Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 911 720 598, +421 44 431 99 99.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie:
V rámci komfortnejšej prepravy na hotel je potrebné vypnúť v navigácií „navigovanie podľa najkratšej trasy“, ideálny prístup k hotelu je aj na stránke hotela.
Minimálne 3 dni pred príchodom na hotel je potrebné nahlásiť špz vozidla pre vybavenie povolenia za vjazd do CHKO.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý večer. Chcela by som sa spýtať, keď si zaplatím cez zlavomat pol
roka dopredu u vás pobyt presne s termínom a nedalo by sam nám v tom čase
prísť z nejakého dôvodu, či je možné zmeniť termín a v akom čase
najneskôr dať vedieť, ďakujem za skorú odpoveď
HOTEL MALINA***
Dobrý deň
1× môžete zmeniť termín najneskôr 3 dni pred rezervovaným termínom.
Takto je to uvedené aj na zľavomate.
recepcia
Anna Danisova
Dobry den.chcela by som sa opytat ako je daleko neaka zastavka od
vas.dakujem
HOTEL MALINA***
Autobusová stanica sa nachádza cca 7 km od hotela.
recepcia HotelMalina***
Katarina
Dobry den, prosim Vas, na Velkonocny pobyt je mozne vybrat len termin od
6.4. do 8.4., ponuka sa zda byt nova, je uz hotel obsadeny nasledujuce dni?
Dakujem
HOTEL MALINA***
Áno , je obsadený
recepcia
Erika
Dobrý deň,
v dňoch 26.3. do 28.3.2023 máme u vás rezervovaný pobyt.
Chcem vás poprosiť o informáciu, či by bolo možné predĺžiť pobyt
o 1 deň – do 29.3.2023.
Ďakujem za informáciu.
HOTEL MALINA***
Dobrý deň pani Erika Eibenová
Váš pobyt je možné predĺžiť o 1 deň do 29.3.2023.
Za 1 deň doplatíte na recepcii hotela .
S pozdravom
recepcia Hotel Malina***
L. K.
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, ci je možné ubytovať sa s malým
psom? (yorkshir). Prípadne, aké sú poplatky. Ďakujem.
HOTEL MALINA***
Dobrý deň Za každé zviera či je malé alebo väčšie sa platí poplatok
15,–€/ 1 deň. Ubytovať sa so psom dá. Vstup do reštaurácie je so psom
zakázaný. recepcia
Alena Gáborová
Dobrý deň, chcem sa spýtať vlastne to isté, čo sa pýtal niekto predo
mnou – dostanem sa NA LYŽACH spred hotela priamo na zjazdovku???
HOTEL MALINA***
Dobrý deň Priamo spred hotela nie, pre nedostatok snehu. Ale nie je to
ďaleko dostať sa na svah kde je sneh. S pozdravom recepcia Hotel
Malina***
zl
Dobrý deň. V ponuke je uvedené – večera formou bufetu, ale pod
ponukami pri popise hotela – večera výber z 2 menu. Čo platí?
HOTEL MALINA***
Dobrý deň Večera je podávaná formou bufetových stolov. recepcia Hotel
Malina***
ja
Dobrý deň, nachádza sa hotel priamo pri zjazdovke, prosím? Ide mi o to,
či na prístup na lyžiarsky svah teba použiť auto, alebo priamo pred hotelom
obujem lyžiarky, lyže a idem. Ďakujem za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V ponuke je uvedené, že Malinô Brdo ski & bike park máte len
10 minút cesty autom.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer. Chcela by som sa spýtať, keď si zaplatím cez zlavomat pol roka dopredu u vás pobyt presne s termínom a nedalo by sam nám v tom čase prísť z nejakého dôvodu, či je možné zmeniť termín a v akom čase najneskôr dať vedieť, ďakujem za skorú odpoveď
Dobrý deň
1× môžete zmeniť termín najneskôr 3 dni pred rezervovaným termínom.
Takto je to uvedené aj na zľavomate.
recepcia