Letecký zájazd do Paríža s možnosťou návštevy Disneylandu

429,00 € od 389,00 Vybrať variant
4,1 / 5 STARTRIP s. r. o. (kontakt) Paríž Francúzsko (mapa) 20 zostáva

Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.

4,1/5 (2 864 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Patrícia

Voucher nebol uplatnený, nakoľko sa vyskytla situácia s koronavírusom. Peniaze späť nám odmietli vrátiť a ponúkli nám zájazdy v nižšej hodnote až o 60 eur na voucher. Teraz máme doma 2 vouchre s platnosťou jedného roka, ktoré už nechceme využiť, ale budeme musieť, lebo nemáme na výber. Tu je vidno ze riziko znáša vždy iba zákazník. Takže nie ďakujem, nabudúce pôjdem cestovkou, ktorá ani v tejto situácii nemá problém s vracaním peňazí.

24. 4. 2020
Tatiana

V súčasnej situácií mám negatívnu skúsenosť s postupmi CK. Mesiac pred odchodom na zájazd som sa chcela informovať, ako bude CK postupovať, ak nebude možné cestovať kvôli situácií vo svete. Odpoveďou mi bolo, že aktuálne nemáme žiadne obmedzenia pre zájazd. 5 dní na to rozoslala CK mail, v ktorom dala zákazníkom kvôli súčasnej situácií na výber zo 4 možností:
1. bezplatne zmeniť termín zájazdu,
2. požiadať o vystavenie darčekového voucheru, v plnej výške Vašej úhrady s platnosťou voucheru do…,
3. stornovať objednané služby v tej dobe s 30 %,
4. ponechať rezerváciu bez zmeny a cestovať v rezervovanom termíne.

Spolu s priateľovou mamou sme sa rozhodli ponechať objednávky bez zmeny, pretože sme chceli cestovať v konkrétny termín. E‑mail sme im poslali v deň, dokedy sme mali poslať naše vyjadrenie. Súčasne sme teda riešili 2 objednávky, každú trochu iným spôsobom. Na prvú odpísali, že berú na vedomie a mne odpísali, že už mi vystavili poukaz. Pričom sme si vybrali rovnaké možnosti. Na to som reagovala, že nesúhlasím s daným postupom, pretože nič také nemajú uvedené vo VOP, že toto môžu spraviť bez súhlasu klienta a klient predpokladá, že ak nestihne reagovať na e‑mail, ktorú možnosť si vyberie, zostáva objednávka nezmenená. Napriek tomu, že sme použili voucher zo zľavomatu, máme sa riadiť už VOP cestovnej kancelárie, keďže zmluvu máme s ňou. Takto mi aj odpovedal zľavomat. Z CK obratom odpísali, že to preveria. V ten istý deň som sa rozhodla spraviť rázny krok pri mojej objednávke a odstúpiť od mojej zmluvy s odvolaním na § 21 odst. 2 Zákona č. 170/2018 Z.z. a žiadala som vrátenie celej sumy. CK sa nevyjadrovala. Chápem, že toho mali na vybavenie asi trochu viac. Tak som čakala.

Na 18ty deň od tohto mailu, sme na obe objednávky dostali úplne rovnakú odpoveď. V tomto mi príde postupovanie CK nekorektné a ďalej budeme riešiť. Nahneval ma predovšetkým úvod e‑mailu:

„Z dôvodu, že ste neboli ochotní prijať nami ponúkané ústretové riešenia, ktorými sa CK snažila zachovať čo najviac proklientsky a ponúknuť svojim zákazníkom riešenia, pri ktorých by neutrpeli žiadnu ujmu, sme si dali vypracovať právne stanovisko k riešeniu Vašej objednávky. CK vznikli náklady s Vašou objednávkou a CK nedisponuje s Vami uhradenou čiastkou za zájazd v plnej hodnote. Náklady pozostávajú z:
– cena za ubytovanie – ktorá bolo uhradené vopred,
– záloha sprievodcovi – ktorá bola uhradená vopred,
– záloha na dopravu – ktorá bola uhradená vopred,
– provízia cestovnej agentúre – ktorá bola uhradená vopred.

