Exkluzívna značková fotokniha XL alebo A4 v tvrdých doskách
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, včera som online zaplatila
vyhotovenie knihy. Voucher mi ešte na mail neprišiel, mohli by ste sa mi
prosim na to pozrieť? Mam aj vypis z účtu. Ďakujem
Dobrý deň Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, skontrolujte
si záložky ako „spam,“ „reklama“ či „propagácie“ či náš mail
nepadol aj tam. Avšak všetky Vaše vouchre nájdete aj vo svojom profile na
naše stránke v sekcií: „moje nákupy.“
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, v prvom rade sa chcem poďakovať a pochváliť Vás. Jednu knihu už od Vás mám a som spokojná zo všetkým od naozaj kvalitného programu v ktorom sa dá urobiť takmer všetko , cez doručenie až po samotnú kvalitu tlače, farieb a viazania. Chcela by som si dať urobiť ešte jednu knihu no táto ponuka platí do 31.5.2019. To znamená že si môžem do vtedy zakúpiť voucher alebo že Vám do vtedy musím zaslať už hotový návrh knihy na tlač ? Vopred ďakujem za odpoveď.
Dobry den. Sme radi ze ste spokojna s vyrobenym produktom ;) . Platnost voucheru znamena, ze to datumu platnosti musite odoslat objednavku, v ktorej si voucher uplatnite.
Dobry den, kupila som si dva kupony, chcem zadat objednavku na dve rozne fotoknihy a chcela by som, aby boli zaslane v jednom baliku. Dali by ste mi prosim vediet, kde a ako to pri objednavani zaznacim? doteraz som si od Vas objednavala len jednu fotoknihu, tym padom neviem, ako na to. Vopred dakujem za info!
Dobrý deň, Viera,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím kontaktujte
nás na tel. čísle +421 232 117 321, kde Vám postup radi vysvetlíme.
Prajem Vám krásny deň.
Dobrý deň prajem.
Dnes som si objednala fotoknihu podľa inštrukcií na zľavomate. Mám kupón
na 40 stranovú knihu, ktorý som zadala v objednávke. Napriek tomu mi vo
výslednom zúčtovaní objednávky napísalo 16,95 za 24strán a ďalšie 3€
za každých 8 strán. Pritom už by som mala platiť len poštovné.
Napísala som aj mail na info@fotomagica.sk
Pevne verím že je to nedorozumenie, ktoré sa vyrieši. Očakávam Vašu
odpoveď.
Ďakujem veľmi pekne.
Dobry den
Tak ako je uvedene v podmienkach voucheru, voucher je uplatnovany az pri
expedicii vyrobeneho produktu. Ak je teda pouzity voucher na spravny produkt,
bude cena za produkt 0,00 Euro, plati sa iba cena dorucenia .
Dobrý deň.
Zakúpila som si fotoknihu 4p strán na výšku.
Zvolila som si formát, vybrala fotografie a vo výsledku mi ukazuje len
prázdne políčka. Ako môžem upraviť jednotlivé strany manuálne? Vybrať
veľkosti fotiek poptípade počet fotiek na strane?
V programe mám iba 4kroky a ani v jednom som to nenašla. Ďakujem pekne za
odpoveď.
Dobry den, kontaktujte prosím priamo zákaznícku podporu na info@fotomagica.sk, radi vás budeme navigovať.
Dobrý deň,vytvorila som si fotoknihu A4, ktorá má iba 19 strán.Môžem
si uplatniť voucher na akciovú 24-stranovú Veľkú fotoknihu A4 za
9,99 eur?
Druhá fotokniha A4, ktorú som si vytvorila má 25 strán.Môžem si uplatniť
voucher na 40-stranovú Veľkú fotoknihu A4 za 13,99 eur?
Fotoknihy si chcem prevziať osobne na vašej prevádzke. Treba vám to dopredu
nahlásiť? Ďakujem za odpoveď.
Dobry den. Voucher na 24 stranovu fotoknihu mozete pouzit aj na fotoknihu s vacsim poctom stran, doplatok je nasledne 3,0 € za kazdych 8 stran pri fotoknihe A4 ( typ A30 ). Osobny odber je mozny od pondelka do piatka od 8:30 do 15:00 , nahlasit sa nie je potrebne.
