Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Hodnotenie podniku Grill pub
Jedlo bolo chutné.
V dni, keď sme šli na ponuku sme sa najprv nevedeli dovolať na objednanie dopredu, prišli sme osobne, nemali sme si z čoho vybrať, iba jesť alebo nejesť a tak sme sa šli pomotať do okolia, kým jedlo bude hotové.
chutne jedlo, mily a ustretovy personal
dotelefonovat sa tam nebolo mozne … Rezervaciu sme museli prist spravit osobne
Nič!
Nedalo sa tam dovolať kedže čislo ktoré je zadané nefuguje. Dala nam na seba tel. čislo čašnička no aj napriek rezervacie ked sme tam prišli tak o našej rezervačke nevedeli. Jedlo bolo nedopečené studenšie. Prostredie zvláštne. Neodporúčam!
Dobrý deň, všetkým zákazníkom, ktorí sa k nám nemohli vo štvrtok, piatok dovolať sa ospravedlňujeme. Kedže Grill pub nie je jedinou našou prevádzkou, máme viacero zamestnancov i mobilných čísel. To, ktoré sme mali na Grill pub nám skutočne nefungovalo. Dozvedeli sme sa to bohužiaľ až od zákazníkov. Mobil bol riadne zapnutý a fungoval. Až po upozorneniach od zákazníkov sme to dali preveriť v T-Come a tam nám oznámili, že porucha na karte skutočne bola. Naša reakcia sa realizovala v piatok, keď sme poskytli do prevádzky iné číslo - to bolo aktualizované aj na stránke v sekcii kontakt.
Za to, že Vaša rezervačka nebola aplikovaná sa ospravedlňujeme. Bola to chyba čašníka, ktorému som rezerváciu osobne oznámil. Týmto sa Vám za neho ospravedlňujem a ponúkam Vám náhradné riešenie, ak by ste mali záujem - využiť grilované dobroty za rovnakých podmienok + bonus. Prajem pekný deň.
Koleno bolo super prepecene…jedna báseň. K tomu dobre pivko a hotový raj.
Ďakujem za návštevu a tešíme sa, že Vám chutilo. :)
Jedlo bolo naozaj výborne, ale to asi tak všetko. Aj p. čašník a kuchár v jednom fajn…
Podnik buď krachuje alebo je vo veľmi zlom stave… dovolať som sa tam nevedela, keď som tam prišla osobne ochotne ma objednali na večer. Vínko nemali, čaj nemali, šalát alebo iné jedlo nemali vlastne okrem objednaného jedla nebolo nič iné. Okrem nás tam nikto iný nebol prišla síce mladá dvojica ale čašník nevedel že majú aj oni rezervovane tak ich poslal preč :( cele zle fu… :)
Dobrý deň, ako som spomenul vyššie- za piatkovú reakciu čašníka sa ospravedlňujem. Víno sme samozrejme k dispozícii mali - beriem ho od 1 dodávateľa - Karko a to červené, rosé a biele suché - Muller. Čajový "arsenál" máme taktiež v dostatočnej miere. Správanie sa nášho zamestnanca je neprijateľné a vyvodíme z toho patričné dôsledky. Prajem pekný deň.
Bohužial, veľmi zlá skúsenosť. Objednali sme si, celkom jasne, 3× 1000g grilovaných rebierok, keďže sme boli tri páry (volala som 7 hodín vopred).
Doniesli nám dve denká rebierok. Keď sme si šli pýtať tretie, časníci zostali zjavne prekvapení, že nejaké tretie bolo objednané, potom volali manažérovi a zisťovali to u neho. Zrazu sa k nám vrátili a tvrdili nám, že to máme tie tri kilá rozdelené na tých dvoch denkách, že to niekedy takto dávajú. Bolo až očividné, akých hlupákov z nás chceli spraviť.
Keďže sa nám to celé nezdalo, požiadali sme ich o preváženie mäsa, a ako inak, malo krásne 2kg.
Nie len, že nám klamali a chceli nás podviesť, gól bol, keď sa nám potom ešte snažili nahovoriť, že v surovom stave to malo 3kg, len sa to „spieklo“. Áno, 1kg rebierok sa spieklo a proste vyparilo :D
Nepovedala by som nič, pretože sa každému môže stať, že prepočuje objednávku, alebo jednoducho zabudne, ak by si priznali chybu, bolo by všetko v najlepšom poriadku. Avšak takýto prístup bol až zarážajúci a zatĺkali do poslednej chvíle.
Navrhli sme im aj, že predsa tie tretie môžu dorobiť, hodinku počkáme. Avšak tvrdili, že to už nevedia, kuchára nikde, len bezradní časníci. Mala som pocit, že to tam ani nepiekli, ale bolo to len odniekiaľ dovezené.
