Dobrý deň, ak máte záujem o storno voucheru, kontaktujte nás prosím na
podpora@zlavomat.sk
alebo telefonicky na čísle +421 232 117 321, kde Vám radi poskytneme
bližšie informácie.
Prajem Vám pekný deň
Zuzana
Zaplatila som si 3krat skipas este mi nedosiel voucher, platba prebehla pred
troma dnami…
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
vouchery evidujeme ako odoslané na Váš e-mail, skúste si skontrolovať aj
priečinok spam, reklama alebo propagácie. Voucheyr si taktiež môžete po
prihlásení kedykoľvek stiahnuť zo svojho užívateľského profilu. Stačí
otvoriť https://www.zlavomat.sk/prihlasenie,
kde vložíte e-mail a heslo. Po prihlásení uvidíte vpravo hore tlačítko
„Moje nákupy“, po kliknutí naň sa Vám zobrazí Váš účet so
všetkými zakúpenými vouchermi. V prípade akýchkoľvek nejasností nás
môžete kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na čísle +421 232 117 321.
Prajem Vám pekný deň
Ľudovít
Pokial nemám vlastnú dopravu ako sa dostanem do lyžiarskeho strediska zo
železničnej stanici Banská Bystrica?ďakujem
Lyžiarske stredisko Šachtičky
Do LS Šachtičky je možná doprava len vlastným vozidlom, alebo
taxislužbou
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, dá sa stornovat neuplatneny voucher?
Dobrý deň, ak máte záujem o storno voucheru, kontaktujte nás prosím na podpora@zlavomat.sk alebo telefonicky na čísle +421 232 117 321, kde Vám radi poskytneme bližšie informácie.
Prajem Vám pekný deň