Dobrý deň, vytvorila som si fotoknihu A4, ktorá má iba 19 strán.
Môžem si uplatniť voucher na akciovú 24-stranovú Veľkú fotoknihu A4 za
9,99 eur ?
Druhá fotokniha A4,ktorú som si vytvorila má 24strán. Môžem si uplatniť
voucher na 40-stranovú Veľkú fotoknihu A4 za 13,99 eur?
Fotoknihy si chcem prevziať osobne na vašej prevádzke. Treba vám to dopredu
nahlásiť? Ďakujem za odpoveď.
Dobry den. Voucher na 24 stranovu fotoknihu mozete pouzit aj na fotoknihu s vacsim poctom stran, doplatok je nasledne 3,0 € za kazdych 8 stran pri fotoknihe A4 ( typ A30 ). Osobny odber je mozny od pondelka do piatka od 8:30 do 15:00 , nahlasit sa nie je potrebne.
Dobý deň,dočítala som sa , že zľavy na fotoknihu je možné využiť do
31.3.2019.
Môžem si ešte aj teraz objednať fotoknihu so zľavou, alebo to bolo možné
iba do
13.2.2019 ?
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Voucher, po zakúpení,
je možné využiť do termínu 31. 3. 2019.
Prajem Vám krásny deň.
zdravim,objednala som si kupony na 4×fotoknihy,2×104str+2×64str…mam zaujem nielen na vysku (A30) ale i na sirku (s doplatkom)…stiahla som si A30(na vysku)+A31 (na tu sirku format)…neviem ci som volila spravne,nakolko na sirku som nevidela ziadnu A30…poradite mi? dakujem moc
Dobrý deň Fotokniha s orientaciu na sirku ma oznacenie A31.
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať čo v prípade ak som si zakúpila 72 stranovú XL
fotoknihu, avšak nakoniec mám v programe dokopy cca 85 strán?
Ďakujem
Dobry den. Pocet stran musi byt nasobok cisla 8, t.z. mozete mat bud 80 stranovu alebo nasledne 88 stranovu fotoknihu. Doplatok za kazdych 8 stran pri XL fotoknihe je 4,0 Euro .
Prosim, ak si objednam 5 knih, kolko budem platit za postovne? Dakujem
Dobry deň. Pri počte 5 ks fotokníh je cena doručnia kuriérom 7,0 €
Dobrý deň,
ak by som odoslala objednávku dnes, stihla by mi fotokniha prísť do
14.2.?
Ďakujem veľmi pekne.
Zelam pekny den
Doba vyroby je cca. 5 pracovnych dni , termin by sa mohol stihnut, ale 100 %
to nevieme garantovat. Ide o vyrobu produktov na zakazku, pri vyrobnom procese
moze kludne nastat zdrzanie.
Dobrý deň, chcela by som sa sťažovať na kuriéra, ktorý sa priznal, že sa mu nechcelo ísť na danú adresu, lebo je v lomoch a záhradkárskej osade. Je pravda že zavolal, ale v ten moment mu telefón signalizoval obsadené číslo, čo mu prišlo vhod a ani sa neunúval prísť na adresu, hneď pokračoval v jazde, tým nás obišiel. Toto sa stáva dosť často, máme od vás možno viac než 10 kníh, ale skúsenosti s dovozom sú rovnaké, preto som sa rozhodla, že sa naň budem sťažovať. Prosím, ak moja sťažnosť nie je na správnej adrese, budem rada ak to posuniete na správnu adresu, alebo mi dáte vedieť kde sa mám sťažovať. Ďakujem.. . Alžbeta Čurdová ul.Turecka 6 90301 Senec telefón. 0903164516
Želáme pekný deň. Je nám ľúto Vašej skúsenosti , so spoločnosťou SPS máme veľmi dobé skúsenosti , avšak niekedy je na konci reťazca človek – kuriér , ktorý si neplní svoje povinnosti svedomite, čo však nevieme ovplyvniť. Samozrejme, na podanie sťažnosti je špeciálny formulár, nájdete ho na tejto linke : http://www.sps-sro.sk/sk/Kontakty/Nahlasenie-reklamacie-staznosti.html
Dobrý večer, chcela by som sa opýtať či je možné keď som si objednala voucher na fotoknihu A4 24-strán nejako doplatiť a pri objednávke bude viac strán. Čiže ak z 24 strán bude 40 strán či mám 24 stranový voucher stornovať a objednať si 40 strán za 13,99€! Nejako som sa prepočítala s fotkami. Má to byť darček pre dcéru k 18. Vopred ďakujem za odpoveď. S pozdravom Lenka
Dobrý deň, Lenka
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak ste si zakúpili voucher na 24 strán tak nie je možné doplatiť.
Odporúčam kontatkovať podpora@zlavomat.sk alebo
na tel.č. +421 232 117 321.
Pekný deň prajem.
Dobrý deň. Dňa 17.1. 2019 som si objednala 3 ks fotoknihy A4– A30
(24-stranová) svadobné fotky:
2910–4038–90A-208
7652–3505–50A-800
3781–3476–30A-165.
Neprišlo mi však potvrdenie objednávky, hoci pri opakovanom odoslaní je
uvedené, že návrh bol už objednaný. Pri objednaní prebehla aj platba cez
internet, peniaze odišli z účtu. Prosím, informujte ma či je objednávka
akceptovaná, alebo kde som urobila chybu. Vďaka.
Želám pekný deň.
Z.
Dobrý deň. Prosím kontaktuje priamo zákaznícku podporu, s číslom objednávky prostredníctvom formulára na http://www.fotomagica.sk/kontakt/ .
Dobrý deň, prvýkrát nahrávam fotky na prípravu fotoknihy a niektoré sa mi zdajú nie dosť ostré /zábery boli ostré/, pri tvorbe tieto zábery ešte vy nejako upravujete? Ja by som chcela, aby ste sa na to pozreli, keď je niečo nie celkom v poriadku, rozmazané zábery a tak, že či by ste to vedeli aj opraviť. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň. Fotografie ú pri práci v aplikácii zámerne zobrazované v nižšom rozlíšení, pre rýchlejšiu prácu s návrhom. Pri odosielaní objednávky sú prenesené v plnom rozlíšení. O kvalite fotografie Vás aplikácia informuje ikonkou v dolnom rohu fotografie, pokiaľ je kvalita nedostatočná. zobrazuje sa červený symbol.
Dobrý deň,
môžem si kúpiť kupón cez túto zlavomatovú akciu na 104-stranovú knihu a
použiť ho na 88-stranovú? Vopred ďakujem za info.
V rámci recenzií by som chcela dodať, že už mám od Vás viacero fotokníh
a vždy som bola spokojná s kvalitou, dodaním a jednoduchosťou programu na
vytvorenie knihy.
Dobrý deň. Áno, voucher je možné použiť aj na menší počet strán. Ďakujeme, že sa Vám produkty páčia a ste spokojná ;)
Dobrý deň. 12.12 som vytvorila objednávku na 4ks fotoknihy. Ze vraj ste uz všetky objednávky odposlali, treba kontaktovať prepravnu spoločnosť. S akou spoločnosťou spolupracujete, aby som ju mohla kontaktovať? Na zlabomate garantujete dodanie do Vianoc ak objednavka bola vytvorená do 13.12. To som splnila a knihy stále nikde.
Dobry den . Zasielky su zasielane spolocnostou UPS / SPS – http://www.sps-sro.sk/sk/Kontakty.html Pre konkretne informacie prosim napiste na zakaznicku podporu FotoMagica .
Dobry den,
dna 8.12.2018 so si objednala u vas foto knihu v 4 roznych variantoch,
pisali ste, ze 4ks posielate naraz, co je uplne super, ibaze postovne malo byt
4,50€, no mne postovne prislo 28,50€. Balik prevzala moja mama, chcela by
som sa spytat ako je mozne, ze z 4,50€ sa stala suma 28,50€.
V objednavkach sao zadala v 2,kroku zlavove kupony. Cislo objednavky:
9VA38JFA, 9VA38JFB, 9VA38JFC, 9VA38JF8. Uz predtym som si takto objednavala
u vas knihy a takyto problem nebol.
