Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 262 10 06, +48 517 112 050 alebo +48 606 665 662 alebo mailom na: biuro@hotelsmile.pl.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť doklad, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, ak by sme prišli k Vám ako skupina 40 učiteľov,
koľko by stála 1 noc u Vás spojená s raňajkami a večerou na deň
13.9.-14.9.2023 ?
Ďakujem za vypracovanie ponuky. Prajem pekný deň
Ing. Danica Baranová Spiš
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Baranová
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Vašu požiadavku nám môžete poslať na: podpora@zlavomat.sk.
Obrátime sa na hotel a preveríme možnosti.
Pekný deň
Simona Sedláková
Dobrý deň,
chcela by som sa Vás opýtať či je možné ubytovanie pre 3 ľudí ak je
v ponuke dvojlôžková izba s prístelkom za príplatok ale voucher je len
pre dve osoby. ďakujem
Hotel Smile***
Szanowna Pani, jest możliwość dostawki do izby 2 osobowego lux
z balkónom dla dziecka do 12 lat dopłata wynosi 190 PLN / doba). Podľa
3 osôb dorosłych proponujemy pokoj 3 osobowy i dopłate na miejscu. Prosimy
o informację, ak Pani bedzie robić rezerwację z wykorzystaniem
vouchera.
Szanowna Pani, jest możliwość dostawki do pokoju 2 osobowego lux z balkonem
dla dziecka do 12 lat dopłata wynosi 190 PLN / doba). Dla 3 osób dorosłych
proponujemy pokój 3 osobowy i dopłatę na miejscu. Prosimy o informację,
jeśli Pani będzie robić rezerwację z wykorzystaniem vouchera.
Silvia Bartošová
Dobry deň, môžem zobrať malého psíka?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Bartošová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, domáce zvieratá nie sú v tomto hoteli povolené.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
Daniela
Dobry dzień. Chciałbym zapytać, czy kolacje są wydawane w formie
bufetów. Dziękuję.
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, ak by sme prišli k Vám ako skupina 40 učiteľov, koľko by stála 1 noc u Vás spojená s raňajkami a večerou na deň 13.9.-14.9.2023 ?
Ďakujem za vypracovanie ponuky. Prajem pekný deň
Ing. Danica Baranová Spiš
Dobrý deň, pani Baranová
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Vašu požiadavku nám môžete poslať na: podpora@zlavomat.sk. Obrátime sa na hotel a preveríme možnosti.
Pekný deň