Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. číslach: +36–1/688–4900 alebo e‑mailom: reservations.budapest@rezidorparkinn.com (anglicky, nemecky alebo maďarsky).
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Ak si chcete predĺžiť pobyt je potrebné si zakúpiť viac voucherov.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
dobrý deň,
mal by som záujem o tento pobyt, ale s 2 dospelý a 2 deti na 2 noci,
3 dni
Je takáto kombinácia možná, aký je postup?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ladislav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. V tom prípade je
potrebné si preveriť dostupnosť voľných kapacít, na Vami vybraný termín,
priamo u prevádzkovateľa. Príplatky za deti sa uhrádzajú pri nástupe na
pobyt. Výšku týchto príplatkov si môžete pozrieť v sekcii
„Deti“.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom
jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás s Vašou
požiadavkou kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, kde
Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.
Lenka
Je v hoteli aj sauna?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Lenka
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Odporúčam kontaktovať hotel a informovať sa bližšie o vybavenosti hotela:
tel. číslach: +36–1/688–4900 alebo e-mailom: reservations.budapest@rezidorparkinn.com.
Pekný deň Vám prajem.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý deň,
mal by som záujem o tento pobyt, ale s 2 dospelý a 2 deti na 2 noci, 3 dni
Je takáto kombinácia možná, aký je postup?
Ďakujem
Dobrý deň, Ladislav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. V tom prípade je potrebné si preveriť dostupnosť voľných kapacít, na Vami vybraný termín, priamo u prevádzkovateľa. Príplatky za deti sa uhrádzajú pri nástupe na pobyt. Výšku týchto príplatkov si môžete pozrieť v sekcii „Deti“.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, komunikácia prebieha v cudzom jazyku. Pokiaľ máte s komunikáciou problémy, neváhajte nás s Vašou požiadavkou kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, kde Vám radi pomôžeme.
Prajem Vám krásny deň.