Pobyt v rodinnom Resorte Villa Flora*** s vyhrievaným bazénom, privátnym wellness a aktivitami
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den ak by sme chceli pobyt pre 3 dospele osoby (rodicia + babka)a dve deti 2 a 5 rokou mozme kupit 2 voshery pre 2 osoby ? Mala spava snami .Dal by sa po zakupeni tychto vosherou zajednat 4 lozkovy apartman alebo voshery sa daju vyuzit len na dvojlozkove izby?Aky by bol doplatok za 4 lozkovy apartman?Je v apartmane chladnicka? Pripadne varna platnicka ? Dakujem
Dobrý deň,
pri rezervácii 2×2-lôžkovej izby je potrebné si zakúpiť 2× voucher.
Predtým však odporúčame si overiť, či máme voľnú kapacitu, aby ste mali
izby v blízkosti, najlepšie vedľa seba. V 2-lôžkových izbách sa
nenachádza elektrická platnička.
Pri rezervácii apartmánu je potrebné si zakúpit 1× voucher a na mieste
doplatíte rozdiel.
Prosím o mail na info@villaflora.sk
s presným termínom rezervácie, tiež o informáciu o aký voucher máte
záujem a tiež aký apartmán by ste si chceli rezervovať.
V každom apartmáne je k dispozícii elektrická platnička alebo
sklokeramická platnička.
Máte prosím v tých dňoch voľné? Kedy by bol prosím voľný termín?
Dobry den,
napiste nam, prosim, mail, o ktory termin presne mate zaujem? Pocet
osob je…?
Dobrý večer, prosím informujem sa na pobyt u Vás v termíne od 24,25.2 aj od 26.2 môže byť 2dospele osoby a 2deti (7a8rokov)…Dakujem veľmi pekne za info 😊
Dobry den, v termine od 24.02.2019 je volny posledny Apartman Mezonet de
Luxe:
https://www.villaflora.sk/ubytovanie/apartman-mezonet-de-luxe.
Napiste nam , prosim, mail na info@villaflora.sk
S pozdravom Zimani
Je ubytovanie vhodné aj pre vozíčkara ?
Dobrý deň, ľutujeme, vo Villa Flora nemáme k dispozícii bezbariérové izbičky.
Dobrý deň.
Chcem sa opýtať či sa dá termín rezervovať aj na Veľkú noc a koľko by
to stálo pre dve dospelé osoby na 3 noci?
Ďakujem za odpoveď.
Katka
Dobrý deň, ľutujeme, počas Veľkej noci sa nedá rezervovať pobyt cez
Zľavomat. V prípade záujmu pobytu počas Veľkej noci nás ale môžte
kontaktovať priamo cez rezervačný formulár na www.villaflora.sk alebo priamo cez mailovú
adresu info@villaflora.sk.
Prajem pekný deň. Ingrid
Malý psík?
Dobry den, lutujeme, vo Villa Flora nie je mozny pobyt so psikom alebo akymkolvek inym zvieratkom
Dobrý deň chcem sa spýtať na pobyt u vás od 15.1.2019–18.1.2019. 2dospely plus 1 dieťa vek 4roky. Aká by bola cena co zahŕňa dakujem
Dobrý deň. Cena balíka záleží od toho, pre ktorý balík by ste sa rozhodli. A podľa vybraného pobytoveho balíka sú aj doplatky za deti. Tie sú uvedené v každom balíčku pod sekciou „Príplatky za deti“.
Dobry den,je v cene aj jacuzzi? Aka je teplota vody v bazene? Mate dvojlozkovu izbu?
Ak si vyberiete balik, kde je zahrnuty aj wellness, tak vtedy je v cene aj
jaccuzi.
V bazene je teplota vody od 27 do 29 stupnov.
Ci mame volnu 2-lozkovu izbu, Vam budeme vediet potvrdit, ak budeme vediet
presny termin Vasej rezervacie.
Prosím chcem sa spýtať či by bolo v termíne od 27.12 do 30.12 ešte niečo voľné.Dakujeeeeem.Zuzana
Voucher cez Zlavomat neplati v termine 26.12.2018–06.01.2019
S pozdravom zimani
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry deň, chcela by som sa opýtať ktorý typ izby sa skladá z dvoch obytných priestorov? Ďakujem
Dobrý deň,
Skúste sa pozrieť na našu stránku, či by Vám vyhovoval niektorý z týchto apartmánov:
https://www.villaflora.sk/ubytovanie/apartmany
V prípade akýchkoľvek otázok, neváhajte a kontaktujte nás mailom: info@villaflora.sk alebo telefonicky: +421 908 538 808.
Škoda, že ste v príspevku nenapísali, či potrebujete spálňu a obývačku osobitne alebo potrebujete dve oddelené spálne? Pre koľko osôb hľadáte ubytovanie? V akom termíne potrebujete ubytovanie?