Dakujem za odpoved Bezekova
Dobrý deň. Vami objednané produkty boli vo veľkosti XL , vouchery sú na menšiu veľkosť a to A4. Pri objednávkach sme Vám vouchery aj tak akceptovali a doplatok je iba vo výške rozdielu zľavneného produktu.
Dobrý deň,
chcela by som sa informovať v akom stave vybavenia je moja objednávka:
obj.č. PDGY1KZN.
Knihu som uhradila kartou ešte 13.12.2018, kód kupónu som uviedla v 2.kroku
objednávania do kolónky pre zľavové kupóny, prišlo mi aj úspešné
potvrdenie návrhu produktu do Vášho systému.
Pri objednávaní do 13.12.2018 bola aj garancia dodania do Vianoc.
Poprosím Vás teda o bližšie info.
Ďakujem pekne.
Dobry den, vasa objednavka bola dnes expedovana.
Dobry den ja som objednavku zasielala minuly tyzden c.o 20QLH7BD. Stiha mi to prosim vas prist do vianoc? Dakujem za odpoved
Dobrý deň. Termin garancie doručenia objednávok bol do 13.12. Pokiaľ sme objednávku v tomto termíne prijali , bola uz expedovaná alebo bude dnes.
Dobrý deň, dňa 5.12.2018 som online nahrala cez program fotoknihy. Po komunikácii so výrobcom fotoknihy mi na druhý deň (6.12.2018) prišlo potvrdenie, že objednávky sú v poriadku, sú vo výrobe a budú zaslané spolu. Včera (17.12.2018) som kontaktovala firmu opäť, či naozaj fotoknihy doručia do Vianoc. No odpoveď som ešte nedostala. V zľavovom kupóne bolo uvedené, že garancia doručenia do Vianoc pri objednávke do 9.12.2018. Čísla objednávok sú: 3HMHBLEN a 3HMHBLEP. Ďakujem. Tóthová Zuzana
Dobry den . Vasa objednavka bola dnes expedovana .
dobrý deň ja som u Vás robila objednávku 29.11.2018 č.objednávky 25W8MWHT chcem sa len opýtať bude to doručené do vianoc ? Vo štvrtok ste mi písali že do konca týždňa bude hotová tak kedy ju odošlete?
Dobry den. Vasa objednavka je pripravena na expediciu dnes , s dorucenim na zajtra alebo pozajtra.
Dobrý deň prajem, ja som v nedelu 9.12 odoslala dve fotoknihy s uplatnením dvoch zakúpených woucherov a moja otázka na Vás znie či by ste mi vedeli prosím pozrieť, či mi to stihnete doručiť do Vianoc ďakujem pekne. Čisla objednávok: LVZ2QRY9 a LVZ2QRYA na vašej stránke mi píše po prihlasení, že wouchery boli uplatnené 16.12.
Dobry den. Vasa objednavka by mala byt dnes expedovana , s dorucenim na zajtra alebo pozajtra.
Dobrý deň, prosím vás, pri osobnom odbere sa cena za poštovné vracia?
Dobry den. Postovne nie je uhradzane vopred, je vzdy uctovane na platbu dobierkou.
Dobry den, ako, prosim, komunikovat s firmou, ked neodpisuju na mail? Potrebujem sa uistit, ze objednavka E5PPP387 zaslana v termine (do 9. 12.)stihne do Vianoc dorazit a nikto mi neodpisuje od piatku.
Dobry den
Vasa objednavka c. E5PPP387 bude expedovana zajtra alebo v stredu ,
s dorucenim v stredu alebo stvrtok . Emaily su spracovavane priebezne, zial
momentalne je obrovsky napor na zakaznicku podporu .
dobry den, evidujete moju objednavku c. NUURX7EF aj zlavovy kupon na
fotoknihu?
bol vytvorený 11.12.
Beriete este objednavky s garanciou dorucenia do Vianoc?Ak by som teraz
vytvorila este jednu? dakujem za odpoved
Dobry den. Vasa objednavka bude expedovana v stredu s dorucenim na stvrtok . Zial uz nevieme 100 % garantovat dorucenie do Vianoc, kazdopadne sa snazime spracovat vsetky zasielane objednavky.
Dobry den chcela by som sa spytat ci sa da zmenit objednavka lebo som sa uplne pomylila a pri zadavani som dala fotoalbum deluxe a nie fotoknihu. Vouchery mam zakupene chcela by som len zrusit povodnu objednavku a vytvorit novu uz opravenu . Dakujem
Dobry den. Prosim kontaktujte zakaznicku podporu na http://www.fotomagica.sk/kontakt/ s cislom objednavky. Fotoalbumy deluxe su vzhladom na ich cenu spracovavane az po uhradeni zalohy, takze urcite objednavka nebola spracovana.
Dobry den, ako je potrebne rozumiet Garancii dorucenia do Vianoc? Znamena to
ze do 24.12. knihu len vyrobite alebo garantujete aj dorucenie kurierom, cize
najneskor 24.12. budem knihu urcite mat?
Dakujem.
Dobrý deň . Garancia doručenia znamená. že objednávka bude odoslaná do 19.12 ( zásielky sú kuriérom doručované na druhý prac. deň. )
Dobrý deň,mozem sa,prosím Vás, spýtať,kedy najneskôr je možné zaslať objednávku na fotoknihu s doručením do Vianoc s tým,že by som chcela osobný odber u Vás v Nitre… Ďakujem
Dobrý deň. Objednávku je potrebné odoslať do 13.12 .
Cislo objednavky je : S1CXZ32K.
V pripade dalsej komunikacie poprosim komunikovat cez email.
Dakujem
Dobrý deň . Na Vaše meno neevidujeme ziadnu poziadavku na zakaznicku podporu. Prosim zaslite cisla voucherov spolu s cislom objednavky na info@fotomagica.sk . V aplikacii v kroku cislo 2 sa nachadza pole pre zadanie voucherov v lavo dole.
Dobry den,
minuly tyzden som Vas kontaktovala na vas kontaktny formular – http://www.fotomagica.sk/kontakt/ a
nik mi neodpisal. Minuly tyzden som si cez zlavomat zakupila 2 vouchre na
fotoknihy a nikde nebol krok č.2, kde by som uplatnila vouchre. Potvrdzujuci
email mi prisiel az po 1dni /pravdepodobne kvoli vela objednavkam co teraz
mate/. Do formulara som pisala hned po odoslani objednavky, ze ak mi neuznate
vouchre s 1/2 cenou ziadam zrusenie objednavky. /nakolko mi system krok
2 nevyhodnotil a spravne ukoncenie programu bolo s krizikom, ktory som ani
nestlacila a objednavka prebehla/. Mohli by ste prosim preverit, ci ste obdrzali
moje kupony?
Vopred dakujem, Natalia
Dobrý deň . Na Vaše meno neevidujeme ziadnu poziadavku na zakaznicku podporu. Prosim zaslite cisla voucherov spolu s cislom objednavky na info@fotomagica.sk . V aplikacii v kroku cislo 2 sa nachadza pole pre zadanie voucherov v lavo dole.
Dobrý deň, vytvoril som si vo Vašom softvéri A4 fotoknihu, ktorá mi vychádza na 48 strán. Môžem si uplatniť voucher napr. na 64-stranovú fotoknihu, stále ma to vyjde trocha lacnejšie ako keby som platil štandardnú cenu za 48-stranovú A4 fotoknihu. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň. Áno,môžete použiť aj voucher na fotoknihu s menším počtom strán.
Dobrý deň,
pred pár dňami (cca 10) som si u Vás kúpila 4 vouchery na fotoknihy
v hodnote 9,90 eur. Poslali ste mi ich na mail martina.soltys@gmail.com,
avšak po technických problémoch s mojou mailovou stránkou sa stalo, že
všetky maily sa stratili a ja si teraz neviem svoje vouchery uplatniť, aj keď
som ich zaplatila. Chcem Vás poprosiť, aby ste mi ich zaslali ešte raz na tú
istú mailovú adresu. Ďakujem. Martina Šoltysová
Dobrý deň, Martina
ďakujem za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Vouhcery sme opäť
zaslali na požadovanú adresu. Prosím skontrolujte si priečinky SPAM a
REKLAMY. Ak by ste mali nejaký problém kontaktujte nás na podpora@zlavomat.sk alebo
na tel.č. +421 232 117 321
Pekný deň, Vám prajem.
