Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.
Nechajte sa zlákať na čarovné Côte d'Azur, Nice, Cannes, Monaco a Saint Tropez na slnečnej Francúzskej Riviére
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk s uvedením čísla kupónu, požadovaného typu zájazdu, termínu a trasy, vašim menom a telefonickým kontaktom.
- Následne vám bude zaslaná prihláška na zájazd. vyplnenú prihlášku je potrebné čo najskôr zaslať späť na zajazdy@startrip.sk
- Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 5 dní pred nástupom na zájazd.
- Pokiaľ vám do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, či bol váš e‑mail doručený a rezervácia potvrdená.
Cena voucheru
- V prípade neuplatnenia kupónu do termínu platnosti akcie voucher prepadá.
- Storno zájazdu sa riadi storno podmienkami CK.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Zdravím,
chcem sa spýtať kde sú zabezpečené ubytovania?
Ďakujem Vám vopred za odpoveď.
Evka
dobrý deň pani Evka, prosím ohľadne otázky sa informovať priamo v CK zajazdy@startrip.sk
Dobrý den.Kolko trvá cca cesta?Dakujem
Odchod z BA je o cca 15 hod a príchod na Fr. riviéru cca o 9 hod.
Dobrý deň,
zaujímalo by ma, kde je zabezpečené ubytovanie , prípadne či je možné
objednať zájazd aj bez dopravy (za akú cenu) – šli by sme lietadlom.
Ďakujem moc
dobrý deň, žiaľ poskytujeme zájazd ako komplet, nie je možná individuálna doprava
Dobry den, mna by zaujimalo kedy je planovany odchod z Bratislavy na termin 14.9. – 18.9. Idealne konkretny cas odjazdu. Dakujem
Dobrý deň pán Filip. Odchod z ba je o cca 15 hod a návrat cca o 12 hod
Prosím Vás, 28.8.je o kolkej prijazd na Slovensko ?
Dobrý deń pani Erika, príchod do BA mávame cca o 12 hod.
Dobry den potrebujem aj pas?lebo prave mi v juli konci .dakujem
Dobrý deň, na cestu na Fr. riviéru je postačujúci občiansky preukaz
Dobrý deň,
prosím Vás pekne, ak sa prihlásia na pobyt 3 dospele osoby, je možné
zariadiť 2-lozkovu izbu s prístelkou, prip. 3-lozkovu izbu? Sú tam nejaké
poplatky navyše v tomto prípade?
Ďakujem za odpoveď.
Lucia
Dobrý deń pani Lucia, je možné ubytovanie aj v trojlôžkovej izbe. V tomto prípade nie sú žiadne príplatky
želám príjemný deň,
čo sa stane, ak sa prihlásime a vy nevypredáte uvedený zájazd? Naozaj si
v zľavomate nikto nezajednal tento zájazd – termín júl 2016?
&dobrý deň pani Mária, v prípade že sa zájazd nezrealizuje vrátime platbu. Zájazd sa nepredáva len prostredníctvom zľavového portálu, takže stav predaja kuponov nesúvisí so stavom prihlásených klientov
dobry den mate ešte volne terminy s odjazdom z košic?
Dobý deň pani Vlasta, v tomto čase máme ešte voľné miesta
Chcem vedieť, či je možné, pokiaľ nás bude 5 osôb. Tri dospelé osoby
a dve deti, aby sme boli na izbe 2 dospelé osoby a jedno dieťa a v ďalšej
izbe 1 dospelá osoba a jedno dieťa. Nakoľko sme rodina (rodičia a tri deti,
z toho jedno dospelé). Ďakujem.
Dobrý deń pani Fanová, ubytovanie podľa Vášho popisu je možné. Budete mať 2 izby. Dvojlôžkovú a trojlôžkovú
Dobrý deň. Už pán Miroslav sa pýtal. Takže 60 euro stačí na všetky vstupky,aktivity čo je v programe? Ďakujem
Pekný deň Ildikó,
áno, odporúčané vreckové je 60 Eur / osoba.
bude autobus vybavený funkčným WC ??
Dobrý den pani Katarína, autobus je vybavený toaletou. Používanie je výlučne v urgentných prípadoch. Každé 3 – 4 hod robíme prestávky na čerpacích staniciach
chcel by som zaslať cenník všetkých vstupov a aktivít, ktoré sú uvedené v programe zájazdu
Dobrý deň pán Miroslav, odporúčané vreckové na uvedený zájazd je 60 EUR / osoba
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,v piatok som cez Internet banking poslala peniaze za zajazd na Francuzsku rivieru, na bankovy ucet zaslany zlavomatom a este mi neprisli vouchery.Obdrzali ste prosim tuto platbu alebo je s tym nejaky problem? Dakujem,Dominika Všelková
Dobrý deň, Dominika,
napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk a radi túto situáciu preveríme. Ďakujem.
Prajem pekný deň.