Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 18 2024 510 alebo e‑mailom na adrese: hotel@stamary.pl
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo máte záujem o izbu vyššieho štandardu, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň. Chceli by sme prísť do hotela tri dospelé osoby a máme
záuhem o voucher s polpenziou. Ako to.mäme vyriešiť? Doplatiť za
apartmám? Prosím doplatok?? A čo v tom prípade s večerou? Viem, že
raňajky sú v cene, lebo v hoteli sme bývali uź viackrát. Ďakujem
Chrenková
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Na našej stránke ponúkame len vouchery s polpenziou. Ohľadne prístelky pre
3. osobu prípadne väčšej izby je potrebné, aby ste kontaktovali priamo
hotel na hotel@stamary.pl
alebo +48 182 024 510. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel,
komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak potrebujete s komunikáciou
pomôcť, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň.
Peter
Dobry den,
Da sa ubytovat v standardnej izbe (NIE apartman) rodina s 3 detmi (8,5,3) ?
Najmladsi by bol spolu s rodicmi + 2 pristelky?
Dakujem
Grandhotel Stamary****
Dzień dobry,
Istnieje możliwość zakwaterowania w pok. 2 os rodziny : 2 os + 3 dzieci
(8,5,3).
Dodatkowy koszt za dzieci 5 i 8 lat wynosi 99 zł x 2 dzieci = 198 zł /
doba z obiadokolacją.
Dziecko do lat 4 bezplatnie.
Płatnosć na miejscu w recepcji.
Serdecznie pozdrawiam
Katarzyna Baran
Sasha Vítková
Dobry den.
Aky je priplatok ak by som v hoteli chcela zostat 3 noci.dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Ohľadne príplatkov je potrebné kontaktovať priamo hotel na hotel@stamary.pl alebo
+48 182 024 510. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia
prebieha v cudzom jazyku. Ak potrebujete s komunikáciou pomôcť, kontaktujte
nás na podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň.
Peter Poništ
Dobrý deň, chcel by som sa informovať o akú izbu v ponuke sa jedná,
single alebo double? Je možné na túto izbu dať detskú postieľku pre
1-ročné dieťa? Ďakujem za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
S touto požiadavkou je potrebné sa obrátiť priamo na hotel na hotel@stamary.pl alebo
+48 182 024 510. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia
prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ potrebujete s komunikáciou pomôcť,
kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň.
Grandhotel Stamary****
Dzień dobry,
W ofercie mają Państwo pokój 2– osobowy LUX.
jeżeli jest potrzeba , możemy dostawić dostawkę dla dziecka – dodatkowo
płatna w zależności od wieku dziecka
Grandhotel Stamary****
Możemy dostawić łóżeczko, bez dodatkowych opłat
Zuzana
Kolko je prosim Vas doplatok za izbu „Dvojlozkova izba Deluxe
s pristelkou“ ? Resp. je mozne si doplatit az na mieste? Je v izbach minibar
resp.minichladnicka? Vdaka
Grandhotel Stamary****
Dzień dobry,
Dopłata do apartamentu to 252 zł/doba.
Proszę kupić pobyt przez Zlavomat i będą mogli Państwo dopłacić
różnicę w recepcji.
W pokojach są mini barki
Pozdrawiam
Marian
Dobry den, je mozne zakupit si 2 vouchery a tak si pobyt predlzit na 4 noci
? Vdaka
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
Áno, je to možné.
Pekný deň.
Grandhotel Stamary****
Dzień dobry,
Tak mogą Państwo kupić 2 vouchery i zostać na 4 noce
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Chceli by sme prísť do hotela tri dospelé osoby a máme záuhem o voucher s polpenziou. Ako to.mäme vyriešiť? Doplatiť za apartmám? Prosím doplatok?? A čo v tom prípade s večerou? Viem, že raňajky sú v cene, lebo v hoteli sme bývali uź viackrát. Ďakujem Chrenková
Dobrý deň,
Na našej stránke ponúkame len vouchery s polpenziou. Ohľadne prístelky pre 3. osobu prípadne väčšej izby je potrebné, aby ste kontaktovali priamo hotel na hotel@stamary.pl alebo +48 182 024 510. Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Ak potrebujete s komunikáciou pomôcť, kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň.