Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.
Adventný zájazd do Budapešti s prehliadkou mesta so sprievodcom
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Neodkladne po doručení voucheru je nutné vyplniť rezervačný formulár TU.
- Vo formulári vyberte zájazd: „Pamiatky a punč v Budapešti .“ s vami zakúpeným termínom. Následne vyplňte položky.
- Do časti „Poznámka“ uveďte čísla zakúpených zľavových kupónov / voucherov.
- Každá cestujúca osoba musí mať vlastný zľavový kupon / voucher. V prípade, že máte záujem o miestenku, je potrebné uviesť do poznámky Vaše želané miesta v autobuse – strana dverí/vodiča, predná časť, stred autobusu atď.
- Vaša rezervácia Vám bude potvrdená a na mail zaslaná záväzná zmluva o obstaraní zájazdu.
- Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 7 dní pred nástupom na zájazd.
- Pokiaľ vám pokyny do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, na call centre 0911 594464 (v prac. dňoch od 9 – 17 hod.)
- Cena voucheru
- V prípade neuplatnenia kupónu do termínu platnosti akcie voucher prepadá!
- Storno zájazdu sa riadi storno podmienkami CK.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den. Rada by som sa informovala , kde bude nastupne miesto v KE. Dakujem
pokyny zasielame 7 dní pred termínom zájazdu
dobry den, mam zaujem o adventnu budapest v so 2.12. ale vo vasom
formulari je iba Advent budapesti a tropikarium. mam zaujem iba o budapest, uz
tu taka otazka bola – prosim vas ako to je??? je mozne zverejnit jednoznacne
informacie?
vdaka.
Je potrebné si zakúpiť kupóny v cene 21.90 EUR Adventná Budapešť s prehliadkou mesta
Dobry den,
zakupila som si dva vochery na 10.12.2017 Pamiatky a punc v Budapesti.
V rezervacnom formulari na webe Vasej cestovky s uvedenym datumom zajazd
nemate v ponuke. Prosim o objasnenie situcia a dalsi postup. Dakujem.
Dobrý deň prosím rezervujte Vaše kupony v našom systéme. Rezervácia je možná bez problémov
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, že v článku máte že cena za
miestenku sú 3€ ale vo formulári na vyplnenie je to 5€.S ktorou sumou sa
má rátať? + vo formulári je na termín 10.12.2017 vypísané: Advent
v Budapešti a v Tropikáriu, ale o Tropikáriu sa v článku pri zakúpení
nič nespomína. Do Tropikária nechceme ísť takže neviem ako to mám
brať.
Ďakujem vopred za odpoveď
dobrý deň prosím Vás obráťte sa na ck zajazdy@startrip.sk. pošlite čísla zakúpených voucherov s otázkou
Dobrý deň, vedeli by ste mi povedať, kde v Bratislave bude nástupné miesto prosím? Nie sme z BA a potrebujeme si zariadiť, kde necháme odstavené auto. Ďakujem
odchádzame zo Sabinovskej ulice
Dobrý večer, chcela by som sa opýtať, že či z Popradu nemáte odchod. Ďakujem
žiaľ z POpradu už máme všetky miesta vypredané
Dobry den. Z KOSIC nebudete mat ziadny termin ? D AKUJEM
Z Košíc mame termin 16.12. 2017
Dobrý deň, ja som už zakúpila počas víkendu dvakrát jednodňový zájazd adventná Budapešť a čakám na doručenie voucherov na moju e-mailovú adresu aby som mohla dokončiť rezerváciu ale stále mi nič neprišlo. Tak chcela by som sa opýtať ako je to s tým zasielaním ?
Dobrý deň, Váš voucher evidujeme ako odoslaný, skontrolujte si prosím
vedľajšie priečinky ako spam, reklama, nevyžiadaná pošta… Vaše vouchery
viete nájsť aj po prihlásení na náš portál v sekcii „Moje nákupy“.
Ak by ste mali naďalej problém nájsť Váš voucher, prosím napíšte nám
email na podpora@zlavomat.sk.
Prajem Vám pekný deň!
dobrý deň, nie sú ešte voľné miesta v termíne 9.12.2017 pre 7 osôb. Nástupné miesto by bolo v Trnave
žiaľ už nie je možné rezervovať 7 miest
Dobrý deň, chcem zakupiť 4 vouchery na vianočnú Budapesť 9.12. sú ešte voľné miesta? Koľko stojí miestenka? Ďakujem
Áno v tomto čase mame voľne miesta. Cena miestenky je 5 EUR
Dobrý deň , chcela som kúpiť 4 kupóny na Budapešť v termíne 9.12.2017 ale išlo mi kúpiť len jeden kupón. Viete mi s tým pomôcť?
Dobrý deň, je potrebné si zvoliť variant na daný termín a v košíku
vybrať počet kusov 4 a následne prejsť k objednávke. Ak by sme mali
s kúpou naďalej problém, prosím kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk
Želám pekný deň.
Dobrý deň , chcem sa opýtať mám záujem o 3 miesta 9.12 o adventnú Budapešť. Sú ešte voľné miesta , môžem si kúpiť kupóny? Nástupné miesto by bolo v Trnave
Dobrý den v uvedenom termíne máme ešte voľné miesta
Prave som zaplatila tento jednodňový zajazd Adventná Budapešť pre dve osoby s odchodom 9.12.2017,môžete mi to potvrdiť,že je to v poriadku,a môžem sa tešiť? robila som takúto transakiu,resp,objednavku cez Zľavomat prvý krát,dakujem!
dobrý deň pani Rajcherová, Vaša objednávka pre dve osoby je potvrdená
Prosim daju sa nastupne miesta aj v zh ci zv ?? Pri pocte 20 ludi ??
dobry den ano je to možné. Kontaktujte s uvedenou požiadavkou priamo CK 0911 594464
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den manzel zajazd do Budapesti vyplatil a ziadna odozva a ani tel.nikto nedviha a to 16.12 uz mame ist:((
v prípade problému kontaktujte ck v pracovnom čase