Stiahnutie potenciálne nebezpečného výrobku: Elektrický svietiaci reťazec 200 LED Model: CL-212 z predaja

Bratislava, 14.12.2017 

„Ponuku  Elektrický svietiaci reťazec 200 LED Model CL-212 dodávateľa Kosiny invest s.r.o. z Námestova sme na základe informácií zo SOI okamžite stiahli z portálu. Zákazníkov, ktorí si kupón na výrobok už kúpili, sme o potenciálnom vzniku nebezpečenstva pri používaní výrobku ihneď informovali a vrátime im plnú cenu tovaru aj poštovné náklady v plnej výške.

Zákazník môže výrobok zaslať poštou dodávateľovi na adresu, ktorá je uvedená na kupóne. Pre rýchlejšie vybavenie odporúčame k tovaru doplniť sprievodný list s kontaktnými údajmi, číslom kupónu a číslom bankového účtu v tvare IBAN.

Výrobok svetelné reťaze sme pri rozhodovaní o zaradení do ponuky kontrolovali po vizuálnej aj funkčnej stránke. Kontrola bola vykonaná v súlade so zákonnými požiadavkami na kontrolu výrobkov a preverovali sme aj samotného dodávateľa, vrátane jeho všeobecných obchodných podmienok na stránke, či reklamačného poriadku. Urobíme všetko pre to, aby sa podobná situácia neopakovala a s okamžitou platnosťou vykonáme spätne kontrolu všetkých našich partnerov a ich ponúk. Na našom portáli nájdete takmer 800 – tisíc hodnotení zákazníkov, pričom z možností hodnotenia od jednej do piatich hviezdičiek má v priemere každá ponuka na Zľavomate 4,44. Spravíme všetko pre to, aby sme si dlhodobú vysokú kvalitu a priazeň zákazníkov zachovali aj naďalej.“

 

Simona Adamovičová / Produktová manažérka Zľavomat.sk 

14. decembra 2017

Zľavomat kupuje britská skupina Secret Escapes

BRATISLAVA, PRAHA 30. august 2017 – Skupina Slevomat, ktorej súčasťou je aj Zľavomat.sk, mení majiteľa. Súčasní vlastníci, zástupcovia investičných skupín Miton, Enern a In-Bridge, podpísali zmluvu s britskou skupinou Secret Escapes. Tá Slevomat.cz kupuje spoločne so slovenským Zľavomat.sk a českým agregátorom zliav Skrz.cz. Vo všetkých týchto spoločnostiach získava nový majiteľ stopercentný podiel.

 Secret Escapes je jedným z predných svetových predajcov luxusných dovoleniek na internete, ktorý svojim členom ponúka exkluzívne zľavy v starostlivo vybraných luxusných hoteloch. Skupina bola založená v roku 2011, pôsobí na 21 trhoch a medzi jej investormi nájdeme napríklad Google Ventures alebo Index Ventures.

 „Slevomat.cz a Zľavomat.sk sú skvelo riadené a finančne zdravé spoločnosti so silnou pozíciou na trhu, takže bol o ne dlhodobo veľký záujem. Máme radosť, že sa nám podarilo ako partnera získať práve globálneho hráča Secret Escapes, čo je myslím aj pre tím vo firme veľká príležitosť,“ hovorí Tomáš Matějček, zakladajúci partner investičnej skupiny Miton.

 Slevomat založil v roku 2010 Tomáš Čupr. Do spoločnosti následne majetkovo vstúpila investičná skupina Miton, v roku 2011 potom skupina Enern a In-Bridge. Mitonu v Slevomate do predaja patril väčšinový 55,5 % podiel, Enern spoločne so zakladateľom Tomášom Čuprom držali 36 %, In-Bridge 8,5 %. „Je to obrovský úspech pre všetkých akcionárov a manažment skupiny Slevomat. Len málokedy sa stretne toľko skvelých ľudí pri jednej firme a vytvoria taký silný príbeh. To, že vôbec k transakcii došlo a o Slevomat bol taký záujem, je predovšetkým zásluha skvelého riadenia aktuálnym manažmentom,“ komentuje k transakcii Tomáš Čupr.

 Denná návštevnosť slovenského portálu sa pohybuje medzi 100 – až 150 – tisícmi používateľov. Vlani spoločnosť Zľavomat.sk sprostredkovala zážitky a služby za viac ako 20 miliónov EUR.

 „Sme nadšení, že privítame Zľavomat do rodiny Secret Escapes. Od minulého roku, keď sme v strednej Európe uviedli svoju značku Travelist, sme vedeli, že tu existuje obrovský potenciál na podnikanie v oblasti cestovania. Akvizícia nám pomôže urýchliť rast v regióne. Veríme, že táto transakcia tiež umožní obom firmám zdieľať know-how a ďalej si posilňovať trhové postavenie,“ dodáva Alex Saint, spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Secret Escapes.

