Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 54 44 333 alebo e‑mailom na indywidualni@hotelbelvedere.pl.(poľsky, anglicky). Rezervačné oddelenie je otvorené od pondelka do piatku od 8:00 do 18:00.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
Dobrý deň. Prosím Vás, ako ďaleko od hotela sa nachádza lanovka na
Kasprow vrch? Premáva k lanovke aj skibus?
Ďakujem
Hotel Belvedere**** Resort & Spa
Dobré popoludnie,
Hotel Belvedere sa nachádza približne 4 km od Kuźníc (miesto, kde sa
nachádzajú pokladnice lanovky Kasprowy Wierch).
Bohužiaľ sem nejazdia žiadne skibusy, ale na recepcii si môžete objednať
taxík.
S pozdravom
Oddelenie predaja hotela Belvedere
Dzień dobry, hotel Belvedere jest oddalony od Kuźnic (miejsca gdzie są
kasy do kolejki na Kasprowy Wierch) o ok. 4 km. Nie ma niestety skibusów, ale
można poprosić w recepcji o zamówienie taksówki. Pozdrawiamy dział
sprzedaży hotelu Belvedere
Zuzana Stroncerova
Dobrý deň. Sme u vás ubytovaný od 2.12 do 4.12 .Mame izbu premium
2 dos.a 2 deti.Či sú na izbe uteráky a župany.Ďakuje za skorú
odpoveď.
Hotel Belvedere**** Resort & Spa
Dobré ráno,
Vaša žiadosť bola postúpená na recepciu, župany a uteráky budú čakať
vo vašej izbe.
S pozdravom
Pawel Helmecki
Individuálna rezervácia
Dzień dobry,
Państwa prośba została przekazana do recepcji, szlafroki i ręczniki będą
oczekiwały w pokoju.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Rezerwacja Indywidualna
Dobrý deň,
rada by som sa spýtať od kedy do kedy sa podávajú večere.
Vopred ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, pani Zuzana.
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť priamo na prevádzku na tel. čísle: +48 18 544 43 00 , emailom na indywidualni@hotelbelvedere.pl alebo navštíviť ich internetovú stránku: www.belvederehotel.pl .
Prajeme Vám pekný deň.