Do tohto času sme sa prioritne venovali komunikácii s našimi obchodnými partnermi. Sme veľmi vďační za množstvo pozitívnych reakcií z ich strany. Mimoriadne nám záleží na tom, aby mali naši klienti ochránené všetky finančné prostriedky, ktoré zaplatili za objednaný zájazd a ktoré boli zaslané na účty dodávateľov služieb. Preto za najúčinnejší a najkorektnejší považujeme odklad plnenia (termínu) zájazdu do obdobia vhodného na cestovanie.

Na základe uvedených faktov sme Vám vytvorili darčekový voucher v hodnote plnej Vašej platby. Tento darčekový voucher je možné použiť do 31.6.2021 ( cestovanie je možné aj v neskoršom termíne ) na akýkoľvek zájazd z našej ponuky.“

Z mojej komunikácie jasne vyplývalo, že som sa zaujímala o zájazd a vybrala som si z ponúkaných možností. Vybrala som si tú, ktorá nám vyhovovala najviac. Keby sme mali inú možnosť, vybrali by sme inak, ale jednoducho, cestovať sme chceli v konkrétny termín a nikto z nás nerátal vo februári pri objednávaní s tým, že v apríli to možné nebude. CK mi neposkytla stanovisko k odstúpeniu od zmluvy. Keďže na stránkach mali napísané, že pre rýchlejšiu komunikáciu máme písať e‑maily, tak sme tak robili. Po zistení, že sme neboli ochotní prijať ich riešenia, som CK znova napísala, že nesúhlasím s ich tvrdením a naďalej trvám na pôvodnom odstúpení od zmluvy a vrátení plnej sumy, aj keby ich mali vrátiť o niečo neskôr. Rovnako pri druhej objednávke napísali stanovisko, keďže CK nepostupuje v rámci svojich VOP a nevie zájazd zrealizovať v stanovený termín, žiadajú peniaze naspäť. Takže čakáme na ďalšiu odpoveď. Z mailu, ktorý rozoslali klientom mám pocit, že sa vôbec nezaoberali objednávkam individuálnejšie, ale rozhodli sa všetkých odbaviť rovnako. Poslať totožne napísaný text, pridať darčekový poukaz, s ktorým sme nesúhlasili a podmienky k nemu. Ja som postupovala v súlade s VOP kancelárie, so zákonom a odporúčaniam SOI pri odstúpení od zmluvy v aktuálnej situácií. Od CK nemáme žiadne vyjadrenie v paragrafoch, zákonoch, ani častiach VOP, na ktoré sa odvolávajú a na základe ktorých majú právo takto postupovať. Nájde sa veľa klientov, ktorým ponúkané možnosti vyhovujú. My to žiaľ nie sme.

Pevne dúfam, že CK zmení rétoriku a zamyslí sa, či tým chce stratiť súčasných, či potencionálnych klientov. Táto situácia vo svete bude v najbližšej dobe preverením dôveryhodnosti a korektnosti viacerých CK, ako sa zachovajú ku klientom. Niektoré naozaj bezproblémovo vracajú plnú sumu, s inými budú klienti asi musieť bojovať.

9. 4. 2020
Ján

Destinacie

Zazil som mene nucitelsky a o to viac poznatkov zo zivota a realii

6. 4. 2020
Lukáš

Paríž

Cestovanie, hororové ubytovanie a strava, zlá organizácia..

30. 3. 2020
peti

Skryte poplatky za cestovanie , daleko od pariza ubytovanie.

30. 3. 2020
peter

Nikam sa nešlo koli situácii a žiaľ storno zájazdu je ťažké CK nechce vrátiť peniaze… Smutné

21. 3. 2020
Ivan

vzhladom na okolnosti(koronavirus) sme absolvovali maximum z programu, a taktiež operatívnost pri organizácii navratu z karantény bola ukážkova…

bez pripomienok

10. 3. 2020
Anonym

Nevyužil som

9. 3. 2020
Zdenka

Program zájazdu bol skvelo naplánovaný.

25. 2. 2020
Lucia

Zájazd bol super, boli sme spokojní so sprievodkyňou, ktorá nám poukazovala celý Paríž v plnej jeho kráse.

Nepáči sa nám jednanie cestovnej kancelárie ADRIA TRAVEL, ktorá zrušila nástupné miesta len pár dní pred zájazdom. Čo by bolo v poriadku, keby nezavádzala pri vrátení príplatku za tieto nástupné miesta.
Nepáčila sa nám ani komunikácia zo strany cestovnej kancelárie, ktorá nepravdivo odpovedá na otázky. Po upozornení na vrátenie príplatku nám úplne prestala odpovedať.
CK ADRIA TRAVEL / STARTRIP s. r. o. už nikdy viac !!!

