Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Jedinečný pobyt v Grand Hotel Stamary**** v Zakopanom

Nenechajte si ujsť nové ponuky podniku Grandhotel Stamary****
Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.
Upozornenie nastavené Upozornenie odhlásené
Prihlásením k odberu vyjadrujete súhlas s podmienkami použitiaZlavomat.sk. Prečítajte si taktiež informácie o tom, ako spracovávame osobné údaje.
Podobné ponuky, z ktorých si určite vyberiete
Prehľad ponuky
Check out do 12:00
Čistota izby vynikajúca, jedlo dokonalé, príjemný a milý personál, krásne prostredie a veľmi dobrá…
Zobraziť všetky hodnotenia
JESEŇ: Pobyt s raňajkami a wellness
Termín
V období do 20. 12. 2023 podľa dostupných kapacít. Termín si rezervujete sami.
Ubytovanie Zobraziť galérie Ubytovanie ponúka viac typov izieb, fotky dostupných izieb vám zobrazíme po vašej voľbe termínu a počtu osôb.
- Ubytovanie v luxusnej izbe
Strava: Raňajky
- Formou bufetu (prípadne servírované podľa aktuálnych hygienických nariadení)
Wellness
- Neobmedzený vstup do hotelového Wellness & Spa
- Oddychová miestnosť s možnosťou objednania občerstvenia
- Bazén neobmedzene
- Bazén so systémom hydroterapie
- Malý detský bazén
- Sauna neobmedzene
- Fínska sauna, parná sauna, infrasauna
- Vírivka neobmedzene
Ostatné služby
Wi-Fi zadarmo
Obmedzenie
Pri zakúpení jedného voucheru budú všetky osoby (dve – štyri) ubytované v jednej izbe. Na izbe nie je možné ubytovať 4 dospelé osoby. V prípade záujmu o ubytovanie vo viacerých izbách si zakúpte viac voucherov.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
- Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 2024 510 alebo e‑mailom na adrese: hotel@stamary.pl
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo máte záujem o izbu vyššieho štandardu, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.



- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi‑Fi zadarmo
- Parkovanie: 39 PLN/deň
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
- Zmeniť termín online rezervácie.
- Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
- Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
- Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
LETO: Pobyt s raňajkami a wellness
Termín
V období do 30. 9. 2023 podľa dostupných kapacít.
Ubytovanie Zobraziť galérie Ubytovanie ponúka viac typov izieb, fotky dostupných izieb vám zobrazíme po vašej voľbe termínu a počtu osôb.
- Ubytovanie v luxusnej izbe
Strava: Raňajky
- Formou bufetu (prípadne servírované podľa aktuálnych hygienických nariadení)
Wellness
- Neobmedzený vstup do hotelového Wellness & Spa
- Oddychová miestnosť s možnosťou objednania občerstvenia
- Bazén neobmedzene
- Bazén so systémom hydroterapie
- Malý detský bazén
- Sauna neobmedzene
- Fínska sauna, parná sauna, infrasauna
- Vírivka neobmedzene
Ostatné služby
Wi-Fi zadarmo
Obmedzenie
Pri zakúpení jedného voucheru budú všetky osoby (dve – štyri) ubytované v jednej izbe. Na izbe nie je možné ubytovať 4 dospelé osoby. V prípade záujmu o ubytovanie vo viacerých izbách si zakúpte viac voucherov.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
- Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 2024 510 alebo e‑mailom na adrese: hotel@stamary.pl
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo máte záujem o izbu vyššieho štandardu, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.



- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi‑Fi zadarmo
- Parkovanie: 39 PLN/deň
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
- Zmeniť termín online rezervácie.
- Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
- Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
- Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
JESEŇ: Pobyt s polpenziou a wellness
Termín
V období do 20. 12. 2023 podľa dostupných kapacít. Termín si rezervujete sami.
Ubytovanie Zobraziť galérie Ubytovanie ponúka viac typov izieb, fotky dostupných izieb vám zobrazíme po vašej voľbe termínu a počtu osôb.
- Ubytovanie v luxusnej izbe
Strava: Polpenzia
- Formou bufetu (prípadne servírované podľa aktuálnych hygienických nariadení)
- Večera servírovaná – na výber z jedálneho lístka: polievka, hlavný chod, dezert v čase od 16:00 do 18:00
Wellness
- Neobmedzený vstup do hotelového Wellness & Spa
- Oddychová miestnosť s možnosťou objednania občerstvenia
- Bazén neobmedzene
- Bazén so systémom hydroterapie
- Malý detský bazén
- Sauna neobmedzene
- Fínska sauna, parná sauna, infrasauna
- Vírivka neobmedzene
Ostatné služby
Wi-Fi zadarmo
Obmedzenie
Pri zakúpení jedného voucheru budú všetky osoby (dve – štyri) ubytované v jednej izbe. Na izbe nie je možné ubytovať 4 dospelé osoby. V prípade záujmu o ubytovanie vo viacerých izbách si zakúpte viac voucherov.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
- Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 2024 510 alebo e‑mailom na adrese: hotel@stamary.pl
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo máte záujem o izbu vyššieho štandardu, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.



- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi‑Fi zadarmo
- Parkovanie: 39 PLN/deň
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
- Zmeniť termín online rezervácie.
- Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
- Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
- Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
LETO: Pobyt s polpenziou a wellness
Termín
V období do 30. 9. 2023 podľa dostupných kapacít.
Ubytovanie Zobraziť galérie Ubytovanie ponúka viac typov izieb, fotky dostupných izieb vám zobrazíme po vašej voľbe termínu a počtu osôb.
- Ubytovanie v luxusnej izbe
Strava: Polpenzia
- Formou bufetu (prípadne servírované podľa aktuálnych hygienických nariadení)
- Večera servírovaná – na výber z jedálneho lístka: polievka, hlavný chod, dezert v čase od 16:00 do 18:00
Wellness
- Neobmedzený vstup do hotelového Wellness & Spa
- Oddychová miestnosť s možnosťou objednania občerstvenia
- Bazén neobmedzene
- Bazén so systémom hydroterapie
- Malý detský bazén
- Sauna neobmedzene
- Fínska sauna, parná sauna, infrasauna
- Vírivka neobmedzene
Ostatné služby
Wi-Fi zadarmo
Obmedzenie
Pri zakúpení jedného voucheru budú všetky osoby (dve – štyri) ubytované v jednej izbe. Na izbe nie je možné ubytovať 4 dospelé osoby. V prípade záujmu o ubytovanie vo viacerých izbách si zakúpte viac voucherov.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
- Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 2024 510 alebo e‑mailom na adrese: hotel@stamary.pl
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
- Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo máte záujem o izbu vyššieho štandardu, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.



- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi‑Fi zadarmo
- Parkovanie: 39 PLN/deň
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
- Zmeniť termín online rezervácie.
- Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
- Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
- Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
Grand Hotel**** Stamary v Zakopanom sa nachádza v srdci hlavného mesta horských športov i oddychu na poľskej strane Tatier.
Hotel od svojho počiatku prešiel niekoľkými zmenami využitia, hlavne v období svetových vojen a od roku 2006 znova slúži ako luxusný 4-hviezdičkový hotel.
V hoteli nájdete okrem komfortne zariadených izieb aj zónu Wellness & SPA s bazénom, vírivkou, saunovým komplexom (fínska, parná a infrasauna) a širokú ponuku spa i kozmetických procedúr. Tiež reštauráciu s ponukou najlepších jedál európskej kuchyne, lobby bar, kaviareň a detský kútik.

Ubytovanie
Izby a apartmány sa nachádzajú v štyroch krídlach hotela, preto je hotel vhodný pre rôzne typy hostí od individuálnych, cez obchodných cestujúcich až po rodiny s deťmi. Väčšina izieb má balkón s výhľadom na Tatry.
Krásne zariadené izby majú dve postele, ktoré sa na želanie dajú spojiť a vytvoriť tak manželskú posteľ. V každej izbe nájdete Wi‑Fi, TV, trezor, kúpeľňu so sprchovým kútom, sušič na vlasy, sadu kozmetiky, minibar, uteráky a rýchlovarnú kanvicu.
Grand Hotel**** Stamary získal špeciálne ocenenie za osobitnú srdečnosť voči najmladším hosťom a certifikát „Hotel priateľsky k deťom“. Rodiny s deťmi sú preto vrelo vítané a hotel Grand Hotel **** Stamary je uspôsobený tak, aby bol bezpečným a atraktívnym aj pre najmladších hostí.
Okolie ponúka predovšetkým možnosť turistiky a vychádzok do prírody v nádhernom Tatranskom národnom parku. Oblasť Zakopané ponúka množstvo príležitostí na výlety i rôzne atrakcie pre celé rodiny
Wellness
Plne, moderne a luxusne vybavené relaxačné miestnosti určené na rôzne kozmetické procedúry, masáže, kúpele, fyzioterapeutické procedúry (lasery, magnetoterapia, rázové vlny). Relaxačné miestnosti majú možnosť objednania si občerstvenia. Nájdete tu tiež bazén s hydroterapiou a bazénik pre najmenších, útulnú vírivku, sauny (fínska, parná a infrasauna) a štúdio kardio.
Stravovanie
Hotelová reštaurácia je výnimočným miestom na kulinárskej mape Zakopaného: jedálny lístok ponúka výlety do rôznych kútov sveta, avšak najväčšie špeciality šéfkuchára pochádzajú z rodnej, staropoľskej kuchyne z lokálne pestovaných surovín. K dispozícii sú aj vegetariánske jedlá a bohatý výber vín z celého sveta.
Interiér reštaurácie je zariadený v klasickom štýle s ľahkým nádychom dekadencie. Presvetlená, priestranná reštaurácia tvorí dojem slobody a nespútanosti. Teplé farby, drevené doplnky a vzorované textilné materiály sú výrazom útulnej a príjemnej atmosféry.
Vynikajúca kvalita restauračných služieb v hoteli Stamary**** vyplýva zo vzájomnej spolupráce medzi personálom hotela a jeho hosťami. Delikátne úpravy či revolučné zmeny v jedálnom lístku či v službách sú dôsledkom názorov, hodnotení a očakávaní hostí, na ktoré sa kladie skutočne veľký dôraz.
Súčasťou raňajkového bufetu je bufet teplých jedál, bufet studených jedál a bufet dezertov. Večere sú pripravované z jedálneho lístka a pochutnáte si na polievke, hlavnom chode a dezerte na záver.
![]() |
Darčekový poukaz s doručením poštouVyriešime za vás, ako zabaliť a premeniť túto ponuku na poukaz. 1,90 € a doprava zadarmo. Viac |
![]() |
Darčekový poukaz na vytlačenie domaAj túto ponuku môžete ihneď po zakúpení zmeniť na darček. Zadarmo a vlastná tlač. Viac |
