Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 905 752 131 alebo e‑mailom na zelenydom@orava.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Objednal som si pobyt na máj (presný termín)a vyzerá to tak že z toho
nič nebude a iný termín mi skrátka NEVYHOVUJE (preto to bolo na
termín!!!! – stretnutie priateľov po rokoch sa KONEČNE podarilo
zorganizovať ) ako sa to dá stornovať ???
Zmenu termínu je potrebné dohodnúť priamo s hotelom.
Prajeme pekný deň
Anka
Dobrý deň nejde mi dohlasiť deti k pobytu, da sa to ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Anka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Na pobyt je možné ísť s deťmi, avšak za nasledovný príplatok, ktorý sa
hradí už priamo v penzióne:
Deti do 2,9 rokov zdarma bez nároku na lôžko a stravu
Deti 3 – 11,9 rokov 12 € / noc – v cene všetky služby
z voucheru
Osoby od 12 rokov 19€ / noc – v cene všetky služby z voucheru
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej
dostupnosť telefonicky na tel. čísle +421 905 752 131 alebo e‑mailom
na zelenydom@orava.sk
pred zakúpením voucheru.
Prajeme Vám pekný deň.
Mitoslav
Mozu sa objednat masaze
A ake fakujem
Mi
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pre viac informácií ohľadom masáži sa obráťte priamo na poskytovateľa
služby na zelenydom@orava.sk alebo
+421 905 752 131.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajem pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Objednal som si pobyt na máj (presný termín)a vyzerá to tak že z toho nič nebude a iný termín mi skrátka NEVYHOVUJE (preto to bolo na termín!!!! – stretnutie priateľov po rokoch sa KONEČNE podarilo zorganizovať ) ako sa to dá stornovať ???
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Všetky informácie ohľadom voucherov súvisiacich s COVID19 nájdete na tomto linku:
https://www.zlavomat.sk/magazin/942-co-robit-v-sucasnej-situacii-ak-mate-voucher-zo-zlavomatu
Zmenu termínu je potrebné dohodnúť priamo s hotelom.
Prajeme pekný deň