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 3 mesiacmi

Dobrý deň pán Brna, mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie, resp. vytrhnutie z kontextu a neúplné a nepravdivé vyjadrenia. Realizácia nástupného miesta je vždy podmienená počtom záujemcov o dané nástupné miesto. O tom, že nie je dostatok záujemcov o nástup v Žilne, sme Vás informovali pri zaslaní pokynov k zájazdu, čo je 7 dní pred samotným odchodom na zájazd. V tomto čase už bolo aj pre nás zrejmé, že toto nástupné miesto pre nezáujem klientov nebude môcť byť realizované. Prepáčte, ale skutočne nevieme o tom informovať mesiace pred samotnou realizáciou zájazdu. Zabudli ste uviesť, že sme Vám doporučili presný spoj ktorým je možné cestovať do Trnavy ( ktorá bola s príplatkom 10 EUR / osoba ) aby ste s tým nemali žiadne starosti. Náš autobus bol pristavený priamo pred stanicou a v prípade meškania vlaku, bol pripravený Vás počkať. Neviem čo by sme pre Vás mohli urobiť viac. Rozdiel platby medzi nástupným miestom ŽIlina a Trnava, Vám bol vrátený na Váš účet v deň, kedy ste nám zaslali Vaše číslo účtu. Pozrite si prosím históriu našej vzájomnej mailovej komunikácie. Do 12 hod. máte od nás odpoveď na každý Váš zaslaný mail. Rozdiel platby máte obratom po obdržaní čísla účtu vrátenú na účte, takže skutočne nerozumiem Vášmu tvrdeniu, že sme prestali odpovedať. Sme radi tomu, že sa Vám na zájazde páčilo, že splnil Vaše očakávania a že naši zamestnanci vrátane sprievodkyne pre Vás zabezpečili všetky objednané služby k Vašej plnej spokojnosti. S pozdravom Ing. Pavlovičová

21. 2. 2020
Ivana

Celkový program zájazdu. Aj informácie od pani sprievodkyne.

19. 2. 2020
Anonym

Organizácia zázdu, nevedomosť šoférov, namiesto toho, aby Vás autobus niekde vyzdvihol, my, ako klienti CK, sme sa museli hnať a uháňať niekoľko km za ním, a to každý deň! To iné CK nemajú.

11. 1. 2020
Marianna
10. 1. 2020
Dominik

Videli sme všetko a všade sme boli

Milióny ľudí všade
Je to len pre pocit že ste tam na Silvestra ale všade je chaos naháňanie
Neužijete si to patricne

9. 1. 2020
Igor

Paríž ako mesto a pamiatky

Určite neodporúčam CK. Beriem to tak, že zbabraný zájazd je 70% vinou cestovky, 20 % chybou sprievodkyne, ktorá operatívne nemenila plán prehliadok a 10 % mojou vinou, že som si vôbec zájazd zakúpil. Cestovka síce môže argumentovať štrajkami, ktoré práve prebiehali v Paríži, ale keby boli zabezpečili lístky dopredu mohli sme sa dostať aspoň do niektorých pamiatok. Takto sme nevideli ani Louvre, ani Versailles, ani Sainte Chapelle. Za zmienku stojí aj to, že sme všade čakali minimálne hodinu v chladnom počasí. Škoda že pani sprievodkyňa inak veľmi znalá pomerov, trošku viac nevyužívala internet, aby vedela dopredu, kde sa konajú štrajky a mohla zmeniť plány. Tým mohla aspoň trošku napraviť neorganizáciu cestovky Adria travel a Star trip. Vrcholom všetkého ale bola Eiffelovka, kde konečne začala cestovka niečo robiť a zabezpečila ostatným účastníkom zájazdu lístky, ale len po schodoch na druhé poschodie. My sme si po svojej osi, keďže sme už sprievodkyni neverili kúpili lístky, ktoré akože neboli kúpili priamo v pokladni , ale samozrejme výťahom.

6. 1. 2020
Lýdia

Nám sa veľmi páčilo, že sprievodkyňa bola neadekvátne vzdelaná k práci ktorú vykonávala, ale nám to veľmi vyhovovalo nakoľko sme si všetko prešli sami. Najväčšia chvála patrí šoférom. Ďakujeme.

