Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Pobyt s domácim zvieraťom uveďte pri rezervácii.
Upozornenie:V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 14 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
Dobry den, dnes som zajednavala termin od 19 az 22.8.nedalobsa mi to
zaplatit z karty platobnej, neviem preco. Da sa rezervovať a zaplatit na
mieste, alebo ako postupovať ďalej. Dakujem z pozdravom Nela Hlinkova
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Nela,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Pokiaľ si zakupujete službu na konkrétny termín, tak máte možnosť platby
len online kartou alebo peňaženkou Masterpass.
Platba bankovým prevodom je možná jedine pri nákupe služby bez
termínu.
Následne po obdržaní vouchera je možná rezervácia priamo v prevádzke,
o ktorú máte záujem.
Pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, dnes som zajednavala termin od 19 az 22.8.nedalobsa mi to zaplatit z karty platobnej, neviem preco. Da sa rezervovať a zaplatit na mieste, alebo ako postupovať ďalej. Dakujem z pozdravom Nela Hlinkova
Dobrý deň, pani Nela,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Pokiaľ si zakupujete službu na konkrétny termín, tak máte možnosť platby len online kartou alebo peňaženkou Masterpass.
Platba bankovým prevodom je možná jedine pri nákupe služby bez termínu.
Následne po obdržaní vouchera je možná rezervácia priamo v prevádzke, o ktorú máte záujem.
Pekný deň