Penzión Jägermeister

4,2 / 5 (5 hodnotenie)

Vybrané hodnotenie: „Pobyt bol úžasný. Super ubytovanie, skvelá strava, krásne prostredie a personálu dávam 👍👍👍👍.ďakujeme“

Útulný novopostavený horský penzión v Oščadnici s rodinnou atmosférou, reštauráciou s domácou kuchyňou, saunou a vyhrievanou kaďou

Dnešné ponuky Penzión Jägermeister

Predchádzajúce ponuky

Hodnotenie podniku Penzión Jägermeister

Iba overené hodnotenia Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
4,2/5 podľa 5 hodnotenia
Ewulik85

Pobyt bol úžasný. Super ubytovanie, skvelá strava, krásne prostredie a personálu dávam 👍👍👍👍.ďakujeme

Vyjadrenie partnera
Penzión Jägermeister Pred 26 dňami

Ďakujeme , že sa Vám u nás páčilo.

25. 7. 2017
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Klaudia11

Utulne a čisté ubytovanie.pekné prostredie.príjemní a veľmi ochotní personál.výborná strava.ďakujeme a určite sa vrátime

Vyjadrenie partnera
Penzión Jägermeister Pred 3 mesiacmi

Ďakujeme, že sa Vám u nás páčilo a tešíme sa opäť na Vašu návštevu... :)

15. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Janka

Veľmi útulný penzión s ústretovým personálom. Moderný a čistý

Vyjadrenie partnera
Penzión Jägermeister Pred 7 mesiacmi

Ďakujeme, sme radi že sa Vám u nás páčilo :)

4. 2. 2017
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Peter

išli sme tam kvoli kadi..... a nefungovala

Vyjadrenie partnera
Penzión Jägermeister Pred 7 mesiacmi

Dobrý deň pán Petrovič, recepčná Vám pri príchode oznámila že je problém s vodou, a že z technických príčin je kaďa mimo prevádzky že funguje len sauna. Vy ste súhlasil s tým že budete využívať len saunu bez námietok. Teraz napíšete recenziu že ste šiel kvôli kadi a že neodporúčate náš penzión. Z vašej strany je to veľmi neférový prístup nakoľko ste nenamietal v čase check-in. Okrem toho máte právo prebookovať si kedykoľvek pobyt keď zistíte že z technických príčin niečo nefunguje, kvôli vyššej moci (počasiu) čo bohužiaľ zatiaľ nemáme ako ovplyvniť. Tiež ste nám nahlásil príchod po 17:00 no prišiel ste skôr o 16:28. To sa samozrejme môže stať, na penzióne v tom čase nikto nebol lebo sme Vás čakali po 17:00 aj napriek tomu sme Vám ponúkli welcome drink keďže ste musel čakať pár minút na príchod recepčnej. Snažili sme sa Vám naozaj vyjsť v ústrety aby ste sa u nás cítili dobre. Mrzí nás, že aj napriek našej snahe ste nespokojný.

29. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnotenie pri rozhodovaní? Áno
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.