Pripravili sme pre vás prehľad otázok, ktoré vás najviac zaujímajú a na čo sa najčastejšie pýtate.
Áno, avšak nesmie tam byť žiadna rezervácia. |
Ak potrebujete zmeniť termín alebo izbu, kliknite na rezerváciu a buď zvoľte termín či izbu, alebo dole upraviť, kde sa vám zobrazí celá rezervácia. Pokiaľ chcete rezerváciu presunúť na inú izbu, vidíte, že sa zobrazia len voľné izby. Ak by sa vám nezobrazila žiadna, znamená to, že rezerváciu nemožno presunúť, pretože máte plno. Rezerváciu nikdy nemažte a nevytvárajte znova, ale vždy iba presúvajte. |
Všetky rezervácie zo Slevomatu alebo Zľavomatu sa uplatnia samy v prvý deň pobytu a vy už nemusíte nič riešiť. Ak ich chcete nájsť vo svojom rozhraní, nájdete ich v záložke „Rezervácie“. To isté platí pre tie rezervácie, ktoré vytvoríte ako nové, zadáte kód voucheru a zaškrtnete „Voucher zo Zľavomatu“. |
Jednu rezerváciu môžete presunúť za druhou, aby ste vedeli, že tieto rezervácie patria k sebe a budú na jednej izbe. |
Prosíme, aby ste to nerobili. Pokiaľ chce zákazník storno, odkážte ho
na našu zákaznícku podporu a my to vybavíme. |
Rezerváciu môžete po dohode so zákazníkom bez problému presunúť. Iba vám na e-mail príde notifikácia s informáciou, že rezervácia bola presunutá. Vyúčtovanie prebehne posledný deň platnosti voucheru. |
Áno, samozrejme. Vďaka vytváraniu vlastných rezervácií môžete Termino používať ako svoj vlastný systém na rezervácie. |
Vždy v deň nástupu na pobyt. |
Notifikácie majú iba informačný charakter, avšak ak budete mať akýkoľvek problém, odpovedzte nám na e-mail danej rezervácie. Ozveme sa vám do 1 pracovného dňa. |
- 10. Čo keď mám v Termino pre Slevomat/Zľavomat napojených len niekoľko izieb a chcem ponúkať ďalšie?
Ak v Termino vytvoríte ďalšie izby, automaticky sa prepoja do ponuky a začnú sa predávať. Pokiaľ by ste chceli predávať len obmedzený počet izieb, radšej nás o tom vždy informujte. |
Táto situácia nemôže nastať. Ak máte všetky izby plné, pre zákazníkov je termín uzavretý. Kapacitu si strážite pomocou blokácií. |
Vždy ponúkate toľko izieb, koľko chcete. Je to o dohode. Môžete sa s nami poradiť na rezervacnysystem@zlavomat.sk. |
Pokiaľ je niečo, s čím si neviete rady
nebo vás ešte niečo
ohľadom Termino.eu zaujíma, neváhajte nás kontaktovať
na
rezervacnysystem@zlavomat.sk