Dobry den, objednala som si cez voucher fotoknihu A30, 40 stran, ale zistila som, ze by som este potrebovala 8 stran (resp 4 dvojstrany). Je to mozne a aky je tam doplatok? Dakujem, Martina
Dobrý deň. Doplatok pri fotoknihe A30 je 3,0 € za každých 8 strán, Doplatok sa platí pri preberaní objednávky priamo kurierovy.
Dobry den.
Objednala som 2 knihy. C.objednavky: SHY7VS0K
V appke je odoslana ale na webe ju este ani po 2 dnoch nevidim a nikto mi od
vas neodpisuje. Ani nemam potvrdzovaci mail.
Mate ju, prosim, v systeme? Vyrabaju sa?
Dakujem
Petra
Dobrý deň, Potvrdenie o prijatí objednávky Vám bude doručené do 3 pracovných dní vzhľadom na obrovské množstvo objednávok. Vašu objednávku sme kontrolovali, je zaradená vo fronte na prijatie do systému.
Dobrý deň, chcem sa spýtať, ak chcem z danej fotoknihy ešte dve kópie? Je možné do objednávky zadať tri vouchre? Poprípade ako mám postupovať? Vopred ďakujem
Dobrý deň. Pri objednávaní prosím vložte do poľa pre zľavové kupóny všetky vouchre a následne zvolíte 3 ks produktu.
Nakoniec som nasla aj verziu 7.1.7.1 treba sa k nej naozaj preklikat a aktualizovať starú verziu. Ale aj tak ďakujem.
Aktuálna verzia sa nachádza každopádne na www.fotomagica.sk .
Dobrý deň, kde prosím Vás nájdem správnu verziu FotoMagica 7.1.7.1 v ktorej sa da uplatnit voucher ? Hovoríte že si zákaznici podo mnou stiahli staršiu verziu, avšak verzia ktorú ponúkate vo vašom linku je Fotomagica 7.1.7.0. – stiahla som si ju totiz aj ja a ani nikde inde Vasu verziu 7.1.7.1 neviem vygooglit. Takze ako si mam zakupeny voucher uplatnit alebo kde presne nájdem novšiu verziu ? Pretože na Vašej stránke NIE JE !
Voucher prosím vložte v druhom kroku objednávania. Pole je označené ako „Zľavové kupóny“ alebo „Komentár“ – podľa nainštalovanej verzie. Najnovšia verzia je automaticky sťahovaná pri spustení aplikácie.
Dobry den, chcela by som sa opytat, 104 stranova fotokniha ma 52 listov na
ktore sa daju fotky z oboch stran?
Dakujem pekne
Dobrý deň. Áno, 104 stranová fotokniha má 52 listov ( 1 list = 2 strany ) .
Dobrý den, chci si objednat XL knihu 29,1 × 29,1 cm. Zašlete ji do České republiky? Děkuji.
Dobrý deň. Áno, zasielame objednávky aj do Českej republiky.
Poslal som objednávku, ale nevšimol som si, ako mám pridať vouchery. Ako ich mám teraz získať a odoslať?
Dobrý deň. Pokiaľ ste voucher zabudol pridať, prosím zašlite číslo voucheru spolu s číslom objednávky prostredníctvom formulára na http://www.fotomagica.sk/kontakt/ .
Vytvoril a objednal som si z vašej ponuky 24 stránkovú fotoknikhu (v programe FotoMagica) v cene 9,99 € (3 kópie). V cenníku programu FotoMagica je cena knihy 16.95 €. Ako uplatním zľavu od vás zo ZĽAVOMATu ?
Dobrý deň. Pokiaľ ste voucher zabudol pridať, prosím zašlite číslo voucheru spolu s číslom objednávky prostredníctvom formulára na http://www.fotomagica.sk/kontakt/ .