Sprievodkyňa Soňa, nevzdelaná, neinformovaná, stratená ako sám doma v New Yorku 2.

5. 1. 2020
Galina

Sprievodkyňa super!!!

Metro boli zatvorený !!!

5. 1. 2020
Mária

Samostatná Budapešť je krásna a prijala by som aj 2 dni na jej poznávanie. Ináč všetko super!!!

Na zámku Sisi sme nemali sprievodcu, čo hodnotím ako mínus

4. 1. 2020
Aneta

Nepáčilo sa mi že sme nenavštívili Saint Tropez pritom sme si za to zaplatili, chladno v autobuse, príšerná zima na izbách, už touto cestkovkou nepôjdem

Vyjadrenie partnera
STARTRIP s. r. o. Pred 5 mesiacmi

Dobrý deň, na Francúzskej riviére je množstvo krásnych miest ktoré je možné navštíviť. Programu zájazdu ktorý ste si zakúpili, neobsahoval návštevu mesta Saint Tropez a z tohto dôvodu nebola návšteva mesta realizovaná. Za návštevu tohto mesta ste si nezaplatili, ako mylne uvádzate. Je potrebné si prezrieť ponuku ktorú ste si zakúpili aj s kompletným programom ktorý bol v cene zájazdu. Absolvovali ste dokonca viac ako bolo v cene a programe zájazdu. Navštívili ste naviac krásne jachtárske mesto Antibes.
Program Vášho zakúpeného zájazdu bol 1. deň
Odchod zo Slovenska v závislosti na nástupných miestach ( BA o 15 hod. ) Presun cez Rakúsko, Taliansko do Francúzska – do Nice.

2. deň
V ranných hodinách príchod na Azúrové pobrežie.
Po klasických raňajkách croissant a „kapuco“ na pumpe pokračujete do nádherného Nice. Pozriete si perlu pobrežia Nice. Uvidíte centrálne námestie Masséna s fontánou, Ruskú ortodoxnú katedrálu Saint – Nicolas; slávnu Anglickú promenádu ktorá sa rozprestiera okolo Anjelskej zátoky, výstup na Le Chateau – bývalá pevnosť – najkrajšia vyhliadka na mesto. Centrum mesta s úžasnou art nouveau architektúrou, vyveziete sa výťahom na vyhliadku pri bývalej Citadele, odfotíme sa pri nápise I love NICE a určite ochutnáme dusene mušle, či rybaciu polievku. Presun na ubytovanie. Nocľah

3. deň
Raňajky, po raňajkách návšteva parfumérie, s mož­nosťou nákupov jedinečných francúzskych parfumov. Pokra­čovanie v programe, presun do čarovného mestečka Cannes. Navštívite aj jedinečnú katedrálu Ruskej ortodoxnej cirkvy a vychutnáte si kávu na brehu mora. Na tržnici v Cannes ochutnáte ananásové paradajky, morské plody či grilované mäská. Individuálny program v uliciach mesta bude neopakovateľné divadlo ohňostrojov. Nový rok privíta víťaz festivalu ohňostrojov, ktorý je každoročne usporiadaný v meste Cannes – nezabudnuteľný zážitok. Návrat na ubytovanie v nočných hodinách.

4. deň
Raňajky, po raňajkách presun do svetoznámeho Mo­naka. Pešia prehliadka Štadióna Ludvíka II. jedného z najkrajších športových komplexov sveta; Exotická záhrada ponúkajúca viac ako 7000 druhov kaktusovitých rastlín z Afriky a z Latinskej Ameriky, podzemná „katedrála“; kniežací palác; katedrála; oceánografické múzeum, ktoré pochádza z roku 1910. Múzeum je jedným z najlepších, nájdete tu akvária s viac ako 4000 druhov rýb, vrátane žralokov a útesových rýb, tiež aj nástroje, zbrane a modely lodí. Pokračovanie v prehliadke kasíno; opera; Grimaldi Forum – kongresové ultramoderné centrum; prechádzka po Promenáde šampiónov (odtlačky nôh najvýznamnejších futbalistov sveta); obhliadka Vily Sauber – architektonický skvost, ktorého autorom je Charles Garnier (autor Opery v Paríži), v súčasnosti sídlo nového Národného múzea Monaka. Individuálne voľno.

Vo večerných hodinách presun na Slovensko

5. deň
Príchod na Slovensko v poobedňajších hodinách.

3. 1. 2020
429,00 €
od 389,00