Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.

Vždy ostré spomienky vďaka klasickej fotoknihe s pevnou väzbou A5, A4, 20×20 alebo 30×30 cm

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Storno podmienky
Volodymyr

Prečo nie je v ponuke fotokniha formatu 24×24?

Colorland


Dobry den



tuto knihu momentalne neponukame v zlave na Zlavomate.



Najdete ju na nasej stranke



Dakujeme za pochopenie

Marika

Dobrý deň,

zaujíma ma, či sa v rámci 1 objednávky môžu použiť 2 rôzne zľavové kupóny ( jeden na fotoknihu a druhý na tlač fotografii), aby sa neplatilo poštovné za každý produkt samostatne.

Colorland


Dobry den



fotoknihu je mozne objednat spolu s fotkami. Zvlast balime iba obrazy (foto-platna) a hrnceky



Tieto produkty nie je mozne objednat na jedno postovne so zo ziadnymi ostatnimi produktmi

Eva

zdravím, dá sa, prosím, vpisovať pod/nad fotografie vlastny text? (nadpisy, popisky, dátumy etc? vdaka.)

Colorland


Dobry den



v knihe ano, je plne upravovatelna – da sa zaroven zadat text ako aj upravit/premi­estnit/pridat/od­stranit vsetky ostatne graficke prvky



Pre viac info, piste na info.sk@colorland.com

Júlia Nogová

Dobrý deň, prosím Vás, dajú sa v rámci jednej objednávky uplatniť dva vouchery? Tzn. že ak si kúpim dva vouchery na dve fotoknihy, či sa dajú zadať do jednej objednávky, aby som hradila len jedno poštovné? Alebo je potrebné previesť dve objednávky? Ďakujem.

Colorland


Dobry den



ano, kludne mozete objednat na jedno postovne dve knihy.



Spolu s ostatnymi produktmi nie je vsak mozne objednat obrazy (fotoplatna) a hrnceky. Tie vzdy balime samostatne.



V pripade dalsich otazok, kontaktujte prosism nas Zakaznicky servis

Ondrej Bandy

Dobrý deň, chcem sa spýtať či sa dá fotokniha vytvoriť aj v mobile s Androidom? Ďakujem

Colorland

Dobry den Nas system nie je plne kompatibilny s mobilnymi zariadeniami Odporucam sa prihlasit cez PC

Dada

Dobry den. Prosim VAs ked si od vas objednavam aj kalendare a chcela by som aj pohar a knizku, plati sa jedno postovne?
Dakujem pekne

Zlavomat.sk

Dobrý deň pani Dagmar, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.

Ak objednávate všetky produkty naraz, poštovné platíte iba jedno. Ale ak objednávate postupne, žiaľ, poštovné budete platiť za každú jednu novo vytvorenú objednávku. Prosím, pre bližšie informácie Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 911 417 157, alebo emailom na info.sk@colorland.com

Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore