Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň objednala som si olej zaplatila som prevodom aj poštovné. Teraz mi došli voucheri ale neviem ako si ich mám uplatniť, musím si znovu spraviť objednávku. Ďakujem za odpoveď
Pekný deň Valeria,
ak ste si už u predajcu objednávku vytvárali prosím kontaktujte ho a postup
Vám upresní. Email: biosvetnz@gmail.com
tel. číslo: +421 911 204 329.
Dobrý deň,
vytvoril som objednávku cez e-shop Biosvet, do poznámky som zadal aj kódy
z voucherou. Potvrdzovací mail mi tiež prišiel. Ako platbu som
v objednávke uviedol Platba prevodom, je to problém, dúfam že nie nakoľko
mi stále svieti pri objednávke stav Čakanie na platbu bank. prevodom.
Dobrý deň, je to v poriadku, olej Vám pošleme v priebehu budúceho týždňa.
Uz zaplatené paypal 2× 1000ml a prijdem k Vám osobne odber tento týžden alebo az pondelok. Budete u vás obchod otvorené stále?prosim napíšte mi odpoved ďakujem Radka
Dobrý deň.
Áno, v pondelok 13.7. môžete prísť, budeme otvorení od 9:00 do 17:30.
Prosím prineste so sebou čísla voucherov ktoré Vám poslal zľavomat. Nám
neplatíte,zaplatili ste za voucher zľavomatu. Ak budú vouchery v poriadku,
tovar vám vydáme.
Pekný večer.
Ešte opýtam sa môžete prísť týžden pondelok 13.7.2015 osobne odber prosim napíšte mi odpoved ďakujem Radka
Pekný den, mala záujem kúpiť kokosový olej 2× 1000ml a môžete osobne odber ihneď ? Prosim napíšte mi ihneď odpoved ďakujem Radka
Dobrý deň,
môžete si zakúpiť vouchre na olej a s číslami voucherov prísť zajtra
k nám do predajne. Pracovníčka ich overí a keď budú v poriadku môžete
si olej samozrejme vziať. Otvorení sme zajtra od 9:00 do 17:30.
Pekný deň.
Prosim Vas, ako treba po otvoreni skladovat?
Dakujem
Dobrý deň.
Olej môžete skladovať na chladnom mieste, mimo dosahu slnečného žiarenia.
V týchto horúčavách sa olej rozpúšťa, preto ak je úplne roztopený
radíme dať najskôr stuhnúť do chladničky a potom ho môžete vybrať a
uchovať aj mimo chladničky.
Pekný deň.
Dobry den, zaplatila som vouchery a spravila som objednavku vo vašom e-shope…prišiel mi kod voucheru do mailu, ale ja už som to vyplatila skor, čiže kod som do poznamky nevložila..pride mi balik aj tak?
Dobrý deň,
pošlite prosím mailom čísla voucherov. Samozrejme balík vám potom
pošleme.
Pekný deň.
dobrý deň. chcela by som sa opýtať, že aký ma olej dátum spotreby, dakujem
Dobrý deň,
dátum spotreby je 15.2.2016.
Dobry den, uskutočnila som objednávku cez zlavomat kokosovy olej 1kg , nie cez e shop..je to nejaky problem? už som to vyplatila cez bankovy prevod aj poštovne 2,99e…ako dalej pokračovat? dakujem
Dobrý deň,
cez zľavomat ste si zaplatili vouchery na oleje. Ďalej je potrebné
postupovať podľa popisu-vyytvoriť objednávku v našom e-shope a do
poznámky je potrebné uviesť čísla voucherov na olej a poštovné.
Dobry den,
chcem sa spytat, ci ide o kvalitny, panensky za studena lisovany olej.
Dakujem
Dobrý deň,
nie nejde o kokosový olej lisovaný za studena.
Kokosový olej neutrálny je taktiež kvalitný, slúži však najmä na účely
varenia.
Tento kokosový olej sa spracováva, lisuje zo sušenej dužiny s použitím
mierne zvýšenej teploty do 60–80 stupňov. Zvýšením teploty sa zlepšuje
lisovateľnosť a výťažok vylisovaného oleja. Na druhej strane zvýšením
teploty dochádza k strate aromatických látok, vône. Čo sa týka kvality
zloženia samotného oleja, je rovnaká ako u panenského, nakoľko kokosový
olej je najstabilnejší tuk z rastlinných olejov, má extrémne vysokú
tepelnú stabilitu a odoláva teplotám nad 180 stupňov. Použitie mierne
zvýšenej teploty pri lisovaní nemá žiaden vplyv na kvalitu zloženia oleja
samotného, ovplyvňuje len obsah aromatických látok a teda vôňu. Ani
bežný kokosový olej, podobne ako panenský sa nikdy v skutočnosti
„nerafinuje“ čiže nepoužíva sa metóda hydrogenácie za účelom
zvýšenie stability, nakoľko vylisovaný kokosový olej obsahuje 95%
nasýtených tukov, je vysoko stabilný a molekuly nasýtených mastných
kyselín jednoducho nie je možné viac hydrogenovať.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je mozne zaslat kokosovy olej i do CR.
Dekuji
Pekný deň pani Sykorova,
veľmi nás to mrzí žiaľ po zlých skúsenostiach s dopravou nie.