Vo vašom programe po urobení celej práce som chcela odoslať objednávku, avšak pri jej finalizácii chýbajú v krokoch 2 a 3 poilia, kroré by tam mali byť . V kroku 2 je len možnosť vyplnenia počtu objednaných ks, v treťom kroku zase chýbajú akékoľvek možnosti na vloženie kódu z vouchera. Urobila som 4 ks kníh, ktoré som chcela objednať a po 4 hodinovej práci sa so mnou Vaša aplikácia takto "zahrala ". Neviem , či mám okamžite stornovať vouchery, ktoré som kúpila lebo je to nečistý obchod, alebo iné pokyny dávate do popisu ainé fungujú? Pani v príspevku podo mnou mala tú istú skúsenosť!!!
Dobrý deň. Pravdepodobne máte nainštalovanú staršiu verziu aplikácie. Prosím zašlite číslo voucheru spolu s číslom objednávky prostredníctvom formulára na http://www.fotomagica.sk/kontakt/ .
Dobry den.
1.Ak mam uz stiahnuty program na vytvaranie v CZ verzii, mozem Vam poslat navrh
na fotoknihu aj v nom? Ci musim stiahnut SK verziu?
2. Ak chcem samostatne rozmiestnovat fotky na stranke, musim nieco
prednastavit? Resp aky format stranky rozlozenia fotiek mam zvolit pri nahravani
fotiek?
3. Ak Vam odoslem do 9.12. navrh, garantujete dorucenie do Vianoc, ano?
Dakujem
Petra
Dobrý deň .
Voucher zakúpený na Zlavomat.sk je potrebné uplatniť v slovenskej verzii
aplikácie. Šablónu rozmiestnenia si môžete zvoliť akúkoľvek aká Vám
vyhovuje, následne si môžete automaticky rozmiestnené fotografie
popresúvať podľa Vašeho želania. Áno, garancia doručenia do Vianoc je pre
objednávky prijaté do 9.12.
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, ak je skenovaná fotografia nie celkom ostrá, dá sa
použiť na fotoknihu, viete to ešte nejak upraviť?
ďakujem
Dobrý deň. Fotografie v odoslaných návrhoch žiaľ neupravujeme, nie je to možné. Pokúste sa prosím fotografiu naskenovať s vyšším DPI ( ideálne 300 ) .
Dobry den, chcem si kupit voucher na fotoknihu a30 ale chcem to na sirku za priplatok 3€. Ale ked to idem vytvorit v programe stale mi ukazuje a30 na vysku, kde sa to da zmenit na sirku? Dakujem
Dobrý deň. Pokiaľ už máte vytvorený návrh a chcete zmeniť formát, zvolíte z horného menu „Objednávky“ , ďalej „Objednať ďalšiu kópiu“ a zvoliť „Nie“ . Následne si zvolíte formát nového návrhu .
Dobrý deň!
Objednala som si u Vás fotoknihu A30 0B511M2Y, problém je v tom, že pri
odoslaní súboru fotiek som napísala 2 ks tej istej verzie, ale kupón mám
vlastne len na 1 ks. Pri odbere by som doplatila, alebo si môžem kúpiť
ešte jeden kupón a preukázať sa ním pri prevzatí? Prosím, ešte
o informáciu, ak si chcem vyzdvihnúť fotoknihy osobne, akú máte pracovnú
dobu na vybavovanie klientov?
Prajem pekný deň a ďakujem za odpoveď. Zuzana
Dobrý deň. Prosím kontaktujte priamo zákaznícku podporu na http://www.fotomagica.sk/kontakt/ s cislom vasej objednavky. Osobný odber je možný počas pracovných dní od 8:30 do 15:00 .
Dobrý deň, dňa 19.11. som uhradila sumu 41,98 rur na vs 7442265416, nedošiel mi voucher, ako postupovať ďalej?
Dobrý deň. Prosím kontaktujte priamo zákaznícku podporu na +421 232 117 321 , radi Vám pomôžu .
Dobrý večer. Chcela by som sa spytat ci sa da foto kniha vytvorit
s blahozelani zo svadby?
Vopred ďakujem.
Dobrý deň. Vo fotoknihe môžu byť akékoľvek fotografie, aj zoskenované blahoželania. Blahoželania prosím skenujte na rozlíšenie 300 DPI a formát JPG.
Dobrý deň,
je možné zakúpiť knihu ako darček, ktorý príde na Vianoce, ale vyplní si
ju obdarovaný?