Čo sa týka samotných rebierok, sami časníci priznali, že boli pripravené z hlbokozamrazeného mäsa a bolo to aj cítiť. Bolo veľmi tuhé a vôbec nešlo oddeliť od kosti. Zlatý klinec bol, keď sme namiesto na vouchri sľubovaného chrenu a BBQ omáčky dostali horčicu a kečup.
Celá prekérna situácia sa skončila tým, že nám uplatnili 3 vouchre, avšak dostali sme jedlo len za dva z nich a to sa stále pokúšame doriešiť. V podniku nám neboli schopní ani ponúknuť žiaden revanš…
Je mi to ľúto, ale neodporúčam. Ani jedlo, ani podnik.
Dobrý deň,
dovoľte mi, aby som reagoval na Váš podnet. V prvom rade chcem konštatovať, že som smutný z celej situácie. Ak ste si pozerali hodnotenia, ktoré napísali naši predchádzajúci zákazníci alebo aj ten, ktorý prišiel po Vás, okrem jedného hodnotenia, ktoré však súviselo s prostredím grill pubu - kedže nám v ten deň zatiekla strecha a to nebola očividne naša chyba, kedže sme v pube len v prenájme, mali sme veľmi dobré hodnotenia na u nás pripravované grilované dobroty.
Koniec koncov, môžete si to pozrieť vo verejnom fóre zľavomatu.
1. Gril, ktorý objednávame od mäsiara je balený v 500g balení. Balíkov, ktoré boli pripravené pre Vás bolo 6. Vieme dokázať tak z dodacieho listu, ako aj z zo štatistiky zľavomatu, resp. z pokladničnej knihy, že sme v gramáži nezavádzali. Vyslovene sa teda voči Vášmu konštatovaniu ohradzujem.
2. Gramáže sa stále uvádzajú v surovom stave, netýka sa to len grilu, ale každého mäsového výrobku, ktorý podlieha tepelnej úprave. Ak si doma pečiete napr. stehno z kačky, skúste si ho prevážiť pred úpravou a po nej.
Práve na váš podnet som dal preveriť gramáže všetkých dodaných tovarov od mäsiara a konštatujem, že každý tovar splnil požadovanú váhu.
3. Kuchár má svoju pracovnú dobu, gril Vám pripravil podľa gastronomických pravidiel.
4. Ponuka na zľavomate bežala 2 mesiace. Zákazníci sa k nám na grilované dobroty vracali, preto sme variant s chrenom a omáčkou menili na kyslú ohorku, kyslú kapustu a baraní roh. To ste vo svojom hodnotení neuviedli.
5. Ak by sme si boli vedomí zlyhania, iste by sme Vám vyšli v ústrety. My sa snažíme zákazníkov získavať a nie ich odradzovať. Skúste sa prísť pozrieť napr. na podávanie denného menu, kde napr. zakazníkom, ktorí k nám chodia častejšie pridávame k menu presso alebo kofolu.
6. Rešpektujem však Váš názor. Celú situáciu sme konzultovali aj s partnerom zo zľavomatu. Ten nám odporúčil reagovať na Váš podnet práve touto formou.
7. Nikto z Vás nechcel spraviť hlupákov. Ak sa sťažujete na čašníka, obráťte sa na nás a s majiteľkou to môžeme riešiť. Jeho verziu som si osobne vypočul a viem, že aj z Vašej strany padali nie najvhodnejšie vyjadrenia.
8. V dnešnej širokej konkurencii by so podľa mojej mienky nik, resp. málokto dovolil zlú reklamu. Ak sme Vás sklamali, tak sa Vám týmto ospravedlňujeme. Z vlastnej skúsenosti však poviem, že človek ide tam, kde mu to vyhovuje, s čím je spokojný. My sme Vám evidentne neboli schopní vyhovieť, tak z toho vyplýva pre obe strany len jedno riešenie....
Prajem Vám pekný a úspešný deň.
Milá obsluha, celkom útulné prostredie a fantastický opečené a ugrilované koleno.
Nic som nezistil
Technicky nebolo čo vytknúť, ale ani ma to nenadchlo. Obsluha bola milá a rebierka fajn, určite prídeme ochutnať niečo iné.
Rebierka boli super, vela mäsa a mila obsluha.
Priestor nie velmi prijemny na posedenie.
Tesime sa ze Vam chutilo. Túto akciu na zlavomate sme zorganizovali hlavne preto, aby sme ukázali kvalitu kuchyne. Ked sme pred mesiacom prebrali priestory na Timonovej, netušili sme, v akom boli stave. Po mesiaci prace nás navstevuju stále noví ludia. A chvala Bohu- aj sa vracajú. Iste- ak niekto disponuje dostatočným kapitálom- nemá problém. My chceme ísť inou cestou- zacat skromne a presadit sa kvalitou v tvrdej konkurencii.
Dakujeme za návštevu a prajem pekny vecer.
GP