Netermínový variant: Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. čísle: +36–83/501–500 alebo e‑mailom: hotel@carbona.hu (anglicky, nemecky a maďarsky).
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Upozornenie: Ubytovacie zariadenie nevystavuje faktúry!
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
ďakujeme za Vašu otázku a az záujem o naše ponuky.
Ako je uvedené v ponuke, parkovanie je zadarmo na stráženom
parkovisku.
Prajeme Vám krásny deň.
Olga Horváthová
dobrý deň prajem, ako viem objednať izbu delux, neviem nastaviť
v objednávke, rada by som objednala ako darček
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Oľga,
ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade, že Vám nezobrazuje iný typ izby, značí to jej nedostupnosť
v zvolenom termíne.
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Eva Chlapíkova
Aká je prosím cena pre dve osoby na 3dni ubytovanie s polpenziou.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Chlapíková,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cena sa Vám vypočíta automaticky po zadaní počtu osôb,
termínu a danej izby priamo na našej stránke pri variante ponuky, o ktorý
máte záujem.
Pri variante „Wellness pobyt s polpenziou a masážou“ je cena 349€ a
pri variante „DLHÁ PLATNOSŤ: Wellness pobyt s polpenziou a masážou
(možné zakúpiť do 31.12.2022!)“ je cena 359€.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Ako je zabezpečené parkovanie?
Dobrý deň, pani Koszoruová,
ďakujeme za Vašu otázku a az záujem o naše ponuky.
Ako je uvedené v ponuke, parkovanie je zadarmo na stráženom parkovisku.
Prajeme Vám krásny deň.