Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.
Wellness pobyt v obklopení krásnej prírody v Penzióne Zlatý Orol
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený Voucher: je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 917 121 704, 053/381 06 64 alebo emailom na zlatyorol@zlatyorol.com
- Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Dieťa do 6 rokov (5,99 r.) bez nároku na služby: zdarma
- Detská postieľka: 5€/noc
- Dieťa do 6 rokov (5,99 r.) na lôžku s rodičmi a 1/2 porcia večera: 5€/noc
- Dieťa do 6 rokov (5,99 r.) na samostatnom lôžku (prístelka) a 1/2 porcia večera: 15€/noc
- Dieťa od 6 do 12 rokov (11,99 r.) na samostatnom lôžku (prístelka) a 1/2 porcia večera: 25€/noc
- Dieťa nad 12 alebo dospelá osoba na samostatnom lôžku a večera: 30€/noc
- Domáci maznáčikovia: 5eur/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý večer, koľko prístelok je možné dať na izbu. Máme 3 deti. Ďakujem
Dobrý deň. Na izby Comfort je dať možné po 1 prístelku. Na jednu izbu DeLuxe sa dajú dať dve.
Dobrý deň, chcem sa spýtať, či sú vo vouchery s DeLux izbou aj raňajky lebo píšete síce polpenzia, ale poznámka je iba o večeri. Taktiež tá DeLux izba s presklenou kúpeľnou je len jedna? Ďakujem pekne za odpoveď.
Dobrý deň. Raňajky sú v cene formou bufetov, alebo z karty v závislosti od počtu ubytovaných. Izba s presklenou kúpeľňou je jedna, druhá izbaDe Luxe mezonetového typu so sprchou. S prianím pekného dňa, Jana Pisková.
Dobrý deň, je možné pri rezervácii termínu použiť čiernu VIP kartu? Ďakujem
Dobrý deň.
Nie, nie sme zmluvným partnerom VIP Card.
S prianím pekného dňa. Jana Pisková, prevádzkar
Dobrý deň, chcem sa opýtať rozdiel medzi izbami štandard a deluxe je len v kupelkach alebo v čom ? Ďakujem
Máme dve de luxe izby.Jedna je s presklennou kúpelňou a druhá je mazonet/obývacia časť,spálňová časť/.Tieto izby sú väčšie ako standard izba.S pozdravom,Zlatý Orol.
Dobrý deň . Chcem sa opýtať či máte voľnú izbu Štandard na termín od 10.9.19 do 12.9.2019?
Dobrý deň.
Áno, na tento termín máme voľné izby.
Dobrý deň, čas podávania raňajok, večere a otváracie hodiny vo wellness zóne sú aké, prosím? Ďakujem.
Dobrý večer.
Raňajky podávame cez týždeň od 7,00 – 9,30 víkend od 8,00 –
9,30 hod.
Večera od 18,00 – 20,00 hod.
Wellness otvorený od 14,00 – 21,00, cez víkend 12,00 – 21,00 hod.
S pozdravom, Jana Pisková
tak ten comfort môže byť na ten termín ako postupovať ked ho tu nemáte v ponuke??
Musíte si zakúpiť voucher za 129-izba standard a priplácať budete na
mieste za izbu comfort a za syna.
Rezervácia si urobte na izbu č.103.
S pozdravom Kozikowska
Dobrý deň chceli by sme rezerváciu na termín 16.8 –18.8 izbu de luxe s pristelkou (15 roč . syn) ako mám postupovať??ďakujem a pekný deň prajem
Dobrý deň.
Na tento termín už nie sú voľné izby typu De Luxe. Voľné sú iba izby
Štandard, kde sa nedajú dať prístelky a jedna izba Comfort, kde sa dopláca
10€/noc, tam sa dá dať prístelok.
S prianím pekného dňa, tím Zlatého orla.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať či je možné doobjednat si pristelku na izbu typu de luxe …zvažujeme k vám pobyt len sme 3 osoby ..ďakujem krásne za odpoveď 🙂 pekný deň
Áno, na jednu tohto typu sa dá.
Prajem pekný deň.
Dobrý deň,chcela by som si u Vás rezervovať pobyt v termíne od 28.7.-2.8.t.j.na 6dní.Musím si teda kúpiť 2kupony.Chcem sa spýtať či budeme doplácať za jednu noc ,pretože to je na6dní,čiže 5nocí.A koľko.?Ďakujem za odpoveď..
Dobrý deň.
Ideálne je si kúpiť dva kupóny a tretiu noc vám naceníme podľa toho, aký
pobyt a na akej izbe si vyberiete.
S prianím pekného dňa.
Jana Pisková
chcem sa spýtať , kedy je možné isť do welnes, od kedy je tam otvorené a do kedy?
Dobrý deň.
Všetky informácie ohľadne wellnessu nájdete na stránke: http://www.zlatyorol.com/-wellness
S pozdravom
Jana Pisková
Dobry večer,chcem sa opýtať č veľkonočnú ponuka sa dá predĺžiť o 1 noc čiže od 19.4.2019 do 22.4.2019
Dobrý deň.
Po dlhom zvažovaní sme dali personálu možnosť tiež sviatkovať, takže je
nám ľúto. Ak máte záujem, tak do nedele. S prianím pekného dňa. Jana
Pisková
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či by bolo možné objednať pobyt v termínoch 29.3–31.3.2019(3 dni, 2 noci) pre 4 osoby spolu –2 izby.
Dobrý deň.
Máme ešte voľné izby. Ale chcem sa opýtať, dnes volal p. Bľacha a
rezervoval. Len chcem sa uistiť, či je to vaša rezervácia?
Dobre rano,chcem sa opytat,ci budete mat otvorene aj cez Velkonocne sviatky.Ak ano,chcel by som si rezervovat izbu pre dve osoby v termine piatok az pondelok ,cize 19–22 april.Dakujem
Dobrý deň.
Cez veľkončné sviatky máme otvorené do 21.4. nedeľa doobedu. Poobede a
pondelok je nám ľúto, ale máme zatvorené.
S pozdravom. Jana Pisková
Dobrý deň,chcem sa opýtať či sa dá tento welness predĺžiť o jeden deň. Ďakujem. Napríklad: 1.3.=3.3.2019.
Dobrý deň.
Doplatok za jednu noc môžte riešiť takto, že si kúpite jednodňový pobyt
cez zľavomat, alebo doplatite u nás.
S pozdravom.
Jana Pisková
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň je možnosť objednať si izbu na 26.10.2019 – 27.10.2019 s manželskou posteľou ??
Máme ešte izbu voľnú.