Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Zajazdite si na SLOVAKIA RINGU v Porsche 911 GT3 S2 alebo Porsche Cayman S
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia: Po zakúpení voucheru je potrebné urobiť rezerváciu termínu (v pracovných dňoch PONDELOK až PIATOK od 8:00 hod. do 15:00 hod.) min. 14 dní vopred e‑mailom na: info@racingcars.sk, alebo na tel. č.: +421 908 995 955.
- Na jazdu je potrebné prísť o 20 minút skôr.
- Pred jazdou sa stačí preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne alebo v sms.
- Obmedzenie: Voucher je možné využiť v termíne od 1. 3. 2020 do 30. 9. 2021 (vrátane).
- UPOZORNENIE: Jazdy sa konajú počas pracovných dní, cez víkendy, a to prevažne v STREDU a v NEDEĽU v rámci voľných jázd na Slovakia Ringu.
- Termíny určujeme podľa možností zo strany Slovakia Ringu.
- Termíny sú väčšinou v poobedných hodinách, no vyskytnú sa aj v doobedných hodinách.
- Termíny sa môžu meniť v závislosti od počasia.
- Slovakia Ring si vyhradzuje právo na zmenu.
- Racing Cars si vyhradzuje právo zmeny.
- Pred jazdou sa neskladá žiadna kaucia ani zábezpeka.
- Účastník zodpovedá za spôsobené škody formou spoluúčasti maximálne do výšky 3000 €.
- V prípade nepriaznivého počasia, alebo technických problémov v daný deň, môže byť jazda presunutá na náhradný termín, ktorý vám bude vyhovovať.
- Pre zachovanie garancie poskytnutia služby odporúčame urobiť rezerváciu najneskôr 30 dní pred koncom platnosti voucheru.
- Rezervovaný termín je záväzný.
- V prípade, že sa nemôžete dostaviť na dohodnutý termín, oznámte to najneskôr 24 hod. pred dohodnutým termínom na tel. č.: +421 908 995 955.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý den
Spomínate tam jazdu na 1×30 min ale nevidím ju v ponuke,
ako sa to dá objednať? A samozrejme cena.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Všetky informácie nájdete priamo pri ponuke:
https://www.zlavomat.sk/akcia/701228-zajazdite-si-na-slovakia-ringu-v-porsche-911-gt3-s2-alebo-porsche-cayman-s
Prajeme pekný deň
Dobrý deň
Pri kúpe dvoch voucherov (2kola jazdy) je možné ich uplatnit hneď po sebe
v jeden deň?
Dobrý deň, kupóny môžete využit hneď po sebe v ten isty deň.
Prajeme pekný deň.
Dobrý deň, ak by som chcel 2 kolá tak si musím kúpiť 2 vouchery alebo
si možem dokúpiť kolá aj jednotlivo ?
Ak áno tak koľko stojí +1 kolo ?
Dobrý deň Adam,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v prípade, že máte záujem o 2 kolá je potrebné si zakúpiť
2 vouchery.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcela by som sa informovať, je možné kúpiť 2 vouchery a objednať si 2 jazdy po sebe? Aká je max. rýchlosť, ktorou môže šofér ísť na danom vozidle?
Dobrý deň, áno v košíku si viete navoliť požadované množstvo vouchrov. Maxi. rýchlosť je individuálna preto, že je tam veľa premenných ktoré ma vo svojich rukách výhradne vodič. Max. rýchlosť vozidla je 280km/h.
Dobrý deň je možné si na mieste priplatiť ďalšie kolo ak by som mal záujem
Dobrý deň Peter,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, nie je to možné nakoľko je potrebné urobiť rezerváciu termínu
(v pracovných dňoch PONDELOK až PIATOK od 8:00 hod. do 15:00 hod.) min.
14 dní vopred e‑mailom na: info@racingcars.sk, alebo
na tel. č.: +421 908 995 955.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň .Chceme to dať ako darcek nemecky hovoriacemu ,bude to problém ak by šoférova?Dakujem za odpoved .
Dobrý deň Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, túto informáciu Vám odporúčame preveriť priamo u poskytovateľa
služby na tel.čísle: +421 908 995 955 nakoľko je potrebné preveriť
či danú inštruktáž pred jazdou vedú aj v cudzom jazyku.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
chcela by som sa prosím opýtať, platí sa nejaká vratná záloha pred
začatím jazdy ? Poistenie alebo niečo podobné ?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň Terezka,
ďakujeme za vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pred jazdou sa neskladá žiadna kaucia ani zábezpeka.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravim kedze je taka situacia na svete ako je je mozne ze sa doba uplatnenia predlzi ? popripade presunie aj na buduci rok ?
Dobrý deň, pán Jakub,
ďakujeme za Vašu otázku.
Všetky informácie týkajúce sa voucherov v čase pandémie, nájdete na tomto odkaze:
https://www.zlavomat.sk/magazin/942-co-robit-v-sucasnej-situacii-ak-mate-voucher-zo-zlavomatu
Prajeme pekný deň