Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.
Apartmány Pulse 2 v tesnej blízkosti Rímskych kúpeľov v Podhájskej
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: Po zakúpení voucheru je potrebné urobiť čo najskôr rezerváciu na tel. č. +421 905 277 257 alebo e‑mailom na: penzion.pulse@gmail.com
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v ubytovacom zariadení o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Deti do 3 rokov (2,99 r.) bez nároku na lôžko a stravu ZDARMA.
- Deti od 3 do 12 rokov (11,99 r.): 10 €/dieťa/noc vrátane lôžka.
- Domáci maznáčikovia: 5€
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, chcem sa spýtať na možnosť doobjednania prípadnej polpenzie. Je to možné? Tu vyššie som čítala, že raňajky sa dajú a ako je to s obedom prípadne večerou? Ďakujem.
Dobrý večer, polopenziu je možné objednať na penzione, ktorý je od apartmánov vzdialený cca 1900 m. Čo sa týka obedov, nie je problém sa naobedovať na kúpalisku, kde je množstvo reštaurácií s hotovým menu alebo možnosťou a la carte. S pozdravom Kuzmický
Oprava 31.1.-3.2.2019. Toho 31.1. by sme mohli prísť aj večer ? cca o 19:00 ?
Dobrý deň prajem, prosím Vás dajú sa na mieste priobjednať raňajky, keďže ide o apartmány ? Ak áno aká je cena ? Mali by sme záujem Vás navštíviť 1.2.-3.2.2019. Za odpoveď vopred ďakujem.
Dobrý deň, Michal
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno je možnosť priobjednania si raňajok. Príplatok za raňajky je Možnosť
dokúpenia raňajok (švédske stoly) v Penzióne Pulse: 6 €/osoba/deň.
Odporúčam kontaktovať penzión a informovať sa bližšie: tel. č.
+421 905 277 257 alebo e-mailom na: penzion.pulse@gmail.com
Pekný deň prajem
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcela by som sa informovať, prečo je v ponuke uvedená cena za domáceho miláčika 5 eur, keď pri snahe o rezerváciu mi bolo odpísané, že domáce zveiratá nie sú možné?
Dobrý deň, už sme odpovedali na Váš e-mail. Kuzmický