 Podľa šéfa slovenského Zľavomatu Aleša Mlátilíka sa transakcia na fungovaní portálov ani na ich bežnej prevádzke neprejaví. „Sme veľmi radi, že taká silná skupina ako Secret Escapes dôveruje našej stratégii a vízii, ktorú budeme aj naďalej naplňovať,“ reaguje Aleš Mlátilík.

 Transakciu na strane akcionárov skupiny Slevomat viedol Pavel Vopařil, finančný poradca bol CORPIN a ich partner Rothschild & Co.

O Miton Investment Group
Aspoň jednu zo služieb, ktoré Miton za posledných 16 rokov spustil alebo spoluvlastní, každý mesiac používa už sedem z desiatich Čechov, ktorí sú na internete. Do portfólia tejto investičnej skupiny patrí napríklad Bonami, glami, Rohlik, Restu, Biano, DriveTo, GoOut, Startupjobs a rad zahraničných sestier týchto značiek napríklad v Nemecku, Poľsku, vo Francúzsku, v Španielsku, Taliansku alebo na Slovensku. Najznámejšie projekty Mitonu sú Heureka.cz alebo Damejidlo.cz.

 O spoločnosti Enern Investment Group
Enern založili v roku 2010 Petr Smida, Pavel Mucha, Radek Švec a Radovan Nesrsta. Piatym partnerom sa v auguste 2015 stal Tomáš Čupr. Enern má bohatú investičnú históriu. Okrem Slevomatu skupina investovala 15 mil. EUR z fondu ET2 do projektov, ako je Rohlik.cz, Twisto, poľsko-turecké Lavito, francúzsky Star of Service, Flatio, Joymile, Nestpick či globálne pôsobiaca ROI hunter. Z fondu ET3 s cieľovou veľkosťou 60 mil. EUR investuje v celom CEE regióne do rastúcich firiem, ako je napr. globálna platforma DocPlanner.

 O Secret Escapes
www.secretescapes.com je portál s bezplatnou registráciou pre svojich členov, ktorý ponúka najlepšie ponuky na trhu štvor- a päťhviezdičkových hotelov a dovoleniek po celom svete. Hotely a dovolenky sú starostlivo vybrané tímom odborníkov na cestovanie a zahrnujú všetko od štýlových vidieckych rezidencií a predĺžených víkendov až po luxusné európske pobyty a dlhé dovolenky. Portál bol spustený vo februári 2011. Spoločnosť založili generálny riaditeľ Alex Saint, prevádzkový riaditeľ Tom Valentine a Troy Collins. Secret Escapes spolupracuje s poprednými svetovými hotelmi a cestovnými kanceláriami a vyjednáva exkluzívne sadzby pre svojich viac ako 42 miliónov členov na celom svete a 18 miliónov členov v Spojenom kráľovstve. Mimo Spojeného kráľovstva pôsobí spoločnosť Secret Escapes vo Švédsku, v Nemecku, Poľsku, Dánsku, Nórsku, Rakúsku, vo Švajčiarsku, v Taliansku, Španielsku, Belgicku, Holandsku, USA, Hongkongu, Malajzii, Indonézii, Singapure, vo Francúzsku, v Maďarsku, na Slovensku a v Českej republike.

30. augusta 2017

Vyhlásenie spoločnosti Zľavomat.sk k medializovaným správam o možnom predaji a nepravdivé informácie o Zľavomate v článku Hospodárskych novín zo dňa 18. mája 2017

O Slevomat.cz a Zlavomat.sk, ako o neoddeliteľnú skupinu, je neustále veľký záujem zo strany potenciálnych investorov. Veľký záujem je dôkazom úspešnosti tohto projektu. Projekt je silne profitabilný, tržby skupiny aktuálne dosahujú takmer 20 miliónov eur pri celkovom objeme sprostredkovaných obchodov 77 miliónov eur. Tento rok bude EBITDA (čistý zisk pred zdanením) atakovať 5,8 miliónov eur.

Zľavomat prešiel za šesť rokov svojej existencie na trhu značnou transformáciou – už nie je tradičný zľavový portál, ale zmenil sa na inšpiračné miesto pre zážitky a cestovanie so zárukou garancie kvality, kde ľudia nájdu tipy ako tráviť voľný čas, ako si spríjemniť každodenný život či nájsť skvelý darček pre najbližších, a to stále s garanciou najatraktívnejšej ceny na trhu. Plánom spoločnosti je v tejto stratégii pokračovať a i naďalej rozširovať tím na Slovensku pre ešte lepší a bližší prístup k zákazníkom.

