chcela 2 apartmány práve v jednej chatke – dalo by sa to
dohodnúť?
Rezort Pri Jazere
Dobrý deň, samozrejme nie je problém zobrať si 2 apartmány v tej istej
chatke – pokiaľ v danom termíne budú voľné. Jeden apartmán je vždy na
prízemí a druhý na poschodí – každý je s vlastným vchodom – úplne
samostatné, oddelené.
Ivet
Dobrý deň, chcem sa opýtať aky je rozdiel ubytovania v apartmánoch lux.
Ďakujem
Rezort Pri Jazere
Dobrý deň,
apartmány LUX sú vybavené drahším – masívnym nábytkom.
S pozdravom tím Rezortu pri jazere
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, mame u vas rezervovanu chatku pre dve osoby v termine 12.-14.9.2022. Chcem sa spytat, ci chatka je rezervovana cela len pre nas?
Dakujem
Dobry den, ano v chatke ste uplne sami