Je nám to ľúto, ale ponuka už vypršala. Jej detail si môžete prezrieť nižšie.

2-dňový poznávací zájazd do Krakova a jedinečnej soľnej bane Wieliczka s ubytovaním a raňajkami

Nenechajte si ujsť nové ponuky podniku STARTRIP s. r. o.

Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.

Upozorniť na nové ponuky

Podobné ponuky, z ktorých si určite vyberiete

Zobraziť viac podobných ponúk

Zobraziť pôvodnú ponuku

Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.

4,1/5 (2 903 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Patrik

Krakow a soľná baňa úžasná.

Celý zájazd bol hrozný. Strašná organizácia. Všade kde sme boli tak sme museli čakať lebo nič nebolo vybavené. Sprievodkyňa hrozna.. Furt rozprávala kde všade ona bola ale pripadalo my to ako keby to robila prvý krát. Kým sme sa ubytovali tak sme čakali skoro hodinu v autobuse lebo neboli vybavené ani raňajky. Celá cestovka bola hrozna dokonca ešte doplietli aj hotely.. Proste už nikdy viac s touto cestovkou nejdem nikde.

13. 1. 2019
Lucia

Cele zle
Bol to najhorsi poznavaci zajazd aky som kedy zazila. Nikdy som sa nestretla s takou nevzdelanostou sprievodkyne ako teraz.
Zla organizacia.

10. 1. 2019
Katarína

Celý zájazd prebehol bezproblémovo, sprievodkyňa bola ústretová. Videli sme mnoho zaujímavého a zároveň aj relaxovali.

8. 1. 2019
Ivana

Dobra sprievodkyna, mily vodic, prijemny hotel a zajazd podla programu

23. 12. 2018
Jarybana

Páčila sa mi doprava, sprievodkyňa.

Keď sme prišli na hotel bola tam zima ako v Rusku a netiekla teplá voda. To bolo to najhoršie z celého zájazdu. Ľudia boli uzimený no a mysleli sme si že sa zohrejeme. Spali sme oblečení a bez sprchy. A bolo by namieste žiadať od hotela kompenzáciu a následne aj odškodniť účastníkov zájazdu.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 2 rokmi

Dobrý deň, ďakujeme pekne za Vaše hodnotenie. Ohľadne zimy na hoteli poskytujeme nasledovné stanovisko. Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová

20. 12. 2018
Alena

zla organizacia CK Adria, pekny hotel Junior *** v Krakowe, ale bez kurenia a teplej vody a neochoty personalu riesit vzniknutu situaciu

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 2 rokmi

Dobrý deń, k Vášmu hodnoteniu poskytujeme nasledovné stanovisko. Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová

19. 12. 2018
Danka

Sčítaná sprievodkyňa, ochotná odpovedať na všetky otázky, program…

19. 12. 2018
Milan

Všetko.

18. 12. 2018
Info

zaujímavý výlet so super výkladom

nevykúrená izba, v ktorej sa ani po upozornení nedalo kúriť, zavzdušnený radiátor

18. 12. 2018
Marcela

milá sprievodkyňa, lokalita

absolútne hrozná organizácia, od meškania odchodov autobusu, ktorý ani nebol označený logom cestovnej kancelárie, až po hotel, v ktorom bola strašná zima, nefunkčné kúrenie, tečúci radiátor.. náhradné ubytovanie zabezpečené až o 01.00 kedy už takmer všetci spali… samozrejme, žiadne informovanie cestujúcich o situácii, keďže aj šofér, aj sprievodkyňa neboli zamestnancami CK..Nikdy viac..

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 2 rokmi

Na základe predloženého GPS záznamu od dopravcu, ktorý dopodrobna monitoruje jazdu autobusu aj s časovými údajmi sme zistili nasledovné
Odchod z Bratislavy bol plánovaný na 4. hodinu. Autobus bol pristavený na nástupné miesto o 3 hodine 46 minúte. Klienti nastúpili a chýbali 2 osoby. Sprievodca samozrejme čakal na príchod klientov, nakoľko samozrejme môže dôjsť k omeškaniu klientov a pokladáme za dôležité klientov počkať, nie presne o 4. hodine dvere autobusu zatvoriť a odísť. Omeškať sa môže ktokoľvek a mohlo by sa to stať aj Vám, a tiež by ste uvítali pokiaľ by sme Vám neodišli ale počkali na Vás. Sprievodkyňa kontaktovala chýbajúce klientky a zistilo sa že dve klientky omylom nastúpili do autobusu inej CK ktorá tiež smerovala do Krakova.
To však samozrejme znamenalo oneskorenie odchodu z prvého nástupného miesta a následný meškajúci dopad na každé nasledujúce nástupné miesto.
Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová

18. 12. 2018
Anonym

Katastrofa!!!!
Sprievodkyňa neprofesionálna, ubytovanie bez kúrenia a bez teplej vody!!! Neodporúčam.