článku Hospodárskych novín zo dňa 18. mája 2017 o možnom predaji Zľavomatu sú nepravdivé informácie, ktoré zavádzajú o stratégii a plánoch portálu. V texte je nesprávne uvedené, že  , , klasický tovar (na Zľavomate) by mal postupne nahradiť drahší a luxusnejší sortiment.“  Veta nie je pravdivá a zavádza ohľadom stratégie portálu. Zlavomat.sk len obohatí existujúcu ponuku, posilní a rozšíri napríklad o exkluzívne ponuky, ktoré zákazníci nikde inde nenájdu, aj o značkové a prémiové tovary ako napríklad rodinné domy, autá či hodinky.

V tejto súvislosti zároveň uvedený článok obsahuje zavádzajúce vyhlásenia členov Slovenskej asociácie portálov kolektívneho nakupovania pána Mariána Tara a pána Jozefa Vikarského, ktoré sú irelevantné, klamlivé a neodborné.

Sme hrdí aj na skvelý a samostatný tím slovenského Zľavomatu, ktorý prináša zákazníkom neustále inovácie ako napríklad rodinný dom a inšpiruje aj materský Slevomat.cz v Česku.

Stratégiou Zlavomat.sk je vždy férová, otvorená a flexibilná spolupráca s partnermi, ktorých si veľmi váži. Zakladáme si na tom, aby sa naši partneri ako prví dozvedeli o akýchkoľvek novinkách či zmenách.

Zlavomat.sk nikdy nebol členom Slovenskej asociácie portálov kolektívneho nakupovania, pretože má veľmi odlišnú obchodnú stratégiu a hodnoty firmy zameranú smerom k nulovej tolerancii nekvalitných ponúk. Zlavomat.sk sa dlhodobo zameriava na inšpiráciu a zážitky s garanciou kvality, a nie na hromadné nakupovanie založené len na extrémnych zľavách bez kontroly kvality.

Veríme, že podobné nepravdivé a zavádzajúce vyjadrenia niektorých marginálnych hráčov na trhu ako v spomínanom článku, neovplyvnia naše skvelé a dlhodobo budované férové vzťahy s našimi partnermi a dodávateľmi.

Aleš Mlátilík
Šéf Zlavomat.sk

V Bratislave 18. mája 2017 

18. mája 2017

Ľudia zjedli cez Zľavomat 55 kamiónov pizze a užili si 330 - tisíc dní dovolenky

BRATISLAVA, 15. máj 2017 – Vyše 670 – tisíc ľudí si na Zľavomat.sk vybralo dovolenku, zážitok alebo darček za šesť rokov jeho existencie. Portál sa však mení na miesto, ktoré prináša ľuďom inšpirácie ako tráviť čas. Pre zákazníkov Zľavomatu už totiž vysoká zľava nie je prioritnou motiváciou na nákup.  Rozhoduje garantovaná kvalitná a pestrá ponuka od dovoleniek, cez masáže až po darčeky. Priemerný nákupný košík tak na Zľavomate vlani dosiahol 43 eur, čo je dvojnásobok oproti roku 2013. V cestovaní sa priemerná hodnota nákupného košíka vyšplhala až na 163 eur.

, , Obrat Zľavomatu vlani prekročil hranicu 20 miliónov eur, čo je najviac v jeho šesťročnej histórii na Slovensku. Dôvodom je aj to, že Zľavomat rýchlo zareagoval na potreby ľudí a mení sa na nové – inšpiračné miesto. Zľavomat už nie je typický zľavový portál, ktorý láka zákazníkov na vysoké percentuálne zľavy. Na tie totiž zákazníci už primárne nereagujú. Skôr ich zaujíma kvalita služieb a samozrejme, chcú vyskúšať niečo nové, alebo si spríjemniť a zjednodušiť každodenný život. Ideálne, ak si to môžu kúpiť pohodlne, jednoducho, na jednom mieste a niekoľkými klikmi. Éra impulzívneho nakupovania len podľa nízkej ceny už skončila, rozhoduje inšpiráčný motív, smart nákup a spotrebiteľské recenzie, ” uviedol Aleš Mlátilík, šéf Zľavomatu na Slovensku.

Slovenská dcéra v novej transformácii dokonca predbehla materský Slevomat.cz: odišla z agregátorov zliav, ako prvá ponúkla zákazníkom jedinečné ponuky, ktoré inde nenájdu ako napríklad rodinné domy, 4* hotely s exkluzívnymi balíčkami, netradičné zážitky či laserové a plastické operácie z prestížnych kliník.

