Dobrý deň pán Petrovič, recepčná Vám pri príchode oznámila že je problém s vodou, a že z technických príčin je kaďa mimo prevádzky že funguje len sauna. Vy ste súhlasil s tým že budete využívať len saunu bez námietok. Teraz napíšete recenziu že ste šiel kvôli kadi a že neodporúčate náš penzión. Z vašej strany je to veľmi neférový prístup nakoľko ste nenamietal v čase check-in. Okrem toho máte právo prebookovať si kedykoľvek pobyt keď zistíte že z technických príčin niečo nefunguje, kvôli vyššej moci (počasiu) čo bohužiaľ zatiaľ nemáme ako ovplyvniť. Tiež ste nám nahlásil príchod po 17:00 no prišiel ste skôr o 16:28. To sa samozrejme môže stať, na penzióne v tom čase nikto nebol lebo sme Vás čakali po 17:00 aj napriek tomu sme Vám ponúkli welcome drink keďže ste musel čakať pár minút na príchod recepčnej. Snažili sme sa Vám naozaj vyjsť v ústrety aby ste sa u nás cítili dobre. Mrzí nás, že aj napriek našej snahe ste nespokojný.