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 2 rokmi

Pred príchodom skupiny na hotel došlo k havarijnej neočakávanej udalosti – pokazilo sa kúrenie v časti hotela. Hotel okamžite havarijnú situáciu začal riešiť a do hotela prišli opravári. Mimochodom po príchode klientov na hotel boli ešte opravári prítomní na hoteli a vykonávali opravu. Keďže verili že sa havarijný stav podarí opraviť, požiadali klientov o strpenie. Sprievodkyňa kontaktovala zamestnanca CK aby ho informovala o situácii. Riaditeľka CK sa neodkladne spojila s vedením hotela a informovala sa o aktuálnej situácii. Kúrenie nastavili no na izbách bolo chladno, nakoľko to zatiaľ nekúrilo dostačujúco. Riaditeľka CK zabezpečila v Krakove ubytovanie v náhradnom hoteli pre celú skupinu. Podotýkame že sa jednalo o havarijný urgentný stav a zamestnancom CK sa podarilo v hlavnej sezóne – adventný víkend zo soboty na nedeľu zabezpečiť pre 63 klientov ubytovanie. Problémom bolo zabezpečenie presunu na hotel, nakoľko pánovi vodičovi ubehol pracovný výkon a v závislosti na dodržaní predpisov pre vodičov autobusovej dopravy, nebolo možné aby skupinu previezol náš vodič. Bolo nevyhnutné zabezpečiť pre skupinu náhradný autobus na presun. Zamestnanci CK v najkratšom možnom čase zabezpečili pristavenie náhradného autobusu, ktorý mohol skupinu previezť. Keďže niektorí klienti boli už na izbách , sprievodkyňa požiadala jednu z klientiek aby s ňou prešla všetky izby a informovala všetkých klientov o pristavení autobusu a prevezení klientov na náhradné ubytovanie. Sprievodkyňa s klientkou prešla izby klientov. Do pristaveného autobusu nastúpili celkovo traja !!! klienti zo všetkých 61 cestujúcich. Toto je pre nás nepochopiteľným rozhodnutím klientov a nám neostáva nič iné len vzhľadom k odmietnutiu klientov presťahovať sa do náhradného hotela sa domnievať že teplota na izbách bola prijateľná a klientom nebolo zima. Pokiaľ by bolo klientom chladno, je predsa samozrejmé že využijú možnosť a nastúpia do pristaveného autobusu a presťahujú sa do teplých hotelových izieb. S pozdravom Ing. Pavlovičová

17. 12. 2018
Miroslav79

Bana bola pekná tá sa oplatí…

neskorý príchod na hotel od trhov som viac očakával

12. 12. 2018
Michaela

Skvelý výlet odporúčam, nádherné pamiatky Krakowa aj soľná baňa super :)

Meškanie autobusu cca pol hodinu a mrznutie pri čakaní naň.

5. 12. 2018
Ludka7

perfektne zorganizovany zajazd..

postele na hotely, moc mäkke, a nedala sa nastavit voda v sprche

5. 12. 2018
Anonym

Krásne strávený víkend v Krakove a Wieliczke.

4. 12. 2018
Dana

Boli sme veľmi nadšený soľnou baňou Wieliczkou a krásny vianočný Krakov nám učaril

12. 1. 2018
Karina

Výlet skvelý, ďakujeme aj delegátke z CK. Program bol podľa popisu, bol aj dostatočne dlhý čas na individuálny program, taktiež bolo možné dohodnúť sa s delegátkou na alternatíve.

Nepáčil sa nám penzión Félix (resp. vraj hotel **), ktorý na prvý pohľad vyzeral vcelku fajn, ale pri bližšom prezretí bolo zariadenie staré, kúpeľna s plesňou, dokonca tam chýbalo mydlo (čo považujem za absolútny základ hygieny), našťastie sme sa vynašli. Nie sme nároční klienti, ale nabudúce si vopred preveríme aj ubytovanie, tú jednu noc sme vydržali, sústredili sme sa radšej na krásy Krakowa.

26. 12. 2017
Lenka

mali sme super sprievodkynu Jitku, bola velmi mila a mala velmi dobre znalosti o meste a historii :)

organizaciu zajazdu bola dost slaba, uz zasielanie informacii o pobyte bolo s problemami… az po upozorneni ze nam nebolo nic odoslane poslali info.. mali sme problem s ubytovanim, najprv nam poslali info o jednom hoteli… a az podorazeni do hotela sprievodkyna zistila ze sme ubytovani v inom hoteli na opacnom konci, resp. v inom meste… na ubytovanie sme prisli okolo deviatej vecer, a nebola tam kuchyna ktora by este varila, bola zabezpecena len donaska jednla ktora trvala cca hodinu…
hotel bol stary, izby boli dost znicene, bolo pocut hluk z vedlajsich izieb a kupelni… zrekonstruovana bola akurat jedalen, ale recepcna tam bola sama na cely hotel takze vobec nestihala… max. jedna hviezdicka
pri objednavke, sme uviedli len ze chceme sediet vpredu a hned nam bola zauctovana miestenka 10 eur /os

19. 12. 2017
Vojtech

- cena
– sprievodkyna
– program
– dopravca

- na moj vkus az privela volneho casu na spoznavacom zajazde

17. 12. 2017
L

sprievodkyne znalosti , soľná baňa

internetové informácie

17. 12. 2017