Zákazníci doteraz na Zľavomate uverejnili 700 – tisíc recenzií. Aj podľa nich portál rozhoduje, s ktorými partnermi bude pokračovať v spolupráci. , , Chceme zákazníkom ponúkať nové a zaujímavé služby, dovolenky aj darčeky. Za šesť rokov sme spustili 291-tisíc ponúk od takmer 11 – tisíc partnerov a hľadáme neustále nové inšpirácie, ” dodal Štefan Miho, marketingový manažér Zľavomat.sk.

Pre veľký záujem ľudí, portál plánuje posilniť tím obchodníkov nielen v Bratislave, ale aj v krajských mestách. Aktuálne v Zľavomate pracuje približne 80 ľudí. , , Cieľom Zľavomatu je okrem rozšírenia tímu na Slovensku, posilniť a rozširovať ponuku napríklad o exkluzívne ponuky, ktoré zákazníci nikde inde nenájdu, aj o značkové a prémiove tovary. Čoskoro spúšťame ďalšiu novinku – k pobytom s flexibilnou dobou využitia pridáme aj rezerváciu konkrétnych termínov priamo u nás na stránke, ” prezradil Aleš Mlátilík

15. mája 2017

Slováci menia imidž: vlani minuli na krásu takmer dva milióny eur!

BRATISLAVA 26. apríl 2017 – Botox, dentálna hygiena, líčenie či liposukcia sú medzi slovenskými ženami aj mužmi čoraz žiadanejšie. Ľudia si vlani na inšpiračnom portáli Zľavomat.sk kúpili vyše 106-tisíc kupónov na úpravu vzhľadu za 1,9 milióna eur.

„Záujem o skrášľovacie ponuky prudko rastie od začiatku tohto roka. Dôvodmi môžu byť aj rôzne televízne reality šou o zmene imidžu, ktoré ľuďom predstavujú nové možnosti zmeny vzhľadu, či rozšírenie služieb a skrášľovacích centier po celom Slovensku. Najžiadanejšie procedúry sú aplikácia botoxu na vrásky, zväčšenie pier, dentálna hygiena a bielenie zubov, depilácia a epilácia a umelé mihalnice,“ povedal Štefan Miho, marketingový manažér Zľavomat.sk.

Za štandardnú úpravu vzhľadu zaplatí zákazník na Zľavomate od 129 eur podľa mesta a procedúr, ktoré si vyberie. Najviac skrášľovacích balíčkov si kupujú ľudia v Bratislave, Košiciach a Trnave. „Čoraz aktívnejší sú používatelia smartfónovej aplikácie Zľavomat, ktorí využívajú funkciu zľavy v okolí na skrášľovacie procedúry a doprajú si solárium, masáž, pedikúru či kozmetiku v blízkosti svojho domova alebo na ceste z práce,“ dodal Štefan Miho.

Neustále stúpajúcu tendenciu záujmu ľudí o úpravu vzhľadu potvrdzujú aj slová Aleny Vasovčákovej z centra estetickej medicíny AVE Clinik. „Dôvod, prečo sa ľudia rozhodnú pre skrášlenie vzhľadu, je ovplyvnený trendom v posledných rokoch, ale tiež dostupnosťou informácií z médií či spoluprácou so Zľavomatom, keďže sú služby za dostupnejšie ceny.“ Kliniku podľa nej navštevujú viac ženy ako muži, veková hranica je od 20 do 60 rokov. Dôvodom veľkého záujmu o službu kliniky sú aj prijateľné ceny zákrokov. „Ceny vysoké na našej klinike nie sú, ak by aj pre niekoho boli, je možnosť realizácie zákroku na splátky. Báť sa nie je čoho, strach sa oplatí prekonať pre splnenie svojho sna,“ dodala Alena Vasovčáková z AVE Clinic.

Podľa Zľavomatu aj v skrášľovacích procedúrach existuje jemná sezónnosť – napríklad zoštíhľujúce kúry sú žiadané pred letom, líčenie je zase hitom v období plesov a stužkových slávností.  

Koľko stojí úprava vzhľadu na Zľavomat.sk:

  • manikúra od 4,90 eura
  • pedikúra  od 6,50 eura
  • kadernícke služby od 4,90 eura
  • kozmetika od 7,90 eura
  • líčenie od 6,90 eura
  • dentálna starostlivosť od 21,90 eura
  • solárium od 4,90 eura
  • epilácia a depilácia od 1,49 eura
  • zjemnenie vrások od 69,90 eura

Spolu: 129, 29 eura

Zdroj: Zľavomat.sk, marec-apríl 2017 (Bratislava a okolie)

  

26. apríla 2017