Dobrý deň. Prosím kontaktujte zákaznícku podporu Zlavomatu, poradia Vám, ako si zakúpiť darčekovú poukážku, ktorú môžete darovať .
Dobrý deň, Lucka
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Ak si zakúpite túto ponuku do emailu, Vám príde voucher na základe ktorého
si môžete vytvoriť objednávku Fotoknihy. Voucher môžete darovať a
obdarovaný si potom na základe voucheru urobí objednávku. Ak máte ešte
nejaké otázky, môžete nás kontaktovať na podpora@zlavomat.sk alebo
na tel.č. +421 232 117 321.
Pekný deň, Vám prajem.
Dobrý deň! Chcela by som si dať vyrobiť 4 ks fotoknihy A30. Každá kniha má iný obsah . Môžem urobiť jednu objednávku a použiť do nej 4 vouchery?
Dobrý deň. Pre každú fotoknihu použijete 1 voucher, objednať ich môžete naraz, resp. jednu po druhej. Aplikácia nepracuje systémom „košíka“, čiže každý návrh fotoknihy sa odosiela samostatne. Pokiaľ sú návrhy zaslané v rámci jedného dňa, sú expedované v spoločnej zásielke .
Dobrý deň,
mňa zaujíma, koľko fotiek potrebujem, ak chcem veľkú 64 stranovú
fotoknihu, prípadne až tú 104 stranovú. Ďakujem pekne za info.
Dobrý deň. Počet fotografií a ich rozmiestnenie nie je stanovené. Pokiaľ teda si vložíte 1 fotografiu na 1 stranu, bude Vám stačiť 104 fotografií, pokiaľ ale napr. 4 fotografie budete potrebovať 416 fotografií.
Dobry den, prosim vas nejde mi vkladat foto z pc , nieje tam ani moznost vyberu foto, treba na to specialny postup? vdaka Miriama R.
Dobrý deň. Fotografie vložíte po vyzvaní pri vytváraní nového návrhu, alebo pri otvorenom návrhu prostredníctvom tlačídla modrého plus v pravom stlpci aplikácie.
Dobrý deň,
keď objednávam tri kusy rovnakej fotoknihy s rovnakých obsahom, musím
realizovať tri objednávky samostatne, alebo môžem do objednávky zadať tri
čísla zakúpených kupónov a tri kusy fotoknihy.
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň. Pri objednávaní prosím zvoľte počet kusov 3 a do poľa pre vouchery vložte všetky 3 vouchery naraz.
dobry den nejde mi to stiahnut ani do pc ani do telefonu a neviem ako si mám tu knihu objednat ked chcem aby prisla do vianoc
Dobrý deň. Aplikácia nie je úrčená pre telefón, ani platformu iMac . Pokiaľ teda máte počítač s platformou Windows, aplikáciu si môžete stiahnuť na http://www.fotomagica.sk/download/ alebo priamo cez linku http://application.fotomagica.sk/setup/fotomagica_sk/fotomagica_setup.exe .
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ci je mozne v programe pracovať na etapy, alebo je nutne dokončiť fotoknihu naraz. Ďakujem
Dobrý deň. Fotoknihu si môžete vytvárať postupne, návrh sa Vám vždy automaticky ukladá.
Dobrý deň, chcem sa spýtať, ak odošlem objednávku v priebehu dvoch nasledujúcich dní, stihne mi byť fotokniha doručená do 05.12.2018? Ďakujem
Dobrý deň. Áno, objednávka Vam bude doručená do 5.12. ak zašlete objednavku dnes alebo zajtra.
Ak som z Nitry môžem si knihu vyzdvihnúť na uvedenej adrese?
Dobrý deň. Áno, osobný odber je možný na Štefánikovej 71 v Nitre ( mapka : https://goo.gl/maps/bbaZmu4cMDy )
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň!
Kolko fotiek ide prosim Vás na jednu stranu fotoknihy.Napr.Kolko fotiek sa zmestí do 100 stranovej fotoknihy?
Ďakujem
Katarína
Dobrý deň, na jednu stranu možete umiestniť jednu fotku alebo kolaž z veľkého množstva fotiek.