Otvorené vouchery: Odporúčame overiť si dostupnosť voľných kapacít vo vami vybranom termíne na tel. č.: +421 47 3337103 alebo e‑mailom na recepcia@miraj.sk.
Rezervácia: po preverení dostupného termínu je potrebná záväzná rezervácia na recepcia@miraj.sk s textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno, priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a kód voucheru.
Pri nástupe na pobyt je nutné preukázať sa platným voucherom.
Online rezervácie: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Podľa ods. 1 písm. a § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, že ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takom prípade je ale potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den.
Chcem sa spytat.
Ak by som si zarezervoval termin na niektory vikend cez december z zaplatil
sumu 209€ a neico by mi do toho prislo, tak by bolo mozne v pohode presunut
termin aj na rok 2021? dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Noro,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je daná ponuka platná do 30.4.2021, je možné termín
pobytu zmeniť do tohto dátumu. Viac informácií o zmenách termínov pre
danú ponuku nájdete v sekcií „storno podmienky“
Prajeme Vám pekný deň.
Barbora Lukáčiková
Typ ubytovania je aj pre 3 osoby?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Barbora,
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v danej ponuke je možné ubytovať tretiu osobu na prístelke. Viac
informácií o príplatkoch nájdete v sekcií „deti“ Avšak je nutné si
overiť dostupnosť izby s prístelkou priamo s recepciou hotela pred
rezerváciou pobytu. Neváhajte ich kontaktovať na tel.čísle:
+421 473 337 103
Prajeme Vám pekný deň.
Dominika Szijartóová
Dobry deň. Ako je to u vás so pásikmi? (7kg,neplznuci)
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Dominika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danom hoteli nie je možné sa ubytovať s domácim miláčikom.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Maja
Dobrý deň,
chcem sa opýtať ako je to u Vás z bezlepkovou stravou.
Ďakujem pekne
MIRAJ Resort ****
Dobrý deň, na požiadanie Vám samozrejme vieme pripraviť bezlepkovú
verziu jedál. Pri raňajkách len požiadajte čašníka aby Vám priniesol
bezlepkové pečivo. Bezlepková strava je bez príplatku. Prajem
pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den.
Chcem sa spytat.
Ak by som si zarezervoval termin na niektory vikend cez december z zaplatil sumu 209€ a neico by mi do toho prislo, tak by bolo mozne v pohode presunut termin aj na rok 2021? dakujem
Dobrý deň Noro,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je daná ponuka platná do 30.4.2021, je možné termín pobytu zmeniť do tohto dátumu. Viac informácií o zmenách termínov pre danú ponuku nájdete v sekcií „storno podmienky“
Prajeme Vám pekný deň.