Pestrofarebná Ligúrska riviéra – San Remo, Janov, Portofino, národný park Cinque Terre
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Chcem sa opytat…nastala zmena v termine a trase tohto zajazdu? Termin bol 13 – 17.9 a trasa aj s nastupnymi mestami Po a Ke. Je to tak? Mali sme zaujem a zrazu registrujeme zmenu. Mozete nam to objasnit prosim? Vdaka.
Obráťte sa prosím priamo na CK, termín 13.9.-17.9.2017 je u nás vypredaný
Dobry den. V termine 13.9.- 17.9.2017 mate este volne miesta s nastupom
v Bratislave?
Dakujem
dobrý den áno v uvedenom termíne máme ešte voľné miesta
Čo hovoríte na recenzie, Poľsko asi OK ale iné poznávačky nič moc. Chcem ísť do Talianska ale mám obavy na 5 dní a ešte neviete informovať o vstupoch, ktoré si hradíme sami. Autobusy niektoré cestovky oznámia značku ale podľa recenzií na Vašu spoločnosť nie je isté akým autobusom sa ide. Zaručíte sa mi že budem spokojná
dobrý deň Emily, našou snahou je poskytnúť počas každého zájazdu služby v čo najvyššej kvalite. Úprimne povedané, nie je povinné cestovať s našou CK pokiaľ máte akékoľvek pochybnosti už pri objednávke zájazdu
Dobrý deň prajem.
Chcela by som orientačne vedieť predpokladaný čas odchodu z Prešova ;-).
Ďakujem.
odchod z Prešova je plánovaný na cca 9 hod
Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či ubytovanie v hotely má možnosť prístelky, ak chceme ísť traja (dvaja dospelý a 14.r. dieťa). Ďakujem
dobrý deń áno je možná trojlôžková izba
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, neviem sa vam dovolať máte vypnutý telefón. Bolo napisane že zasielate voucher 7 dní pred odchodom. Stále mi neprišiel žiadny email od vás
Dobrý deň, Váš voucher evidujeme ako odoslaný, skontrolujte si prosím vedľajšie priečinky ako spam, reklama, nevyžiadaná pošta… Vaše vouchery viete nájsť aj po prihlásení na náš portál v sekcii „Moje nákupy“. Ak by ste mali naďalej problém nájsť Váš voucher, prosím napíšte nám email na podpora@zlavomat.sk. Prajem Vám pekný deň!