Otvorené vouchery: po zakúpení voucheru je potrebné urobiť neodkladne rezerváciu pobytu e‑mailom na recepcia@hotelpodzamkom.sk alebo telefonicky +421 915 868 453.
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, dnes som si volala na dostupnosť dvoch izieb pre 2×
2 dospelých v termíne od 12.3. do 15.3. a bolo mi potvrdené, že je dosť
volných izieb. Jeden voucher som kúpila a druhý mi ponúka len kráľovský
apartmán, o ktorý nemám záujem. Porosím info, ako mám postupovať
Hotel Pod Zámkom****
Dobrý deň,
zakúpte si cez zľavomat voucher bez konkrétneho dátumu a rezerváciu na Vami
vybraný termín si dohodnete telefonicky na recepcii hotela, keďže hotel má
voľné kapacity.
S pozdravom
Hotel pod zámkom
Gabika
Chcem sa opytat, ak by sme chceli pobyt od pistka do nedele (manzelia), ci je
to mozne a ci welness je privatny, alebo verejny. Dakujem
Hotel Pod Zámkom****
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš záujem o služby nášho hotela.
Je možné si zarezervovať aj víkendový pobyt od piatka do nedele
v dvojlôžkovej izbe s manželskou posteľou. Je potrebné zakúpiť voucher,
ktorý sa dá využiť aj cez víkend.
Náš wellness je verejný.
S pozdravom a prianím pekného dňa
recepcia
Jan Gordulic
Dobrý večer,chcel by som sa spýtať na pobyt zima-jar cca.3 noci je vstup
do wellnesu len na 2 hod?.A akým spôsobom sú riešené
masáže?Dakujem.
Hotel Pod Zámkom****
Dobrý večer p. Gordulič,
pri pobytoch na 3noci máte vstup do wellness 120min každá osoba na každý
pobytový deň. Masáže si môžete na mieste objednať, už podľa času a
dostupnosti.
prajeme Vám krásny zvyšok Vášho dňa,
s pozdravom
Minárik Peter
Ivan
Dobry den, chcel by som sa spytat co je v cene 99eur zahrnute a ci je to
cena pre jednu alebo dve osoby. Dakujem
Hotel Pod Zámkom****
Dobrý deň, v cene je ubytovanie na jednu noc počas týždňa alebo
víkendu. V cene je ubytovanie s raňajkami, polpenzia, parkovanie a vstup do
wellness. Cena je pre dve osoby.
Pekný deň.
Eva
Dobry den,chcem sa spytat,ci ta suma 89 EUR je na jednu osobu alebo na dve?
Dakujem Eva
Hotel Pod Zámkom****
Dobrý deň, je to cena za jednu noc cez pracovný týždeň na oddelených
lôžkach.
Pekný deň
Kristína Lazová
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či si môžem vziať aj psíka?
Ďakujem Rybárová
Hotel Pod Zámkom****
Dobrý deň, domáce zvieratá sú u nás povolené. Pre viac informácii
prosím kontaktujte recepciu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, dnes som si volala na dostupnosť dvoch izieb pre 2× 2 dospelých v termíne od 12.3. do 15.3. a bolo mi potvrdené, že je dosť volných izieb. Jeden voucher som kúpila a druhý mi ponúka len kráľovský apartmán, o ktorý nemám záujem. Porosím info, ako mám postupovať
Dobrý deň,
zakúpte si cez zľavomat voucher bez konkrétneho dátumu a rezerváciu na Vami vybraný termín si dohodnete telefonicky na recepcii hotela, keďže hotel má voľné kapacity.
S pozdravom
Hotel pod zámkom